#StrefaWolnaOdLGBT

21. Data: 2019-07-25 09:06:24

Temat: Re: #StrefaWolnaOdLGBT
Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 25 Jul 2019 01:27:04 +0200
doszła do mnie wiadomość <5d38e975$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
od Izaura <d...@d...net> :

>Tu pełna wersja, z dygresjami.
>
>https://www.youtube.com/watch?v=XOZ07-4fUQU

Tu, w linku, filozofia dla Januszy tłumaczy, czym jest galopada Gisha i jak z nim
walczyć(próbować walczyć, bo z bełkotem łatwo się nie wygra):
http://www.filozofiadlajanuszy.pl/galop-gisha-kiedy-
podawanie-zrodel-jest-manipulacja/

Tu przykład praktyczny:
https://naukaoklimacie.pl/aktualnosci/galop-gisha-na
-oslep-373

22. Data: 2019-07-25 18:50:45

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/07/2019 o 08:06, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:

> Tu przykład praktyczny:
> https://naukaoklimacie.pl/aktualnosci/galop-gisha-na
-oslep-373

tia, nie wglebiajac sie w szczegoly to ja produkuje wiecej metanu niz
krowa, nie wiem jak inni dobrzy ludzie

--
gazebo

23. Data: 2019-07-25 19:52:06

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 25 Jul 2019 17:50:45 +0100
doszła do mnie wiadomość <qhcml4$kqa$1@dont-email.me>
od gazebo <g...@j...com> :

-oslep-373

>tia, nie wglebiajac sie w szczegoly to ja produkuje wiecej metanu niz
>krowa, nie wiem jak inni dobrzy ludzie

Pewnie byś kilka razy pękł jak balon, o ile mnie pamięć nie myli, krowa produkuje ca
300
l metanu, z czego chyba koło 90% wydala.

24. Data: 2019-07-25 19:55:31

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 25 Jul 2019 19:52:06 +0200
doszła do mnie wiadomość <u...@4...com>
od Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> :
> [...]
300
>l metanu, z czego chyba koło 90% wydala.
Oczywiście to produkcja dzienna, krowa to chodzący reaktor biologiczny.

25. Data: 2019-07-25 19:56:20

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/07/2019 o 18:52, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
ca 300
> l metanu, z czego chyba koło 90% wydala.

nie znasz moich mozliwosci :]

--
gazebo

26. Data: 2019-07-25 19:58:07

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/07/2019 o 18:55, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
-oslep-373

> Oczywiście to produkcja dzienna, krowa to chodzący reaktor biologiczny.

podobnie jak ludzie, to nie kangury w Australii, bo zdaje sie tam byl
najwyzszy wskaznik, to ludzie

--
gazebo

27. Data: 2019-07-25 23:29:37

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 23 Jul 2019 15:53:17 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <8...@g...c
om>
od Lord Gender <r...@g...com> :

>Po pierwsze. Jasno trzeba określić że to nie są Polacy. To oczywiste bo aby była
tożsamość narodowa to potrzebna jest kultura, a cham kultury nienawidzi, jest
podejrzana bo coś mu wady wytyka. Próżny cham tego nie lubi, tym samym nie jest
Polakiem. Dlatego im tak jeżdzi od bolszewizmu do nazizmu i wszystko mieszają, bo nie
mają tożsamości narodowej. Chama w Polsce niespolonizowano, problem innych narodów
100 lat temu. Po następne cham który nie jest Polakiem tylko prawakiem, jest łatwy do
manipulacji przez od zawsze wrogii Polsce kościół katolicki. I w tym momencie ten
cham realizuje interes obcej instytucji przeciwko narodowi polskiemu, bo to biją
lumpy polskie dziewczyny i polskich obywateli, non stop również łamią prawo w Polsce,
które nawet Szwedzka IKEA przestrzega. Aby to skończy prawo ma po prostu zakatować
chama by błagał o Geuantanamo lub dobrzy ludzie zacząć im rozowalać łby na ulicach i
palić faszystowski kler, któremu ponownie śnią się mokre sny o pogromach.

To nie takie proste, to są Polacy i nie tylko sam kościół jest za to odpowiedzialny.
Architekci tego, co się stało, pracują w białych rękawiczkach, nikogo nie skopią, nie
nabluzgają, nie podleją moczem, nie miotają zgniłymi jajami, za to wiedzą, jak tymi
ludźmi sterować i jakiego dać im wroga do zwalczania(masz rację co do łatwości
sterowania
tymi ludźmi, ich strach i podany na tacy wróg dopełniają dzieła). Ci ludzie dostali
jasny
przekaz: "wara od naszych dzieci","zamordowaliście mi brata","homoseksualizm to
pedofilia", "strefy wolne od LGBT", więc wychodzą i bronią wartości jak umieją, czyli
jak
zwykli bandyci.
Ci w białych rękawiczkach zapewne jak zwykle są "przeciwko" przemocy i "popierają"
prawa
człowieka, to część kleru, publicyści, politycy PIS(i nie tylko ci politycy),
dziennikarze, przy czym prym wiedzie telewizja pod wodzą Kurskiego i część kleru.
To, co zrobili "kontrmanifestanci" na marszu to ostrzeżenie, że faszyzujące ideologie
nie
umarły i faszyzm może się łatwo odrodzić tak szybko, że nie będzie czasu na protesty.
Mam tylko nadzieję, że działalność tych ludzi zostanie odpowiednio podsumowana przez
przyszłe pokolenia.

28. Data: 2019-07-26 00:07:03

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-25 09:06, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 25 Jul 2019 01:27:04 +0200
> doszła do mnie wiadomość <5d38e975$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
> od Izaura <d...@d...net> :

REWOLUCJE SEKSUALNE ŹRÓDŁA I CEL - Krzysztof Karoń.

> Tu, w linku, filozofia dla Januszy tłumaczy, czym jest galopada Gisha i jak z nim
> walczyć(próbować walczyć, bo z bełkotem łatwo się nie wygra):
> [...]

Wyrazy szczerego współczucia w związku z zacieśnianiem sojuzu z
klimatycznym pałkarstwem.

"Do zwycięstwa prawdziwej demokracji*"

*- czytaj rewolucji.

29. Data: 2019-07-26 00:27:12

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 26 Jul 2019 00:07:03 +0200
doszła do mnie wiadomość <5d3a2833$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
od Izaura <d...@d...net> :

-oslep-373

>Wyrazy szczerego współczucia w związku z zacieśnianiem sojuzu z
>klimatycznym pałkarstwem.
>
>"Do zwycięstwa prawdziwej demokracji*"
>
>*- czytaj rewolucji.

Chyba wiem co to jest pałkarstwo klimatyczne, oczyma wyobraźni widzę tłum kiboli
bijących
klimatologów po głowach pałkami i bejzbolami, co ma uświadomić tym klimatologom, że
nie człowiek i jego emisje CO2 odpowiadają za zmiany klimatyczne, ot, taki kibolski
argument w dyskusji.
Mylę się?

30. Data: 2019-07-26 00:41:21

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 25 Jul 2019 18:56:20 +0100
doszła do mnie wiadomość <qhcqg3$avq$1@dont-email.me>
od gazebo <g...@j...com> :

-oslep-373

>nie znasz moich mozliwosci :]

Zjesz 100 kilogramów trawy jak krowa medalistka:)?

F-35 w Powidzu...
wy jeszcze
zolwie nadchodza
To dopiero jest ogloszenie spoleczne!