Re: Statystyki z?udny czarze...

Data: 2013-03-13 06:45:25
Temat: Re: Statystyki z?udny czarze...
Od: "Ghost" <g...@e...pl>

Użytkownik "Ruda**" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
news:513f9111$0$26698$65785112@news.neostrada.pl...
> nie wiem chiron jak to się stało. musi mój czytnik w kgb rabotejet
> i ciebie szpiegujet

Sa dwie mozliwosci, chiron nie wie w ogole jak sie obsluguje KF, a druga, ze
wie, tylko to taka zagrywka pod publike, ze niby bardzo sie starasz, zeby
Cie widzial. Czyli, ze jestes oszustka, mimo, ze on nie chce miec z Toba
zadnych kontaktow. Straszno nedzo z tego chirko, bo przeciez kazdy moze
sprawdzic, ze nie zmienialas adresu. Kolo bez manipulowania na temat innych
chyba nie potrafi przebrnac przez dlugi dzien.