Re: Sprzet AGD w MM czy Euro

Data: 2003-08-12 18:04:55
Temat: Re: Sprzet AGD w MM czy Euro
Od: "JM" <j...@i...pl>

Użytkownik "Kali" <m...@s...gda.pl> napisał w wiadomości
news:bhapie$4lr$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Mariusz" <m...@W...onet.pl> napisał w
wiadomości

> Wg. mnie sprzętu nie należy kupować w Hipermarketach. Po pierwsze niczego
> się nie utarguje, po drugie mały wybór, po trzecie marnie fachowa obsługa.

Co do obsługi w sklepach tylko ze sprzętem to też bywa róznie, dlatego warto
odwiedzić conajmniej kilka.

> Ja korzystam z internetu i właśnie MM czy Euro, aby wyszukać to czego mi
> trzeba i spisać ceny.
Ewentualnie zobaczyć jak sprzęt wygląda. Jeśli jest z wyższej półki, to może
byc problem

> Potem obdzwaniam 4 upatrzone sklepiki, w których zawsze jest taniej i to
> dużo.
> Pytam na kiedy i po ile, i dokonuję zakupu. Zaoszczędziłem tak (Gdańsk)
rok
> temu 1500 zł na:

To ja byłem lepszy:) 1000zł rabtu na piekarniku i płycie Electroluxa - cena
cennikowa 4699, do zapłaty 3700 z dostawą do mieszkania.

JM