Re: Sprzęt ortpedyczny - nowe rozporządzenie

From: "Lech Zaciura" <l...@i...org.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Sprzęt ortpedyczny - nowe rozporządzenie
Date: Thu, 3 Jan 2002 20:53:07 +0100

Użytkownik "Scalamanca" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> LM <l...@g...pl> w artykule pisze...

> To i telefon.... Likwidacja barier architektonicznych umożliwiająca
> wyjście z domu... albo też windy instalowane przy balkonach... To
> chyba bardziej skuteczne w rehabilitacji społecznej.
> Tak sobie tylko myślę głośno. :))

Głośnego myślenia nigdy za wiele ;-) Grupy dyskusyjne to takie zbiorowe
głośne myślenie ;-)
Bardzo różne są możliwości, zależnie od sytuacji. Bo to jest tak, że autorzy
systemu chcą stworzyć ścisłe reguły, żeby w prosty sposób czegoś się
trzymać - oni też myślą albo myślą, że myślą ;-). I wymyślają, że coś ma
zastosowanie rehabilitacyjne, a coś innego nie. Dlaczego nie? Oni pytają: "a
dlaczego tak?" I zamieniają się w ścianę, a nasze słowa obracają w groch.
Tymczasem sytuacja każdej ON jest unikalna. Rehabilitacja społeczna oznacza
wyjście do świata; wyjście z izolacji w społeczność. Dla jednych sam
komputer będzie narzędziem rehabilitacji, dla innej nie albo mniej. Telefon,
Internet, podjazd, winda, proteza. Każde z narzędzi, które pozwala wejść w
społeczność, ma wartości rehabilitacyjne.

> :)))) Tak tylko pytam. A nuż widelec ktoś będzie znał odpowiedź. :)

To trzeba szukać następnych ;-)

Pozdrawiam
Lech
--
Internet a niepełnosprawni - udostępnić zamiast darować
http://www.idn.org.pl/users/lesz/ryczalt/petycja.htm

03.01 Lech Zaciura
04.01 Lech Zaciura
04.01 LM
18.01 Andrzej
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla