#StrefaWolnaOdLGBT

61. Data: 2019-08-17 13:06:42

Temat: Re: #StrefaWolnaOdLGBT
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/08/2019 o 10:11, j...@o...pl pisze:
> [...]
68065

> trzeba być,jak napisałeś, idiotą, aby wspierać wynaturzenia, chciane czy losowe.

do kiszonki rodzenstwo syjamskie, alleluja i do przodu
--
gazebo

62. Data: 2019-08-17 17:18:20

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 17 Aug 2019 02:11:29 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <c...@g...c
om>
od j...@o...pl :

68065

>trzeba być,jak napisałeś, idiotą, aby wspierać wynaturzenia, chciane czy losowe.

12. Machismo i militaryzacja: Ponieważ heroizm i wojna to trudne zabawy, faszyści
lubią
skupiać swoją uwagę na sprawach seksu. Machismo zakłada pogardę dla kobiet,
nietolerancję
i potępienie niestandardowych zwyczajów seksualnych, od czystości do homoseksualizmu.

Co tu dużo mówić, jesteś przykładem GIGO.

63. Data: 2019-08-28 03:26:39

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 17 sierpnia 2019 17:18:52 UTC+2 użytkownik Olaf Frikiov Skiorvensen
napisał:
> [...]
homoseksualizmu.
> Co tu dużo mówić, jesteś przykładem GIGO.

to, do cholerki jasnej, ja organizuję te wasze marsze nierówności,
czy osoby twego światopoglądu? wiesz, najbardziej śmieszy mnie to,
że faszyści nazywają faszystami wszystkich tych, którzy z ich poglądami
się nie _zgadzają_.

64. Data: 2019-08-28 03:53:34

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

napisał:

> Co tu dużo mówić, jesteś przykładem GIGO.

ty, podobnie do Jurka Owsiaka, pewnie jesteś tym, który nie ma śmieci na wejściu. a
że najpierw patrzył, jakby tu geszeft na społeczeństwie zrobić,
i że grał wcześniej bohatera furgonetką przed policją w stanie wojennym uciekając,
przy czym miał wysoko postawionego ojca w esbecji, to oczywiście
_bez_ znaczenia.

po prostu przestańcie frikiovy opowiadać bzdury i szkodzić narodowi polskiemu,
bo waszych wynaturzeń nikt z ludzi dobrej woli nie kupi.

65. Data: 2019-08-28 04:11:19

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 17 sierpnia 2019 13:06:44 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

68065

> do kiszonki rodzenstwo syjamskie, alleluja i do przodu

czy nie widzisz różnicy pomiędzy zabijaniem dzieci, a niepropagowaniem LGBT?
czy to czasem nie wasze środowisko chce zabijać dzieci nienarodzone?
przepraszam, że piszę wasze, bo być może ty osobiście masz inny pogląd.

co do zakrzyknięcia "alleluja i do przodu", zawsze mnie ono raziło,
bo buńczuczność i bezmyślność chóralna ma niewiele wspólnego z Bogiem.

jacek

66. Data: 2019-08-28 20:20:12

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/08/2019 o 03:11, j...@o...pl pisze:

> [...]
>
> co do zakrzyknięcia "alleluja i do przodu", zawsze mnie ono raziło,
> bo buńczuczność i bezmyślność chóralna ma niewiele wspólnego z Bogiem.

to na chuj ludzie sie zrzucili na Antosia? jestes jebniety

--
gazebo

67. Data: 2019-08-31 02:41:56

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 28 sierpnia 2019 20:20:12 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> to na chuj ludzie sie zrzucili na Antosia? jestes jebniety
> --
> gazebo

zrzucą się na usunięcie jego z urzędu, bo wydatki wojskowe będą w dużo większej
części zasilały nie naród polski, a zagranicę; toteż odtrąbcie sukces:)

za to ty jesteś jak najbardziej normalny; gdybyś kiedyś usłyszał chóry anielskie
pojmiesz różnicę między chórami; jest ona wprost nieziemska:)

jacek

68. Data: 2019-08-31 07:19:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31/08/2019 o 01:41, j...@o...pl pisze:

> [...]
>
> za to ty jesteś jak najbardziej normalny; gdybyś kiedyś usłyszał chóry anielskie
> pojmiesz różnicę między chórami; jest ona wprost nieziemska:)

Antos jest w USA

--
gazebo

69. Data: 2019-09-01 00:55:52

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 27 Aug 2019 18:53:34 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <8...@g...c
om>
od j...@o...pl :

> [...]
>
>po prostu przestańcie frikiovy opowiadać bzdury i szkodzić narodowi polskiemu,
>bo waszych wynaturzeń nikt z ludzi dobrej woli nie kupi.

Nie rozumiesz pisanego tekstu, to fakt.
Twoje pierdolety na tej grupie niszczą i naród i rozum.

70. Data: 2019-09-07 01:26:52

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 1 września 2019 00:56:11 UTC+2 użytkownik Olaf Frikiov Skiorvensen
napisał:
> [...]
>
> Nie rozumiesz pisanego tekstu, to fakt.
> Twoje pierdolety na tej grupie niszczą i naród i rozum.

:))) Przestań, od kiedy to esbecja i sprzedajna peowszczyzna NAAAROOODEM się mieni.

pozdrawiam,
jacek

jacek

F-35 w Powidzu...