Statystyczny Polak

11. Data: 2012-07-09 11:08:06

Temat: Re: Statystyczny Polak
Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-09 12:54, Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "Ed" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

> W zakresie własnych jestem w stanie śmieć i próbować zdołać, a jak u
> Ciebie z potencjalnymi możliwościami odwiążania ? ;)
>
> Dębska

No cóż, Wasze własne możliwości intelektualne oraz zdolność do
rzetelnej i obiektywnej oceny są trochę już jakby odsłonięte.
I nie jestem pewien, czy można byłoby tu oczekiwać czegoś więcej.
A już pewnie nie przełomu, że może to jednak nie tylko sami Polacy
zepsuli opinię Ukrainkom i same pokrzywdzone także miały w tym jakiś,
być może nawet wyczuwalny, tudzież dość istotny czy znaczący, jeśli nie
wiodący czy tez może decydujący udział ;>

12. Data: 2012-07-09 14:20:24

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ed" <e...@i...pl> wrote in message
> [...]
> temat, a jej agresja pewnie też zrobiła już swoje, to ciekawe, czy ktoś tu
> miałby odwagę napisać, że czuje się lub poczuł się może kiedyś jak

czyli jak sie ksztaltuje definicja "statystycznego" Polaka??

mam nadzieje, ze podzielisz sie ta informacja - juz przynajmniej
pi razy oko wiesz.

i.

13. Data: 2012-07-09 15:03:49

Od: "Jarek.E" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-09 16:20, Iwon(k)a pisze:
> [...]
>
> czyli jak sie ksztaltuje definicja "statystycznego" Polaka??
>
> mam nadzieje, ze podzielisz sie ta informacja - juz przynajmniej

Nie wiesz co znaczy statystyczny?
Może faktycznie Voyager powinien Ci to wyjaśnić, jeśli potrafi ;>

14. Data: 2012-07-09 15:52:07

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek.E" <j...@i...pl> wrote in message

> Nie wiesz co znaczy statystyczny?

a czytac umiesz? pytam co znaczy statystyczny _Polak_.
A nie co oznacza statystyczny,.

> Może faktycznie Voyager powinien Ci to wyjaśnić, jeśli potrafi ;>

a umie czytac, czy czyta jak i ty??
i.

15. Data: 2012-07-09 16:08:53

Od: "Jarek.E" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-09 17:52, Iwon(k)a pisze:
> "Jarek.E" <j...@i...pl> wrote in message

> a czytac umiesz? pytam co znaczy statystyczny _Polak_.
> A nie co oznacza statystyczny,.

Umiem czytać, a Ty?
http://slowniki.gazeta.pl/pl/statystyczny

16. Data: 2012-07-09 16:14:00

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Umiem czytać, a Ty?
> http://slowniki.gazeta.pl/pl/statystyczny

przykto mi to stwierdzic ale nie umiesz. Znajac nawet definicje
"statystyczny".
i.

17. Data: 2012-07-09 16:23:01

Od: "Jarek.E" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-09 18:14, Iwon(k)a pisze:
> "Jarek.E" <j...@i...pl> wrote in message

> przykto mi to stwierdzic ale nie umiesz. Znajac nawet definicje
> "statystyczny".
> i.

Przykto?
Najwidoczniej nie bardzo też wiesz, co oznacza umiejętność czytania ;>

18. Data: 2012-07-09 16:40:10

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przykto?
> Najwidoczniej nie bardzo też wiesz, co oznacza umiejętność czytania ;>

nadzieje mam wielka, ze nie jestes statystycznym Polakiem. Patrze
jednak optymistycznie na statystyke.

i.
odpowiedz na pytanie - "przykro"- literowka to byla. Rozumiem jednak, ze nie
byles w stanie
tego sie domyslic.

19. Data: 2012-07-09 17:00:12

Od: "Jarek.E" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-09 18:40, Iwon(k)a pisze:
> [...]
> jednak optymistycznie na statystyke.
>
> i.
> odpowiedz na pytanie - "przykro"- literowka to byla. Rozumiem jednak, ze

Takoż i ja nadzieje mam wielką, że uda Ci się kiedyś zrozumieć co znaczy
statystyczny i patrząc optymistycznie na Polonię, że porzuci ona
zaprawdę głupie i niedbałe literówki w języku rodzimym swoim ;P

20. Data: 2012-07-09 17:07:46

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Takoż i ja nadzieje mam wielką, że uda Ci się kiedyś zrozumieć co znaczy
> statystyczny i patrząc optymistycznie na Polonię, że porzuci ona zaprawdę
> głupie i niedbałe literówki w języku rodzimym swoim ;P

malostkowosc jest nieodlaczna cecha glupoty. Jak widac na zalaczonym
obrazku. Cechy te sa u Ciebie naprzemienne.

i.

Zalety narodu Ukraińskiego
Lojalnie informuję...
Egzystencja to miłość.
Poskładałem tłumaczenie dwóch ewangelii Jezusa o chciwości i czujności, świetnie to się przekłada na współczesność.
Egzystencja i esencja.