Re: Studia czy malzenstwo?

From: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Studia czy malzenstwo?
Date: Fri, 8 Sep 2006 11:26:59 +0200
<edmldt$l86$3@nemesis.news.tpi.pl> <44feda64$1@news.home.net.pl>
<edmmhq$qia$1@atlantis.news.tpi.pl> <edmsj1$23pq$1@news.mm.pl>
<edmvgf$184$1@atlantis.news.tpi.pl> <44ff0ffd$1@news.home.net.pl>
<edn4b2$sab$1@nemesis.news.tpi.pl> <edn6qo$253l$1@news.mm.pl>
<edne44$mj1$1@nemesis.news.tpi.pl> <ednebn$qn3$1@news.mm.pl>
<ednf7n$olk$1@nemesis.news.tpi.pl> <ednfg3$1g38$1@news.mm.pl>
<edni14$d5k$1@atlantis.news.tpi.pl>
<2...@4...com>
<edr8cf$ap0$3@nemesis.news.tpi.pl> <edr8cr$ke9$1@atlantis.news.tpi.pl>
<edr8n0$ap0$6@nemesis.news.tpi.pl> <edr8os$lr0$1@atlantis.news.tpi.pl>
<edr90b$ap0$8@nemesis.news.tpi.pl> <edr92s$n0d$1@atlantis.news.tpi.pl>
<edr9c5$nnv$1@atlantis.news.tpi.pl> <edras2$l6$1@atlantis.news.tpi.pl>
<edrcku$lhm$1@nemesis.news.tpi.pl>

W wiadomości:edrcku$lhm$...@n...news.tpi.pl,
Elske <k...@n...o2.pl> napisał(a):

> Chyba "sprzed pół roku". Nie ciskam się od jakiegoś miesiąca jeśli nie
> zauważyłaś.

No właśnie w tym sęk, że nie zauważyłam, a nawet wręcz przeciwnie. Może
jakaś mało spostrzegawcza jestem, ale nawet w tym watku nie zauważam zaniku
ciskania się.

> W tym wątku jeśli któraś z nas to zdecydowanie Ty.

Doprawdy?

> Nie znam, nie czytałam.

Starsi bywalcy wiedzą co mam na myśli. Masz do wyboru - trwać w
nieświadomości albo przejrzeć archiwum. Wybór nalezy do Ciebie.

> Ale czy są jakieś realne przesłanki, czy po prostu "nie bo nie"?

Do poradni/szpitala/czegokolwiek wpływa 10 zgłoszeń w ospowiedzi na
ogłoszenie o pracę. 9 osób jest świeżo po studiach, stażu itp 9w wieku
zwyczajowo przyjętym na studiowanie medycyny). Jedno podanie jest od osoby
40 letniej. Komisja, ordynator czy szef placówki decyduje po rozmowach z
kandydatami kogo przyjąć. Ta dziesiąta osoba nie jest przyjmowana. Nie wiem,
czy to nie, bo nie, czy sa konkretne powody, ale takie są realia.

pozdrawiam Tatiana
--
Nie powinieneś oczekiwać miłości, jeśli nie kochasz
/Friedrich Schleiermacher/