Strach się bać co to będzie się działo w święto prawdziwych patriotów.

11. Data: 2018-10-28 15:18:29

Temat: Re: Strach się bać co to będzie się działo w ś wię to prawdziwych patriotów.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-28 o 13:53, XL pisze:

> NO I - jedyną konstruktywną odpowiedzią na radykalizację muzułmańską w
> Europie jest równoczesna radykalizacja narodowa w państwach cywilizacji
> łacińskiej.

Bzdura. To tylko twój mózg działa 0-1.
Świat jest bardziej złożony niż ci się wydaje.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2018-10-28 15:24:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-28 o 14:26, XL pisze:

> Toż mówię - radykalizuj się, zamiast skrobać stopą o stopę pod pierzyną i
> narzekać.

Z faszyzmem można walczyć będąc normalnym, nie trzeba się radykalizować.

> Nie robisz nic - przyjmujesz MOJĄ wersję świata.
> I dobrze.

"Zło zwycięża, gdy dobrzy ludzie nic nie robią."

Walka z katofaszyzmem to nie jest nicnierobienie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2018-10-28 16:24:07

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Iksa nie pij już dzisiaj!
Bo cuś bez sensu i składu majaczysz.

14. Data: 2018-10-28 18:21:44

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik k...@g...pl napisał:
> Polska dla Polaków.

Czy tym razem na marszu będzie jakiś murzyn który wyłapie z tłumu
nienawistne spojrzenia?

https://img11.demotywatoryfb.pl//uploads/201611/1479
514241_pkinpi_600.jpg

https://pbs.twimg.com/media/DpsTo7hXoAAM-NP.jpg

Sami widzicie jak jest:)

15. Data: 2018-10-28 18:46:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> Iksa nie pij już dzisiaj!
> Bo cuś bez sensu i składu majaczysz.

Jestem do bólu trzeźwa. Alkoholu praktycznie nie spożywam (nie licząc
lampki wina do posiłku kilka razy w miesiącu), nie jaram, nie wącham, nie
szprycuję się.

--
XL

16. Data: 2018-10-28 18:52:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@g...com> wrote:

> Czy tym razem na marszu będzie jakiś murzyn który wyłapie z tłumu
> nienawistne spojrzenia?
>
> https://img11.demotywatoryfb.pl//uploads/201611/1479
514241_pkinpi_600.jpg

Oj, wyłapie, wyłapie - jakiś leśny dziadek zawsze się znajdzie, chętny do
pomalowania.

> https://pbs.twimg.com/media/DpsTo7hXoAAM-NP.jpg
>

> Sami widzicie jak jest:)

Koń jaki jest każdy widzi.

--
XL

17. Data: 2018-10-29 13:13:23

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W takim razie napij się, to może Cię oświeci?

18. Data: 2018-10-29 16:25:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> W takim razie napij się, to może Cię oświeci?

Ciebie picie nie dało rady oświecić - masz poglądy rodem z Targowicy.

--
XL

19. Data: 2018-10-29 17:18:23

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Bo zię nie modlę, nie daję na tacę spasionym katabasom i nie pobieram zasiłku?
Aha, nie zamierzam też popierać faszystów Ruchu Narodowego.

20. Data: 2018-10-29 17:45:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> Bo zię nie modlę, nie daję na tacę

Twoja wola.

> spasionym katabasom

Oni też z czegoś żyć muszą. Pracują dla wiernych. Nasz proboszcz chudy
mocno - i mocno pracuje dla parafii. Kościół oświetlony, ogrzany,
odmalowany - to kosztuje. Nie lubię, kiedy w kościele jest zimno, ciemno i
brudno.

> i nie pobieram zasiłku?

Zawsze masz na to szansę, więc nie bądź taki chojrak.
Na szukanie schronienia w ogrzanym kościele też.

> Aha, nie zamierzam też popierać faszystów

Słusznie.

> Ruchu Narodowego.

A tak liczyliśmy na twoje poparcie, chlip ?

--
XL

Wyszło Szydło z ... i kolejny raz wjechało w innego użytkownika drogi
Tak się robi interesy w Polsce
Jeszcze jeden kawałek normalnej Polski
Reptilianie atakują
Świetna reklama filmu!