Re: Stan grupy było "Na razie działa przypadek") :-((

From: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Stan grupy było "Na razie działa przypadek") :-((
Date: Thu, 23 Nov 2000 14:29:26 +0100

Witam

Marian L wrote:

> Panie Jacku nie bądź Pan maksymalista ;-))
> Usenet jest zbyt nowym zjawiskiem by
> od razu wszystko było tutaj doskonałe.

OK - ale nikt się tutaj na grupie już nie chce odzywać. To fatalnie
świadczy o tych co tutaj istnieją. Albo nie mają swojego zdania, albo się
kogoś (czegoś) boją, że jak cokolwiek napiszą to coś im się stanie.

> Moim zdaniem grupa pl.soc.inwalidzi
> wyróżnia się zdecydowanie na + w
> porównaniu z innymi gdzie naprawdę
> strach wypowiadać się.

W tej chwili jest w stanie uśpienia :-). Może to sen zimowy :-). Bo ja
jestem od wiosny to nie wiem jakie tu zwyczaje panują zimą :-)

> Uważam że ON doceniają internet nawet
> jak nie mają, nie stać ich na dostęp, do
> tego ustrojstwa - należy robić wszystko
> by jak najszybciej to narzędzie było dostępne
> jako narzędzie, środek pomocniczy w
> samorealizacji wszystkich ON.

Dobrze ja się z tym zgadzam - ale dlaczego Ci co mają dostęp do
insternetu mają dostęp nie wykorzystują tego do wymiany poglądów na
sprawy ich dotyczące choćby na grupie?

> Tu trzeba w jakiś sposób spowodować by choć na
> centralnych szczeblach decyzyjnych decydenci
> wiedzieli o co biega z tym internetem i się rumienili
> czytając takie wypowiedzi jak choć by ta.
> (Ostatnia uwaga nie dotyczy MEN).

Urzędnicy jeszcze nie rozumieją jakim wielkim i tanim medium jest
internet. Że internet może być znakomitym miejscem do wygłaszania
swoich twierdzeń i opinii (np. na takiej grupie). Wydatek jest to
tylko parę impulsów, a zasięg międzynarodowy.

Nasza grupa powinna być trybuną ON, gdzie powinny się przewijać tematy
dotczące naszych spraw i skąd możnaby wiedzieć co nas ON gryzie.

Ale niestety - rzuciłeś temat -odpowiedziałem tylko ja - a reszta.
Przecież gdybyś chciał przeznaczyć to tylko dla mnie to posłałbyś to
mi na priva. Może ktoś mi odpowie dlaczego nikt się nie włacza
do dyskusji.

Ludzie obudźmy się. Sprawa ta nie tylko doyczny chorych dzieci ale
także nas ON.
Jest na grupie kilka osób z diećmi będącymi ON, czy te osoby też nie
mają nic do powiedzenia.

Z pozdrowieniami

Jacek K.