Starość

281. Data: 2012-01-04 21:48:59

Temat: Re: Starość
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-04 20:39, było cicho i spokojnie, aż tu medea jak pierdolnie:

> Tylko ci, którzy mają złą wolę, ewentualnie z góry ułożony scenariusz
> rozmowy.
>
> Ewa

No to zastanow sie teraz dlaczego nie ma dobrej woli do zadnej
ambitniejszej rozmowy z toba i to nie tylko u mnie, choc moje
zniecierpliwienie jest byc moze troche wyrazniejsze od innych i przykro
mi, ale naprawde zmuszam sie coraz bardziej do jakiejkolwiek wymiany
slow z toba.

282. Data: 2012-01-05 07:15:09

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-04 22:48, Lebowski pisze:
> W dniu 2012-01-04 20:39, było cicho i spokojnie, aż tu medea jak
> pierdolnie:

> No to zastanow sie teraz dlaczego nie ma dobrej woli do zadnej
> ambitniejszej rozmowy z toba i to nie tylko u mnie

Bo ambitniejsza rozmowa wymaga woli obustronnej, także mojej, geniuszu.

> , choc moje zniecierpliwienie jest byc moze troche wyrazniejsze od
> innych i przykro mi, ale naprawde zmuszam sie coraz bardziej do
> jakiejkolwiek wymiany slow z toba.

To nie zmuszaj się, ja nie zaczepiam. Wiesz co robić.

Ewa

283. Data: 2012-01-05 07:23:10

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-05 08:15, było cicho i spokojnie, aż tu medea jak pierdolnie:

> Bo ambitniejsza rozmowa wymaga woli obustronnej, także mojej, geniuszu.

A o jaka ja dobra wole ciebie niby pytalem, jednostronna?
Autystyczna jestes czy WTF?
Wez sie moze zastanow zanim cos wybelkoczesz, bo tym wlasnie zabijasz
dobra wole u innych.

> To nie zmuszaj się, ja nie zaczepiam. Wiesz co robić.

Ot nauczyc gowniarza.

284. Data: 2012-01-05 07:44:42

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-05 08:23, Lebowski pisze:
> W dniu 2012-01-05 08:15, było cicho i spokojnie, aż tu medea jak
> pierdolnie:

> A o jaka ja dobra wole ciebie niby pytalem, jednostronna?

No sama ze sobą nie zwykłam rozmawiać, przynajmniej via net.
A do poważnej rozmowy z tobą już od dawna nie mam woli. Teraz było mniej
autystycznie?

> Autystyczna jestes czy WTF?
> Wez sie moze zastanow zanim cos wybelkoczesz, bo tym wlasnie zabijasz
> dobra wole u innych.

> Ot nauczyc gowniarza.

Musisz teraz wziąć odpowiedzialność za swoje czyny. ;-P

Ewa

285. Data: 2012-01-05 07:59:12

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-05 08:44, było cicho i spokojnie, aż tu medea jak pierdolnie:

> No sama ze sobą nie zwykłam rozmawiać, przynajmniej via net.
> A do poważnej rozmowy z tobą już od dawna nie mam woli. Teraz było mniej
> autystycznie?

No dobra, skoro nie ogarniasz calosci, to zastanow sie moze najpierw
dlaczego sama nie masz tej woli, rzekomo dobrej.

286. Data: 2012-01-15 20:51:46

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message
> napisałam w ogóle tego posta o chrzcie dzieci, żeby zakończyć pewien
> rozdział na grupach.

zdziwienie bierze jak duzo ludzie o sobie, dobrowolnie, pisza w grupie
nieznajomych obywateli.

i.

287. Data: 2012-01-16 11:57:24

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> "Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message
>
> zdziwienie bierze jak duzo ludzie o sobie, dobrowolnie, pisza w grupie
> nieznajomych obywateli.

A masz z tym jakiś problem? Ja nie mam, skoro Tobie to jednak
przeszkadza, to jest naprawdę proste rozwiązanie tego problemu.

--

Paulinka

288. Data: 2012-01-16 12:00:15

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-16 12:57, było cicho i spokojnie, aż tu Paulinka jak
pierdolnie:

> A masz z tym jakiś problem? Ja nie mam, skoro Tobie to jednak
> przeszkadza, to jest naprawdę proste rozwiązanie tego problemu.

hehe, ty masz problem, tylko dopiero jak ktos sie ustosunkuje do twojego
macierzynskiego barbarzynstwa.

289. Data: 2012-01-16 12:25:50

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A masz z tym jakiś problem? Ja nie mam, skoro Tobie to jednak przeszkadza,
> to jest naprawdę proste rozwiązanie tego problemu.

a czy zdziwienie jest problemem? bo jesli dla Ciebie jest- to masz problem.

i.

290. Data: 2012-01-16 12:27:37

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> "Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message

> a czy zdziwienie jest problemem? bo jesli dla Ciebie jest- to masz problem.

Nie pal głupa Iwon(k)a, znamy się nie od dziś.

--

Paulinka

Zdrowych i wesołych! :)
staropolskim obyczajem...