Starość

291. Data: 2012-01-16 12:33:10

Temat: Re: Starość
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message
news:jdg0r1$ujc$2@node2.news.atman.pl...
> Czego Ty oczekujesz? Że Ci z detalami streszczę rozmowę z babcią, księdzem
> czy może przedstawię stenogram ze swojej niedawnej spowiedzi po latach?
> Wchodzisz z brudnymi butami w moje życie, nie mając żadnych dobrych
> intencji. Wchodzisz nieproszona i oskarżająca.
> Chociaż nie wiesz NIC, wyciągasz jakieś swoje bzdurne wnioski wyłącznie na
> podstawie tego, że mnie nie lubisz.

pomijajac co mysle o XL- to sama sie o to po prostu prosisz. Wyciagasz
intymne sprawy i decyzje swojej
rodziny na publicznej, niemoderowanej, grupie. Otwierasz drzwi do swojego
domu, zapraszajac kazde buty
z roznymi intencjami. Czas dorosnac Paulina.

i.

292. Data: 2012-01-16 12:34:20

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie pal głupa Iwon(k)a, znamy się nie od dziś.

cos Ci sie niezle pomylilo. Moze dlatego wydaje Ci sie, ze tu wszyscy
"znajomi".
Masz jednak problem.

i.

293. Data: 2012-01-16 12:46:29

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> [...]
> swojego domu, zapraszajac kazde buty
> z roznymi intencjami. Czas dorosnac Paulina.

No to jednak masz z tym jakiś problem, a nie tylko kurtuazyjnie się
zdziwiłaś. Czas dorosnąć Iwon(K)o, każdy samodzielnie podejmuje decyzję
o tym, co, gdzie i komu chce napisać.
Jak wspomniałam, jest proste narzędzie, zeby tego nie czytać.

BTW czy to nie Ty nie tak dawno pytałaś o dokładne choroby mojego ojca,
w związku z którymi miał orzeczoną rentę?
Masz tu swoją wrażliwość i dbałość o cudze intymne sprawy...

--

Paulinka

294. Data: 2012-01-16 12:48:21

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> cos Ci sie niezle pomylilo. Moze dlatego wydaje Ci sie, ze tu wszyscy
> "znajomi".
> Masz jednak problem.

Wystarczająco dobrze Cię znam, żeby wiedzieć, że to nie było żadne
zdziwienie z Twojej strony. Paniała?

--

Paulinka

295. Data: 2012-01-16 12:49:00

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym, co, gdzie i komu chce napisać.
> Jak wspomniałam, jest proste narzędzie, zeby tego nie czytać.

dalej nie kumasz. Podejmuj sobie decyzje, rob co chcesz- ale nie buntuj sie,
ze
ktos wyrazi opinie i nie zachowuj jak dziecko.

> BTW czy to nie Ty nie tak dawno pytałaś o dokładne choroby mojego ojca, w
> związku z którymi miał orzeczoną rentę?
> Masz tu swoją wrażliwość i dbałość o cudze intymne sprawy...

oczywiscie. Bo swojego ojca znow wyciagnelas na forum. Jesli Ty nie masz
wrazliwosci, to nie oczekuj tego od innych.

i.

296. Data: 2012-01-16 12:50:08

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wystarczająco dobrze Cię znam, żeby wiedzieć, że to nie było żadne
> zdziwienie z Twojej strony. Paniała?

no i tu jest problem, ze tak Ci sie zdaje. O tym pisze. Tylko Ty stale tego
nie rozumiesz.

i.

297. Data: 2012-01-16 12:58:06

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> dalej nie kumasz. Podejmuj sobie decyzje, rob co chcesz- ale nie buntuj
> sie, ze
> ktos wyrazi opinie i nie zachowuj jak dziecko.

LOL to co byś wtedy bidulo czytała i komentowała z takim zacięciem,
gdyby nie ci ludzie, którzy powodują, że usenet jeszcze dycha.

> oczywiscie. Bo swojego ojca znow wyciagnelas na forum. Jesli Ty nie masz
> wrazliwosci, to nie oczekuj tego od innych.

Ano tak Kali ukraść krowę... Czegóż się innego mogłam po Tobie spodziewać.

--

Paulinka

298. Data: 2012-01-16 12:58:57

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zażółcony" <r...@c...pl> wrote in message

> Takie pytanie na boczku... A jak oceniasz postawę Mieszka I, który
> się ochrzcił w roku 966 ?
> Czy on 'pojmował o co biega' ?

sugerujesz, ze Paulinka zrobila to ze wzgledow "politycznych"? ;))

i.

299. Data: 2012-01-16 12:59:36

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> "Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message

> no i tu jest problem, ze tak Ci sie zdaje. O tym pisze. Tylko Ty stale
> tego nie rozumiesz.

Ja wiem, że Ty po zonie alberta uczulona jesteś, ale daj może innym żyć, co?
Powtarzam po raz ostatni, nikt Ci nie każe tego czytać ani się do tego
odnosić.

--

Paulinka

300. Data: 2012-01-16 13:03:48

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> LOL to co byś wtedy bidulo czytała i komentowała z takim zacięciem, gdyby
> nie ci ludzie, którzy powodują, że usenet jeszcze dycha.

pisaloby sie na temat. A nie prowadzilo intymne wynurzenia...

> Ano tak Kali ukraść krowę... Czegóż się innego mogłam po Tobie spodziewać.

ale my nie o tym.

i.

Zdrowych i wesołych! :)
staropolskim obyczajem...