Sprawdzony zestaw garnków na indukcję

1. Data: 2011-08-31 08:40:12

Temat: Sprawdzony zestaw garnków na indukcję
Od: Krzysiek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam sprawdzonego zestawu garnków na płytę indukcyjną, lub linii
produktów do kupienia jako osobne elementy do trzy osobowej rodziny.
Chciałbym się zmieścić w 800 zł.
Możecie coś polecić?

2. Data: 2011-08-31 20:34:07

Temat: Re: Sprawdzony zestaw garnków na indukcję
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek wrote:
> Szukam sprawdzonego zestawu garnków na płytę indukcyjną, lub linii
> produktów do kupienia jako osobne elementy do trzy osobowej rodziny.
> Chciałbym się zmieścić w 800 zł.
> Możecie coś polecić?

było milion razy...
dobre i tanie są gary z IKEI

3. Data: 2011-09-01 07:38:23

Od: Krzysiek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-31 22:34, Marek Dyjor pisze:

> było milion razy...
> dobre i tanie są gary z IKEI

fakt, nie napisałem, chodzi mi o inne garnki niż z IKEI...

--
Krzysiek

4. Data: 2011-09-01 07:40:04

Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Krzysiek" napisał w wiadomości grup

>fakt, nie napisałem, chodzi mi o inne garnki niż z IKEI...

A dlaczego nie te z Ikei?

5. Data: 2011-09-01 07:49:55

Od: Krzysiek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-01 09:40, Kris pisze:

> A dlaczego nie te z Ikei?

póki co nie można kupić przez internet, chyba że coś się już zmieniło i
o tym nie wiem...

--
Krzysiek

6. Data: 2011-09-01 08:38:56

Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Krzysiek" napisał w wiadomości grup

> A dlaczego nie te z Ikei?

>póki co nie można kupić przez internet, chyba że coś się już zmieniło i o
>tym nie wiem...

http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=gar
nki+ikea

Od dawna sporo produktów z ikea można kupić na allegro. Czasami udaje mi się
coś dostać na Allegro taniej niz w Ikea.
To samo z JYSK- na Allegro kupiłem 6 krzeseł po 190zł z przesyłką które w
JYSK u mnie w mieście kosztowały 250zł sztuka.
Przyszły zapakowane w oryginalne kartony JYSK

-- Pozdrawiam

Kris

7. Data: 2011-09-02 07:57:55

Od: Krzysiek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-01 09:38, Krzysiek pisze:

> fakt, nie napisałem, chodzi mi o inne garnki niż z IKEI...

Co myślicie o takim zestawie: Gerlach, Zestaw naczyń kuchennych Platine,
10 elementów?

Normalnie można go kupić za ok. 1200 zł, natomiast w ING
bankujesz-kupujesz już za 690 zł.

Ma ktoś z Was taki zestaw?

--
Krzysiek

8. Data: 2011-09-02 14:31:04

Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-31 10:40, Krzysiek pisze:

> Możecie coś polecić?

Używam od kilku lat tego zestawu, działa znakomicie:

http://1002.pl/garnki-16-invico-szklana-pokr-p1997.h
tml

Bardzo dobrze na indukcji spisują się też zwykłe garnki emaliowane
z Olkusza.

T.

9. Data: 2011-09-02 16:38:23

Od: wolim <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Szukam sprawdzonego zestawu garnków na płytę indukcyjną, lub linii
> produktów do kupienia jako osobne elementy do trzy osobowej rodziny.

Taka kwota, to dla mnie majątek, jeśli chodzi o garnki.
Jak kupowałem swoje na indukcje, to patrzyłem, żeby w miarę fajnie
wyglądały i były ciężkie (grube dno).

Kupiłem za niecałe 300 złotych zestaw Florina Prestige chyba w Selgrosie
(albo innym markecie - nie pamiętam).
Używam już 2 lata i sobie chwalę. Są solidnie wykonane, nic nie odpada,
dobrze myją się w zmywarce itp.

A 800 złotych całe wyposażenie kuchni (garnki, patelnie, sztućce, noże,
itp.)

Dla mnie w kuchni najważniejsze są noże - na te kasy nie byłoby mi
szkoda, ale oczywiście z umiarem :)

Pozdry,
MW

10. Data: 2011-09-04 09:01:15

Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> Szukam sprawdzonego zestawu garnków na płytę indukcyjną, lub linii
> produktów do kupienia jako osobne elementy do trzy osobowej rodziny.
> Chciałbym się zmieścić w 800 zł.
> Możecie coś polecić?

Polecam po 2,5 roku używania garnki Tefal Classica. Podstawowy zestaw
ganków - 400 zł na allegro.
Bez problemu można dokupić pojedyncze elementy.
http://allegro.pl/listing.php/search?string=tefal+cl
assica&category=15978&sg=0&params_top_cookie=635c869
9ec6a48ca70780f0e041b45ce82fe39d8

Patelnie - polecam Tefal Ingenio do indukcji.

Druid29

Zabawka dla dziecka szukam
Sprawdzony zestaw agd: piekarnik + płyta indukcyjna, zmywarka, okap podszawkowy
tez troche o Agd
Jaka zmywarka-ulatwienie wyboru
Zagrzybiona pralka