Re: Stary orzech włoski

From: g...@p...com.pl (Jarek Grzelak)
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Stary orzech włoski
Date: 28 Feb 2000 11:50:45 +0100
Sender: r...@m...newsgate.pl

Zalac betonem? - prawde mowiac pierwsze slysze. Wypelniac czymkolwiek? -
zalezy jak bardzo pekl. Ja bym tylko zwiazal, ale nie jest to takie proste.
Najlepiej byloby zwiazac tak mocno, zeby szpare docisnac. Jezeli czesc lyka
jest zdrowa swierza rana powinna sie zrosnac. Przede wszystkim nie wolno
uszkodzic kory przy zwiazywaniu (najlepiej stalowa tasma - mocna i
szeroka). Posmarowac tez rane pasta ogrodnicza zeby nie wysychala. Byc moze
beda tez inne propozycje.
Pozdrowienia
Jarek