Re: Stop GMO!

Data: 2011-01-31 21:01:55
Temat: Re: Stop GMO!
Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

news:5s5f0hckuc96$.zl06vv52gkdd$.dlg@40tude.net...

> Ja wierzę.

Nie odnosiłem się do tego co obdarzasz wiarą. Wierz sobie w kogokolwiek i w
cokolwiek chcesz. Odnosiłem się do tego, że nikt nie ma absolutnej,
niezbitej i niepodważalnej wiedzy na temat tej spokojności i posiadania
czasu.

> A Ty CO masz w to miejsce, skoro nie wiesz?

Ty o to pytasz? Przecież Ty wszystko wiesz więc wiesz co ja mam. Jesteś już
dużą dziewczynką.

skryba