Stare rozstępy

1. Data: 2007-04-22 08:11:54

Temat: Stare rozstępy
Od: x...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Mam dość stare rozstępy na ramionach i biodrach, efekt wahania
wagowego. Liczą sobie od 5 do 2 lat. Zdaję sobie sprawę, że w tej
chwili żaden krem nie zlikwiduje ich, ale powiedzcie proszę, czy
stosując jakiś z nich (stosuję Elancyl na rostępy), jest szansa na
wyrównanie i wygładzenie ich ? W tej chwili stosując wspomniany krem
po 2 tygodniach widzę różnicę. Mianowicie rozstępy spłyciły się nie
znacznie. Czy jest szansa, że przy reguralności nie tylko wybieleją
(po tylu latach wciąż są fioletowe - te na ramionach), ale i skóra
stanie się gładka ? Dziękuję za odpowiedź.

2. Data: 2007-04-22 08:51:02

Temat: Re: Stare rozstępy
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <x...@o...pl> napisał w wiadomości
s.com...
[...]
Zajrzyj na www.optymalni.org.ol Nie tylko można znacznie spłycić rozstępy,
ale niektóre zlikwidowac zupełnie. Przy zmianie diety nowe nigdy nie
powstaną.
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-04-22 08:57:33

Od: Juanitos <j...@p...me.uk> szukaj wiadomości tego autora

x...@o...pl napisał(a):
> [...]
> (po tylu latach wciąż są fioletowe - te na ramionach), ale i skóra
> stanie się gładka ? Dziękuję za odpowiedź.

Widziałem dużą poprawę po sporych dawkach oleju lnianego tłoczonego na
zimno (w kapsułkach oczywiście)ale to dawki 1000mg 4 x dziennie. Jak się
nie poprawią rozstępy, to na pewno poprawi się gospodarka lipidowa.
Oczywiście jak możesz przełknąć olej luzem :-) to jak najbardziej 3 do 5
łyżek dziennie.Problem gdzie w Polsce kupić olej luzem ? Kapsułki z
dobrego gatunkowo oleju można kupić w USA w firmie Puritan's Pride.
Olejem można też smarować zmiany...

Pozdrawiam
Juanitos

4. Data: 2007-04-22 09:45:00

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juanitos" <j...@p...me.uk> napisał w wiadomości

> [...]
> łyżek dziennie.Problem gdzie w Polsce kupić olej luzem ? Kapsułki z
> dobrego gatunkowo oleju można kupić w USA w firmie Puritan's Pride. Olejem

Uważam, że olej lniany nie jest zdrowy. A nie "załatwi" Twoim sposobem olej
z oliwek, który jest o niebo bardziej przyswajalny...?
Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2007-04-22 10:06:04

Od: Juanitos <j...@p...me.uk> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):
> [...]
>>
> Uważam, że olej lniany nie jest zdrowy. A nie "załatwi" Twoim sposobem olej
> z oliwek, który jest o niebo bardziej przyswajalny...?

Nie wiem, nie mam doświadczenia. Olejem lnianym leczy się (stosuje się)
w niemieckich klinikach przy oparzeniach twarzy spowodowanych benzyną
(wypadki samochodowe, lotnicze). Podobnie w Rosji. Olej lniany ma jakieś
szczególne (poza powszechnie znanymi) właściwości dla tego typu
przypadków, ale musi być tłoczony na zimno.

Juanitos

6. Data: 2007-04-22 11:03:00

Od: x...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem, że mam kontynuować smarowanie rozstępów ? Widziałem zdjęcia
właśnie wybielonych i znacznie zmniejszonych i wyrównanych do poziomu
skóry rozstępów, czy to znaczy, że kilka moich rozstępów z okolicy
ramion, które niestety są znacznie wklęsłe mają szanse na wyrównanie
się do poziomu skóry ? Są szanse na ich zmniejszenie ?

7. Data: 2007-04-22 19:25:11

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Apr 2007 10:51:02 +0200, Jurek napisał(a):

> Zajrzyj na www.optymalni.org.ol Nie tylko można znacznie spłycić rozstępy,
> ale niektóre zlikwidowac zupełnie.

Gdybyś Ty lub Twoja sekta znaleźli sposób na niechirurgiczną likwidacje
rozstępów, to prawdopodobnie wygrzewałbyś sie teraz na plaży a cycate
Murzynki z Twojej osobistej świty podawałyby Ci drinki z parasolką. Takiego
sposobu póki co nie ma, a jedyną możliwością zlikwidowania rozstępów jest
przeszczepienie w ich miejsce innej skóry. Gdybyś jednak wiedział coś,
czego ja nie wiem, to podziel się tym (tylko merytorycznie), albo nie
wprowadzaj innych w błąd.

--
best regards,
scream (at)w.pl

8. Data: 2007-04-22 19:26:28

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22 Apr 2007 04:03:00 -0700, x...@o...pl napisał(a):

> (...) Są szanse na ich zmniejszenie ?

Jeśli nie są bardzo stare, a skóra ma warunki i możliwości do regeneracji
to tak.

--
best regards,
scream (at)w.pl

9. Data: 2007-04-22 19:41:22

Od: animka <a...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

x...@o...pl napisał(a):
> [...]
> ramion, które niestety są znacznie wklęsłe mają szanse na wyrównanie
> się do poziomu skóry ? Są szanse na ich zmniejszenie ?

Tak. Maścią Contratubex.

--
animka

10. Data: 2007-04-22 20:06:53

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeszczepienie w ich miejsce innej skóry. Gdybyś jednak wiedział coś,
> czego ja nie wiem, to podziel się tym (tylko merytorycznie), albo nie

Ja to wiem z obserwacji ludzi, nikogo nie wprowadzam w błąd. A nie jestem
tez tutaj aby dowodzić, co jest dawno już udowodnione. Wystarczy sprawdzić.
Pozdrawiam Jurek M.

wykwity na żołądziu
wirus zoltaczki typu B
Rozszczep podniebienia - Warszawa, czy Polanica?
obstrukcja
Bazy ICD 9 / 10