konkubinat raz jeszcze

301. Data: 2002-02-28 07:41:56

Temat: Re: [OT] konkubinat raz jeszcze
Od: "Ania Björk" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr

> Twoje "rozdwojenie jaźni", czy mądrości jakie wypisujesz ?
>
> Moim zdaniem występowanie pod dwoma nickami na tej samej grupie (i w
> dodatku w jednym wątku) jest bardzo obraźliwe dla dyskutantów.
> Czy zdarzyło Ci się odpowiadać na własne posty ? Spróbuj, może nastąpi
> autokorekta.
> :->

Dwoma nickami? Ania Björk oraz Ania Björk(sveana) to sa dwa nicki?
Czlowieku, nie osmieszaj sie, zaczynasz byc lekko paranoiczny....
Obrazliwe dla dyskutantow? Nie masz sie juz czego czepic? To ci powiem malo
parlamentarnie: czep sie sciany.

Dla twojej wiadomosci, lopatologicznie wyjasniam, bo trudno ci zrozumiec:
czasem pisze z domu, czasem z pracy, byc moze chce miec szybkie rozeznanie w
tej sprawie?
Aha, jeszcze jedno, bo nastepnym razem przyczepisz sie do nicka "sveana". To
akronim od imion meza i mojego. Zadowolony? Brawo, to teraz idz sie pobawic
gdzie indziej.

Ania B.

302. Data: 2002-02-28 07:57:03

Od: "Ania Björk" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, proszę proszę...
> Powinienem się domyślić, te same bzdury i frazesy.
> Ale sztuczka pierwsza klasa ! Występujesz sobie pod dwoma nickami i
> wtedy masz dwa razy mniej do powiedzenia, ale i obciach dwa razy
> mniejszy... i jest funny, prawda ? Aż się stadnina koni z Ciebie
> śmieje...
> :->

Poczytaj odpowiedz powyzej... I poszukaj argumentow z prawdziwego zdarzenia,
bo te zaczynaja tracic wielka dziecinada i niedojrzaloscia.

> Ale wolałabyś zarabiać w funtach ? Nie ?

Dyskusja z toba schodzi do przymusowego ladowania, bowiem juz bardzo
obnizyla loty....jak widac w tym akapicie.... Nie udawaj, ze nie wiesz, do
czego pije piszac o tych funtach. I nie osmieszaj sie wiecej. Poza tym,
schodzac do twojego poziomu rozumowania - zarobki w koronach zupelnie mnie
satysfakcjonuja.

> To czemu pieniądze Tobą powodują jak jakąś ladacznicą ?

Excuse me? Udam, ze tego nie napisales, a jesli to sie powtorzy, to bedzie
to plonk.

> Tylko tyle ?
> Podobno to Ty jesteś nauczycielką ?
> heh

Idac coraz bardziej OT poinformuje cie, ze czlowiek uczy sie cale zycie,
zwlaszcza jesli jest nauczycielem. Tylko krowa i DL nie zmieniaja pogladow i
zakresu wiedzy (taka mala zlosliwosc na dobry poczatek twojego dnia).

> Dobrze wiem co piszę. I Ty też wiesz, że mam rację.
> Ale prawda boli...ja wiem...:-)

Ja twojej racji nie akceptuje jako slusznej dla mnie, mimo, ze rozdzierasz
szaty z tego powodu. Skoro wiesz, ze prawda boli, to znaczy, ze jednak
przejmujesz sie troszke ta "dyskusja"...... :-)

> Przeczytałem wątek.
> Moim zdaniem zachowałyscie się jak smarkule.

Mam napisac, co ja sadze o twoim zachowaniu? E, chyba nie, didziak juz to
zrobil, a ja tylko musze mu przyznac racje.

A zycie skoryguje wiele, sadze jednak, ze nie w kategoriach racji

> Życzę Ci, abyś zachowała tą butę do końca.

To ty reprezentujesz bute i niezachwiane przekonanie o wlasnej nieomylnosci.
Ja kieruje sie pokora i szacunkiem dla innosci i odmiennosci we wszelkich
przejawach (niezagrazajacych zyciu i zdrowiu - dodatek na wypadek ataku DL).

> W sumie to szkoda, że uczestniczę w tej jałowej pyskówce. Nic to nie
> wnosi do dyskusji, a jedynie psuje krew.

A slusznie, brak zgody na pogarde jest wg ciebie jalowy......

> Jednak nie można się "odąć się" i nie rozmawiać. W końcu trzeba
> wyciągnąć rękę, nawet gdy spodziewamy się, że druga osoba zrobi na nią
> kupę. Tak więc to właśnie to robię.

Jakos to inaczej brzmialo w Biblii, ale jak na prawdziwego katolika
przystalo, "pieknie" to przeinaczyles.....
Nic personalnie nie mam do ciebie - zmrozily mnie twoje poglady i
kategorycznosc osadu innych ludzi.

Ania B.

303. Data: 2002-02-28 08:00:57

Od: "Ania Björk" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"DL" <z...@p...onet.pl> skrev i meddelandet
> Witaj DL,
> a teraz zobaczmy co napisałe(a)ś:

Hi hi, tak sie bales, ze pomyle swoje posty i bede sama sobie odpisywac, a
tu prosze....DL odpisuje DL....

> Uprzedzając "mądrych inaczej" - wyciagam rękę i przebaczam.

Co jego wysokosc przebacza? Pytam, bo jakos nie bardzo czuje ciezar win i
grzechow... ;-))))) Chyba ze ....sam sobie !!!!!!

Ania B.

304. Data: 2002-02-28 09:11:23

Od: Alex Jańczak <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Björk <s...@p...onet.pl> w artykule
news:a5ko2h$ro6$1@news.onet.pl napisał...

> Co jego wysokosc przebacza? Pytam, bo jakos nie bardzo czuje ciezar win i
> grzechow... ;-))))) Chyba ze ....sam sobie !!!!!!

Przetłumaczę, bo mam odrobinę praktyki w przebijaniu się przez
posty pana DL-a i wyciąganiu z nich okruszyn sensu (a zazwyczaj
wymaga to wiele wysiłku).
Twierdzi, że przebacza, a nie zrobi na rękę... sama wiesz co... :)
Ale faktycznie - _co_ przebacza to nie wiem ;)

Olka
P.S. Nie żal Ci czasu? Wiem z doświadczenia, że "dyskutowanie"
z tym panem jest wciągające... jak każde inne bagno.
--
**/|_/|*********************************************
***********

305. Data: 2002-02-28 09:22:23

Temat: Re: Standardowy formularz flame było: [OT] konkubinat raz jeszcze (bardzo długie)
Od: Alex Jańczak <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@u...com.pl> w artykule
news:a5ji2d$akv$1@news.tpi.pl napisał...

> Wiesz co, myślę, że lepiej będzie, jak rzeczywiście mnie splonkujesz i
> przestaniesz walić takie smuty. Serio - splonkowanie przez kogoś takiego to
> czysta przyjemność, człowiek się dogłębnie przekonuje, że jest normalny.
> (Coś jak plonk od E-pierda albo innego Miecza.)

Nie mogę się powstrzymać (sama ten "aforyzm" wymyśliłam ;) ) :

"Charakter człowieka najlepiej określa sie przez to,
w czyim kaefie się on znajduje"

Olka
--
**/|_/|*********************************************
***********

306. Data: 2002-02-28 09:44:54

Od: "Ania Björk" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> P.S. Nie żal Ci czasu? Wiem z doświadczenia, że "dyskutowanie"
> z tym panem jest wciągające... jak każde inne bagno.

Wlasnie zaczynam zauwazac.....

> --

SUPER!!!!

Pozdrowienia
Ania B. (czasem tez Ania B. (sveana))

307. Data: 2002-02-28 09:51:32

Od: Alex Jańczak <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Björk <s...@p...onet.pl> w artykule
news:a5ku5e$8g2$1@news.onet.pl napisał...

> SUPER!!!!

Co jest super? Cytat z Miłosza?

Olka(jak zwykle off-topiczna i nie zmieniająca tematu wątku)
--
**/|_/|*********************************************
***********

308. Data: 2002-02-28 09:54:45

Od: "Ania Björk" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co jest super? Cytat z Miłosza?

Super jest tresc tego, co napisalas :-)))))))))))))))))) o DL itd......

Ania B. (czasem Ania B.)

309. Data: 2002-02-28 10:19:55

Od: Alex Jańczak <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Björk <s...@p...onet.pl> w artykule
news:a5kunt$9f0$1@news.onet.pl napisał...

> Super jest tresc tego, co napisalas :-)))))))))))))))))) o DL itd......

Ojej :) Wyszłam na wymuszaczkę komplementów ;)

> Ania B. (czasem Ania B.)

O, to jest dobre ;)

Olka
--
**/|_/|*********************************************
***********

310. Data: 2002-02-28 12:06:52

Od: DL <d...@a...w.sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Alex Jańczak,
a teraz zobaczmy co napisałe(a)ś:

>P.S. Nie żal Ci czasu? Wiem z doświadczenia, że "dyskutowanie"
>z tym panem jest wciągające... jak każde inne bagno.

A myślałem, że nie będę musiał odpisywać na "Olkę spamerkę".

No cóż rozwódko (nie ma co się obrażać o prawdę), widzę że nadal Cię
boli i nie ominiesz okazji aby opluć adwersarza.

Powodzenia życzę.
--
Piotr 'DL' Majkowski
z...@p...onet.pl

Kino, po raz pierwszy!
jeszcze o paleniu...
Odmowilam przyjecia domu - podziekowania
Problemy w pracy
Poddaje sie :-( (długie)