Studia czy malzenstwo?

201. Data: 2006-09-07 17:10:10

Temat: Re: Studia czy malzenstwo?
Od: "Jacek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
news:edpjir$too$1@news.onet.pl...
>W wiadomości <news:1157645268.948957.174960@d34g2000cwd.googlegro
ups.com>

> A można wiedzieć, co Ci to właściwie da, jeśli wypowie się 100 osób, miast
> 50?
> Poglądy w tej kwestii są zasadniczo dwojakiego typu:
> - idź na studia, olej faceta
> - nie olewaj faceta, wyjdź za niego, studia skończ później

Tak z ciekawości kto napisał to drugie zdanie. Czy ja coś przegapielm

> Na jakie jeszcze inne rady/opinie/sugestie czekasz?

OT pamietam 2 fazy Twoich postów:
1. agresywna
2. potem wyciszona

teraz znowu wraca ta pierwsza to taka obserwacja z boku.

Jacek

202. Data: 2006-09-07 17:16:08

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:edpjpu$ugs$1@news.onet.pl>
Jacek <s...@w...pl> pisze:

> Tak z ciekawości kto napisał to drugie zdanie.

Nikt nie napisał, skąd te wnioski?
To ja napisałam, że poglądy w tej sprawie są zasadniczo dwojakiego typu -
albo jedno albo drugie.
Bo tak właśnie uważam. Że trzeciego, a tym bardziej czwartego rozwiązania
nie ma.

> OT pamietam 2 fazy Twoich postów:
> 1. agresywna
> 2. potem wyciszona
> teraz znowu wraca ta pierwsza to taka obserwacja z boku.

???? Dobrze się czujesz?
Co jest agresywnego w moim poście skierowanym do Wiktorii?

[tak, ten kierowany do Ciebie jest agresywny, bo nie lubię bezsensownego
czepiania się bez powodu, a właśnie zaczynasz to praktykować; BTW -
merytorycznej odpowiedzi na zadane przeze mnie wczoraj pytanie pewnie się
nie doczekam]

--
Nixe

203. Data: 2006-09-07 17:17:47

Od: "Jacek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czepiania się bez powodu, a właśnie zaczynasz to praktykować; BTW -
> merytorycznej odpowiedzi na zadane przeze mnie wczoraj pytanie pewnie się

Kiedy pisałem wiedziałem że tak odpowiesz.
Zostawmy to na razie.

Pozdrawiam

Jacek

204. Data: 2006-09-07 17:22:40

Temat: Re: [OT] Studia czy malzenstwo?
Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:edpk88$du$1@news.onet.pl>
Jacek <s...@w...pl> pisze:

> Kiedy pisałem wiedziałem że tak odpowiesz.
> Zostawmy to na razie.

Jeśli chodzi o mnie, to w ogóle nie musimy do tego wracać. Widocznie nie
jesteś w stanie napisać niczego sensownego.
A na przyszłość mam prośbę - nie czepiaj się ludzi, jeśli nie potrafisz
nawet wyjaśnić, czego konkretnie się czepiasz.
Zamiast tego dyskutuj merytorycznie. Jeśli zaś nie masz na to ochoty albo
się boisz czyjejś agresji - nie odzywaj się w ogóle, a najlepiej wrzuć
delikwenta do KF'a. To autentycznie budzi szacunek (a przynajmniej uczucia
ambiwalentne). Wstawki ad personam i nie na temat - jedynie żenadę.

--
Nixe

205. Data: 2006-09-07 17:28:43

Od: "Jacek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W wiadomości <news:edpk88$du$1@news.onet.pl>
> Jacek <s...@w...pl> pisze:

Jeśli Cię urazilem przepraszam.
Reszta poszła na priv

Jacek

206. Data: 2006-09-07 17:32:12

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:edpjir$too$1@news.onet.pl...

> Na jakie jeszcze inne rady/opinie/sugestie czekasz?

Może nie na inne sugestie, bo rzeczywiście takich nie ma, ale może chce
jeszcze posłuchać innych argumentów za każdą z opcji?
Każdy z nas ma inny sposób myślenia, inaczej formułuje myśli, a różne
argumenty i przykłady różnie działają na wyobraźnię. Ja na jej miejscu też
chciałabym wysłuchać opinii jak największej liczby osób. A decyzję i tak
sama bym podjęła - jak zawsze:)
Anka

207. Data: 2006-09-07 17:56:30

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Napisałam tylko o KOSZTACH, takich, a nie innych decyzji"

No ale my własnie o tych kosztach mówimy. Że nie są tak wielkie jak Ci
się wydaje.

E.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*

208. Data: 2006-09-07 18:21:30

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:edpksq$2kg$1@news.onet.pl>
Jacek <s...@w...pl> pisze:

> Jeśli Cię urazilem przepraszam.

Nie uraziłeś.
Jedynie zdeczko wkurzyłeś.

> Reszta poszła na priv

Nic nie doszło.

--
Nixe

209. Data: 2006-09-07 18:22:27

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:edpmjs$gnh$1@nemesis.news.tpi.pl>
Elske <k...@n...o2.pl> pisze:

> No ale my własnie o tych kosztach mówimy. Że nie są tak wielkie jak Ci
> się wydaje.

Elske, błagam, nie zaczynajmy od nowa ;-))

--
Nixe

210. Data: 2006-09-07 18:37:16

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Elske, błagam, nie zaczynajmy od nowa ;-))

Dobła, idę lulu w takim razie ;)

E.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*

Co myslesc? Zona mnie zdradza?
co sie ze mna dzieje po slubie
Oczarowanie
zycie po zyciu *czyli po rozwodzie)link