Studia czy malzenstwo?

281. Data: 2006-09-08 14:28:54

Temat: Re: Studia czy malzenstwo?
Od: janusz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Krysiak napisał:
> A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza janusz
> <j...@p...onet.pl> mówiąc:

> I zaczęła karierę w zawodzie?

Tego nie wiem, przerwałem studia i kontakt się urwał.

j..

282. Data: 2006-09-08 14:38:01

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

janusz napisał(a):

> Tego nie wiem, przerwałem studia i kontakt się urwał.

A tak z ciekawości to co to znaczy "robić karierę w zawodzie" ? Bo np
we wspomnianej medycynie, jak się nie ma pleców lub bogatego męża, to
jest nieustanny zapieprz niemal do 40 nim się zacznie cokolwiek znaczyć,
nawet na poziomie lekarza domowego. Chyba nie muszę dodawać że do tego
momentu nie ma czasu na normalne życie rodzinne.
Adam

283. Data: 2006-09-08 14:53:10

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:da300$45015981$540a3039$2...@n...chello
.pl,
Eulalka <e...@o...pl> napisał(a):

> Spać jest gdzie, możesz przyjeżdżać.

U mnie tez jest gdzie spać. Dlaczego ja mam znowu taką drogę robić a nie Wy?

> A swoją drogą mojego tele nie odebrałaś, bo nie odbierasz
> zastrzeżonych z zasady, czy Ci tak nie wyszło tylko przypadkiem? ;)

Na basenie byłam a potem nie wiedziałam kto dzwonił - no bo zastrzeżony był.

pozdrawiam Tatiana
--
I wolna miłość może z mężczyzny zrobić niewolnika
/Tadeusz Gicgier/

284. Data: 2006-09-08 16:57:28

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:edrfuv$22m$1@news.onet.pl...

> To super, jeśli się uda. I jeśli się JUŻ ma te 30-40 lat to zawsze warto
> zaczynać, bo przecież nie ma się zasadniczo nic do stracenia.
> Mowa jednak o zupełnie innej sytuacji, a mianowicie o dokonaniu takiego, a
> innego wyboru i podjęciu takiej decyzji na starcie życia, w wieku lat 20.
> Wtedy argumenty typu "a co tam! dlaczego rozpoczęcie kariery w wieku 30-40
> lat miałoby się nie udać?" i takież podejście, jest, jak napisała Xena,
> wysoce nierozsądne. IMHO oczywiście :)

mysle, ze nierozsadnie jest stawiac na tym samym miejscu przedzial
wiekowy 30-40 lat, jak najbardzej 30 lat mozna myslec o karierze
lekarskiej. za bardzo uogolniacie. poza tym spechalizacje mozna zrobic w
kazdym wieku i na czas pracy wczesniej nie patrzy sie. ja zaczelam
spacjalizaje rok po skonczeniu studiow, staz pracy sie nie liczyl, moj tesc
wlasnie zrobil 3 specjalizacje
a ma juz ponad 60 lat. kazdy ma jakis cel w zyciu i jesli komus sie chce
zaczynac kariere w wieku lat 40 to nich zaczyna. widac dla niego te 20 lat
sa wazniejsze niz 40 dla innego. co jest rozsadne a co nie? nie ma jednej
odpowidzi. Wy odcinacie kupony i to jest dla was rozsadne inni zaczynaja na
nie zbierac, i to jest rozsadne.
przesadzacie uogolniajac swoje subiektywne odczucia.

iwon(K)a

285. Data: 2006-09-08 17:49:58

Od: "Jacek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zależy co robisz.
> Ja sie zdziwiłam, jak z firm pośredniczacych sami zaczęli dzwonić...
> Nie mam złudzeń. Raz jesteś na topie, innym razem nikt się za Tobą nie
> obejrzy. Zalży od koniunktury.

Dzwonią ?

Jacek

286. Data: 2006-09-08 19:09:55

Od: Eulalka <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):

> Dzwonią ?

Przecież wiesz.

Eulalka

287. Data: 2006-09-08 19:19:22

Od: "Jacek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież wiesz.

Pewnie że wiem.
A Ty wiesz że sie cieszę. Mimo że bym nie chciał aby im się udało

Jacek

288. Data: 2006-09-09 10:51:55

Od: Eulalka <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):

> Pewnie że wiem.
> A Ty wiesz że sie cieszę. Mimo że bym nie chciał aby im się udało

A bo nie chcą powiedzieć od razu za ile ;)
Mam podejrzenie, że jeden z konkurentów szuka pracowników, Ci się uparli
i wydzwaniają do mnie niewiedząc, że dla konkurenta to ja jestem pewnie
wrogiem publicznym numer 3. (Tak zhierarchizowałam kto im za skórę
zalazł w niedawnym czasie) ;)

Eulalk

289. Data: 2006-09-10 05:22:24

Od: Margaretha <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elske napisał:

> Natomiast pytanie mam takie: co powoduje, że 40-latek nie może zacząć
> kariery jako lekarz? Czy są konkretne powody czy to zwykłe uprzedzenia?

jest zdaje się bariera wiekowa dla kandydatow na medycyne przynajmniej
kiedy byla

pozdrawiam
GosiaM

290. Data: 2006-09-10 10:40:36

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margaretha napisał(a):

> jest zdaje się bariera wiekowa dla kandydatow na medycyne przynajmniej
> kiedy byla

Nie znalazłam żadnej wzmianki o ograniczeniu wiekowym ani w uchwale o
szkolnictwie wyższym, ani w uchwałach senatu AM w Warszawie ani w
zasadach rekrutacji.

E.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*

Co myslesc? Zona mnie zdradza?
co sie ze mna dzieje po slubie
Oczarowanie
zycie po zyciu *czyli po rozwodzie)link