Re: Stan grupy było "Na razie działa przypadek") :-((

Data: 2000-11-25 19:43:29
Temat: Re: Stan grupy było "Na razie działa przypadek") :-((
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl>

Witam

WWW Wizja napisał(a):

> "Mam na oku" ta grupe od samego jej poczatku. Wyglada to tak.
> Pojawia sie ktos nowy. Przy jakiejs okazji zostaje zaatakowany (na tej
> grupie moga istniec tylko jedynie sluszne poglady).

Niestety pewne osoby tak robią i przez to grupa wygląda tak jak wygląda.
Sam się w taki magiel wkręciłem :-( i nadal jestem. Wiem jakie to uczucie
jak Cię osoba weźmie w magiel tylko za to że mam inne poglądy i w pewnym
czasie stanąłem po "złej" stronie. To mnie nazwano:
- egoistą
- człowiekiem o małych horyzontach
- inżynierkiem
itd.
Ale ja się nie dam wyrugować z grupy i milczeć co widać :-)

> I znika z grupy.
> Polemika na tej grupie tez najmniejszego sensu nie ma. Nikt nikogo tu
> jeszcze do niczego nie przekonal.

Mnie się zdarzyło, że trochę zmieniłem poglądy na to i owo. A to już chyba
sukces grupy.

> Wiele osob zostalo tutaj najnormalniej zmieszanych z blotem.
> I teraz milcza.

Niestety - są tu osoby od magla :-( i one zciągają całą dyskusję w dół.
Sądze że one najbardziej szkodzą grupie :-(.

> Zaglada tez czasem na grupe ktos zupelnie nowy i co widzi? Wiecie co widzi.
> I co robi? Wiecej tu nie zaglada.
> Jest jak jest i niestety trzeba sie z tym pogodzic.

Arku, a może nie wolno się z tym godzić. Może przez właczanie się do dyskusji
można zmienić obraz grupy.

Z pozdrowieniami

Jacek K.