Re: Starość

Data: 2011-12-27 12:16:59
Temat: Re: Starość
Od: Lebowski <lebowski@*****.net>

W dniu 2011-12-27 12:59, było cicho i spokojnie, aż tu Vilar jak pierdolnie:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:jdc78t$1e1$1@node2.news.atman.pl...

> Jakby było dla Ciebie istotne, kto co myśli...
> Ta grupa w szczególny sposób uczy robienia swojego i nieprzejmowania się
> zdaniem innym :-)).
>
> A ponieważ nie przejmujesz się tym zdaniem, to z czystym sercem mogę
> powiedzieć, że bardzo podoba mi się to co zrobiłaś. Z szacunku i miłości
> dla członka rodziny. I czy jest coś ważniejszego?
>
> MK

hehe, co ty belkoczesz?
Gdyby bylo to z szcunku i milosci, to ochrzcilaby dzieci w tydzien lub
powiedzmy max w miesiac po obietnicy nie zawracajac nikomu dupy, a nie
czekala, az jej ludzie zaczna to wywlekac lub wlasnie myslec o niej
wewnetrznie swoje.
Najwyrazniej obydwie nie macie bladego pojecia co to jest szacunek i milosc.