Studia czy malzenstwo?

211. Data: 2006-09-07 18:56:47

Temat: Re: [OT] Studia czy malzenstwo?
Od: "Jacek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
news:edpnvb$dj8$1@news.onet.pl...
>W wiadomości <news:edpksq$2kg$1@news.onet.pl>

> Nie uraziłeś.
> Jedynie zdeczko wkurzyłeś.

> Nic nie doszło.

Ok.

Napisz prosze na moj adres a ja zrobię

re

Jacek

212. Data: 2006-09-07 19:00:16

Temat: Re: Studia czy malzenstwo?
Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:edni5v$d5k$...@a...news.tpi.pl,
Elske <k...@n...o2.pl> napisał(a):

> Czy uważasz się w związku z tym za osobę niezdolną do dalszego
> poszerzania horyzontów?

Poszerzanie horyzontów jak się ma stusia i robienie czegoś innego w tym
wieku to całkim inna bajka niż rozpoczynanie studiów dziennych ciężkich jak
medycyna.

pozdrawiam Tatiana
--
Mówi się, że kobiety kochają tych, którzy je kochają.
To nieprawda. Ulegają one temu, kto im mówi, że ulegną

213. Data: 2006-09-07 19:00:59

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:ednu0g$vcg$...@n...onet.pl,
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> napisał(a):
> "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> wrote in message

> no ja, kurcze, znam. pomijam siebie. ale fakt, w Ameryce. tyle tylko,
> ze tutaj to sie kariere z kilka razy w zyciu zmienia, dom srednio 3
> razy w zyciu, stare trzeba zastpic nowym, a ostanio moja najstarsza
> pacjentka 84 lata dopytwyala sie o wybielanie zebow.

W Hameryce to wszystko wygląda inaczej. Nie sprecyzowałam, ale chodziło mi o
przypadki polskie.

pozdrawiam Tatiana
--
Kto kocha bardziej, jest zawsze podległy i musi cierpieć
/Thomas Mann/

214. Data: 2006-09-07 19:01:35

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:edoe3o$4mv$...@n...news.tpi.pl,
Elske <k...@n...o2.pl> napisał(a):

> Kilka. W tym moją matkę. To, że nie studiują nie świadczy o tym, że
> umysłowo się nie nadają. Raczej mają inne priorytety.

Twoja mama po trzydziestcee mając dzieci skończyła studia trudne dzienne?

pozdrawiam Tatiana
--
Miłość to przestrzeń i czas udostępnione dla serca
/Marcel Proust/

215. Data: 2006-09-07 19:57:40

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Elske
<k...@n...o2.pl> mówiąc:

>W wieku lat 10-ciu dzieci niejako zaczynają wychowywać się same.

Jakby to powiedzieć... Dziesięcioletnie dzieci powiadasz... No spoko -
założycielka wątku odchowa sobie dziecko do tego wieku, a potem hop-siup
machnie medycynę, staż, specjalizację i już w okolicach czterdziestki
rozpocznie burzliwą karierę pani doktor... :->

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

216. Data: 2006-09-07 20:13:44

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza janusz
<j...@p...onet.pl> mówiąc:

I zaczęła karierę w zawodzie?

Agnieszka

217. Data: 2006-09-07 20:18:10

Od: adaa <a...@8...pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@o...eu napisa?(a):
> [...]
> dzisiejszych czasach. To oni namawiaja mnie do próby poprawienia
> wyników i przeniesienia sie na ciekawszy kierunek. Poza tym mój
> partner skonczyl szkole zawodowa i bardzo czesto nie potrafi
> zabrac glosu w powaznej dyskusji na rózne tematy. Natomiast gdy ja
> ratuje sytuacje i sie wypowiem obraza sie i twierdzi, ze powinnam z
> nim rozmawiac a nie ze znajomymi. Gdy jestesmy sami jakos sie
> dogadujemy, natomiast w towarzystwie on ma ciagle jakis problem i
> dasa sie na mnie. Jest to niejednokrotnie bardzo krepujace dla
> mnie. Czy wiecej nas dzieli niz laczy? Pomózcie.

sorry ale chyba was wie;cej dzieli niz. ?a;czy a jak be;dziesz studiowac i
wyjdziesz za ma;z. to be;dzie jeszcze gorzej , bo on poprostu be;dzie chcia?
miec z.one; a nie studentke;, a wdodatku be;dziesz lepiej od niego
wykszta?cona, a to facetów boli niestety.pozdrawiam

218. Data: 2006-09-07 20:18:25

Od: adaa <a...@8...pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@o...eu napisa?(a):

219. Data: 2006-09-08 00:20:37

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <a...@z...pl> wrote in message

> No nic. Nie chciał. Do tego stopnia, że po 1 semestrze sobie poszedł ;-)
> Co stoi w lekkiej sprzeczności z postulowaną tu tezą, że on przyszedł
> studiować, a my imprezować...

a bo to wiesz czemy poszedl??? czy dorabiasz teorie?

iwon(k)a

220. Data: 2006-09-08 00:21:57

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<e...@o...eu> wrote in message
ps.com...

Może nie każdy jest tak szybko łapiący jak Ty lub Pani(nie wiem jak
sie mam zwracać?) To znaczy, że dorośli nie mają dylematów, a mój
temat jest błahostką? Natomiast dorosłe są więc tylko te osoby,
które wiedzą co dla nich jest dobre? Skąd więc tak wiele tematów
na grupie od osób, których wiek świadczyłby o dorosłości?
Wszystkie te osoby weglug Ciebie to niedorozwinietę emocjonalnie
istoty?

widze, ze na jakis odcisk Ci nadepnelam. pytaj wiec sie dalej,
moze znajdziesz odpowiedz.

iwon(k)a

Co myslesc? Zona mnie zdradza?
co sie ze mna dzieje po slubie