konkubinat raz jeszcze

281. Data: 2002-02-27 12:08:53

Temat: Re: Standardowy formularz flame było: [OT] konkubinat raz jeszcze (bardzo długie)
Od: DL <d...@a...w.sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Jolanta Pers,
a teraz zobaczmy co napisałe(a)ś:

>O nie. Miarka się przebrała. Ja bardzo wszystkich Państwa przepraszam, ale
>ktoś tu naprawdę przegiął. Wrażliwi, nie czytać.

>=FLAME ON=
[ciach głupoty]
>=FLAME OFF=

Tak rzeczywiście, przegięłaś, jak i Twoje koleżanki.
Myślę, że ania bez żalu pożegnała tak szacowne grono.
:-))
Tak lubisz kopać leżącego Jolanto Peres (tak się podpisujesz, prawda
?)
Uważaj, bo leżący może wstać i Tobie oddać. :-/

Popisuj się dalej.
*Plonk warning*

--
Piotr 'DL' Majkowski
z...@p...onet.pl

282. Data: 2002-02-27 12:08:56

Temat: Re: [OT] konkubinat raz jeszcze
Od: DL <d...@a...w.sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj sveana\,
a teraz zobaczmy co napisałe(a)ś:

>I co ty teraz z ta fura funtow zrobisz? Szczelinki poszerzac, no juz! (to do
>koscielnych haselko bylo)

Ale kultura, czytajcie i uczcie się.
heh

<OT>
Znajdź proszę te dwie komórki w swoim mózgu i potrzyj je mocno.
</OT>
:-}

283. Data: 2002-02-27 13:33:29

Od: "Ania Björk" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"DL" <d...@a...w.sygnaturce.pl> skrev i meddelandet

> Ale kultura, czytajcie i uczcie się.
> heh

Advocatus Diaboli to fascynujace zajecie, gratuluje pomyslu, Piotrze. Czy
uwazasz rowniez, ze kultura mozna nazwac pisanie o posiadanej przez siebie
ilosci mamony, ktora to ilosc uniemozliwia wlozenie tejze poprzez szczelinke
do skrzynki ofiarnej? Czy kultura nazwiesz rowniez zaklamanie, nietolerancje
i zabobon? Jesli tak, to rozumiem twoj punkt widzenia. Skoro jednak
zaprezentowaliscie tu swoje poglady - ty i Ania - to nie dziwcie sie, ze
osoby nimi zbulwersowane reaguja mniej lub bardziej gwaltownie. Byc moze
gardze takimi pogladami, jakie ty reprezentujesz? Czy tez gardzenie
rezerwujesz tylko i wylacznie dla siebie?

> <OT>
> Znajdź proszę te dwie komórki w swoim mózgu i potrzyj je mocno.
> </OT>
> :-}

A czy twoje dwie szare komorki dlugo myslaly nad tym dowcipem z broda?
:-)

Anna B.

284. Data: 2002-02-27 14:57:40

Od: DL <d...@a...w.sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Ania Björk,
a teraz zobaczmy co napisałe(a)ś:

>Advocatus Diaboli to fascynujace zajecie, gratuluje pomyslu, Piotrze.

Ach przyganiał kocioł garnkowi, droga Pani.
Czyżbyś uzurpowała sobie prawo do adwokatury sveny ? Obrończyni
uciśnionych przez złego katolika DL ?
Koń by się uśmiał (gdyby mógł)

> [...]
>ilosci mamony, ktora to ilosc uniemozliwia wlozenie tejze poprzez szczelinke

Odpowiem Ci tak, licz swoje pieniądze, a jeżeli bolą Cię cudze - to
zarób je.

>Czy kultura nazwiesz rowniez zaklamanie, nietolerancje
>i zabobon?

Hola hola, zbaczamy z tematu ??? Na szersze wody, aby manewrować i
odwracać kota ogonem ? Aby bić pianę ?

>Jesli tak, to rozumiem twoj punkt widzenia.

Doprawdy ????
Myślę, że uznajesz i rozumiesz (?) tylko swój punkt widzenia i tylko
to Cię interesuje. Nie słuchasz argumentów, po prostu je ignorujesz.

> Byc moze
>gardze takimi pogladami, jakie ty reprezentujesz? Czy tez gardzenie
>rezerwujesz tylko i wylacznie dla siebie?

Skoro przyznajesz mi prawo do pogardy i sobie je adoptujesz, czym więc
wytłumaczyć Twoją (i innych) histerię w momencie gdy ja korzystam z
prawa wypowiedzi ?
Czy to nie jest tak że "Kali ukraść krowę dobrze, a Kalemu ukraść
krowę źle" ?
Możesz pogardzać czym chcesz, to dla mnie bez znaczenia. Życie
skoryguje kto ma rację.

Pozdrawiam i EOT

285. Data: 2002-02-27 18:30:04

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

DL napisał

: Ach przyganiał kocioł garnkowi, droga Pani.
: Czyżbyś uzurpowała sobie prawo do adwokatury sveny ?

Piotrze - "sveana" to Ania Björk, więc broni jedynie siebie :-))
Maja

286. Data: 2002-02-27 20:46:45

Temat: Re: OT życie a internet dowolne rozważania na fali .... konkubinat raz jeszcze
Od: "Małgorzata Majkowska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Małgorzato, jestem przerażona Twoja wypowiedzią, naprawde:-(( Czy Ty
rozumiesz
> co napisałaś??????? Zdanie "jestem katoliczka, ale tolerancyjna nie jestem
> wcale" jest straszne.... Strzeż mnie Boze przed takimi katolikami:-(((
>
> A juz poniżej pasa jest wsadzenie tej kaszanki pomiędzy LUDZI, Małgorzato
LUDZI
> a nie jakiś tam "arabów czy murzynów". Mam znajomych zarówno Arabów jak i
> czarnoskórych i oni nigdy, przenigdy nie powiedzieli z pogarda o
"innych"...

> BTW czy potrafiłabyś "takiemu murzynowi" powiedziec prosto w twarz, ze go
nie
> lubisz tak jak kaszanki??????
>
> Jestem przerazona i nie wmawiaj mi ze internet to tylko zabawa......ja sie
> ten sposób dowiaduje niewyobrażalnych rzeczy o ludziach, niestety....

Ula a zauważyłaś może uśmieszki na końcu? Ironizowałam strasznie w tym
momencie. Znalazłoby się kilka osób odmiennego koloru skóry do których
zraziłam się strasznie. Nie lubię ich prywatnie - fakt niezaprzeczalny. Ale,
sama kaszanka miała podkreślić absurd mojej wypowiedzi o tolerancji. Nie
mogę być tolerancyjna wobec idei konkubinatu, nie mogę tolerować narkomani -
w moim mniemaniu jest zła - bo zażywanie prochów to powolne samobójstwo. Nie
toleruję jeszcze wielu innych rzeczy, które w moim mniemaniu są złe. Jeśli
dowiedziałabym się, że bierzesz prochy, to raczej nie straszyłabym Cię
ogniem piekielnym, ale starałabym Cię namawiać na odwyk - nie byłabym
tolerancyjna bo wpakowałabym się z kaloszami w Twoje życie. Itd.
A internet to przede wszystkim zabawa - Ulu uwierz mi proszę, że ok 90%
ludzi pisze najczęściej to co im ślina na język w danym momencie przyniesie.
Ludzie starają się tutaj albo wybielić albo wręcz przeciwnie "grają" "czarny
charakter" ku uciesze swojej lub gawiedzi. Bardzo często żeby zaistnieć -
"typowe trolle" typu valkiria. Inni, żeby doładować baterie - typu jestem
smutna, siedzę w kąciku - pocieszcie mnie. Jeszcze inni, żeby się
dowartościować, kosztem innych - jestem zdolna niesłychanie, najfajniejsze
mam ubranie, jak coś powiem to już powiem, jak odpowiem to roztropnie itp.
Żeby poznać tych ludzi - trzeba się z nimi spotkać twarzą w twarz. Czasem
taka ekstra laska okazuje się być zakompleksionym doszczętnie dziewczątkiem,
supermen - nudnym i na dokładkę paskudnym oportunistą bez własnego zdania.
Co ja Ci o tym ględzę. Spotkaj się czasem z kimś z sieci - nie raz - parę
razy poobserwuj mowę ciała i wyjdzie Ci, że ktoś kogo znasz z netu nie
istnieje. Istnieje zupełnie inna osoba i Twoje wyobrażenie o tym kimś.
Ulast chwali się, że poznała swojego TZ przez sieć. Żadne mi mecyje. Piotra
poznałam również przez sieć. Kim był kiedyś na usenecie? Jedną z najbardziej
bulwersujących, nieustępliwych i mało lubianych postaci. Był ciekawy.
Dlatego miło czytało się jego posty. Wnosił "świeżą krew" do dyskusji.
Wydawało mi się, że ktoś piszący w taki bezkompromisowy sposób w
rzeczywistości okaże się zarozumiałym chamem bez cienia wrażliwości i
ludzkich uczuć. Piotr zaskoczył mnie - w prywatnym życiu okazał się być kimś
zupełnie innym. Z netowego wizerunku posiada tylko "gorącą głowę", dumę i
silną osobowość.
Tak, że nie przejmuj się ludzmi z sieci. Najlepiej zachować zdrowy dystans
do tego co się czyta :-)))))
Pozdrawiam
Małgorzata zwyrodniała która nadal kaszanki do ust nie weźmie

287. Data: 2002-02-27 21:03:09

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

DL napisał(a) w wiadomości: ...
>Witaj Jolanta Pers,

>[ciach głupoty]
>
>Tak rzeczywiście, przegięłaś, jak i Twoje koleżanki.
>Myślę, że ania bez żalu pożegnała tak szacowne grono.
>:-))

Brak żalu jest tu chyba całkowicie wzajemny. Mamy tylko nadzieję, że
dotrzyma słowa i nie wróci. Na brak oszoło^H barwnych postaci nie możemy
narzekać.

>Tak lubisz kopać leżącego Jolanto Peres (tak się podpisujesz, prawda
>?)

Ad. 1 Nie. Ad.2 Nie.

(Znaczy, lubię, ale tylko takich, którzy się sami podkładają, nie, tak się
nie podpisuję, ale tyż piknie.)

>Uważaj, bo leżący może wstać i Tobie oddać. :-/

Może próbować. C'mon babe, light my fire.

>Popisuj się dalej.

Tracisz klasę, a właściwie jej ostatnie mizerne resztki. Zostało coś tam
jeszcze na dnie tego słoika?

>*Plonk warning*

Wiesz co, myślę, że lepiej będzie, jak rzeczywiście mnie splonkujesz i
przestaniesz walić takie smuty. Serio - splonkowanie przez kogoś takiego to
czysta przyjemność, człowiek się dogłębnie przekonuje, że jest normalny.
(Coś jak plonk od E-pierda albo innego Miecza.)

Wtedy, zamiast sikać pod wiatr i próbować ustawiać kogoś, dla kogo niektóre
z zaprezentowanych przez Ciebie poglądów są z definicji chorawe, będziesz
miał masę czasu na pożyteczniejsze zajęcia. Np. pisanie ołówkiem w
publicznych toaletach "Katolicy się nie dadzą", jak Lucuś w opowiadaniu
Mrożka. Albo rozważania na temat: jak Ci jedna osoba mówi, że jesteś osłem,
możesz ją wyśmiać, ale jak Ci to mówi sto osób, to może jednak idź i kup
worek siana.

JoP

--
j...@m...pl j...@u...com.pl
http://www.sf.magazyn.pl

288. Data: 2002-02-27 21:26:58

Temat: Re: konkubinat raz jeszcze
Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

DL napisał(a) w wiadomości: ...

>PS. Dlaczego po cichu ? I dlaczego nie być sobą ?

Bo ja nie robie wokol siebie szumu :) i rzeczywiscie po trochu jestem
zwyrodnialcem,a po trochu taka Majkowska dajmy na to :)

Aha, odnioslam wrazenie, ktore moze byc mylne ale tak mi sie wydalo, ze
poczules sie zaatakowany albo co, zapewniam, ze daleka jestem od tego, czesc
Twoich pogladow podzielam, z czescia sie nie zgadzam, sposob ich wyrazania
mnie nie dotknal, bo mam skore nosorozca, wiec nie stawiam sie po drugiej
stronie barykady, tym bardziej, ze barykad tu nie widze.

Jednym tchem napisala

Margola

289. Data: 2002-02-27 21:27:49

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> : Czyżbyś uzurpowała sobie prawo do adwokatury sveny ?
>
> Piotrze - "sveana" to Ania Björk, więc broni jedynie siebie :-))

Dzieki, Maju. Powyzszy post DL swiadczy tylko o tym, jak "dokladnie" Piotr
czyta to, na co odpowiada. Zenujace.....

Ania

290. Data: 2002-02-27 21:31:51

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Majkowska napisał(a) w wiadomości: ...

>Małgorzata zwyrodniała która nadal kaszanki do ust nie weźmie

Mowilam??? Mowilam??? Ze Majkowscy i zwyrodnialcy to jedno???

Aha, moj TZ tez z sieci, przypadkowo i zupelnie nie na temat. Gdyz nie
imaginowalam sobie jakiejkolwiek jego osobowosci, rozmawiajac z nim w sieci.
Poza przypuszczeniem o jego kolosalnym poczuciem humoru nie mialam o nim
zadnego wyobrazenia.
Jak sie ludzie maja spotkac, to i w sieci sie trafia :)

Pozdrawiam

Margola

Kino, po raz pierwszy!
jeszcze o paleniu...
Odmowilam przyjecia domu - podziekowania
Problemy w pracy
Poddaje sie :-( (długie)