Re: Stop GMO!

Data: 2011-01-31 19:30:10
Temat: Re: Stop GMO!
Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl>

Ikselka formulated on poniedziałek :

> OCZYWIŚCIE! Zaawansowane i nieprzypadkowe!
>
> Tylko dlaczego w Twoim ujęciu "zaawansowana i nieprzypadkowa technologia"
> to tylko "dobry wujek biotechnolog"? Naiwność ludzka nie zna granic, jak
> widzę.
> Dla mnie wśród nich są i dobrzy, i ŹLI wujkowie. Ci źli mogą chcieć (i
> chcą) akurat tego, abyś zbyt długo nie pożył, a wcześniej sporo pochorował,
> żeby koncerny farmaceutyczne z Ciebie wydusiły wszystko, co tam w ciągu 5
> lat swego burzliwego, ekspresowo dojrzałego, sterowanego gmo-żarciem życia,
> zdażysz zarobić.

Tak jak "ekolodzy" - (nie mylić z naukowcami zajmującymi się ochroną
środowiska lub ekologią) - może chcą aby ludzie marnie żyli i szybko
umierali, aby postęp nauk biomedycznych nie pozwolił na wydłużenie
aktywnego życia.
Teorie spiskowe!!
Na pewno w ogóle naukowcy chca zniszczyć świat, żyło się spokojnie w
gdzieś w jakskini, a te cholery wprowadziły ogień, a potem ten pród, co
to i tak go nikt nie widział.
:-)