Studnia głebinowa

11. Data: 2003-07-01 18:54:54

Temat: Re: Studnia głebinowa
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Stefan Siudalski" <s...@a...pl>

> nie dyskutuję z nawiedzonymi
:)))
nikt nie jest doskonaly
"kazdy ma jakiegos bzika..."
ale sam sie chwaliles
ze sugerowales Waszemu towarzystwu (czy zwiazkowi )
podanie autora tamtej strony do sadu
:)
>..poprzednia dyskusja jesłi dobrze pamietam
> skończyła się tym, że zapraszałem chętne osoby do sprawdzenia czy
> radiestezja istnieje czy nie
:)))))
ja wiesz
(jest o tym w linkach zalaczonych uprzednio)
bylo conajmniej kilka takich eksperymentow porownawczych
o raczej miernych wynikach bioracych w nich udzial radiestetow
:)
mnie osobiscie nie po drodze w okolice Warszawy
zreszta jestem tak sceptycznie nastawiony
ze nie potrafilbys mnie przekonac
a na Twoim terenie dodatkowo wietrzylbym podstep
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

12. Data: 2003-07-02 06:50:19

Od: "Jactro" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qba" <q...@r...pl> napisał w wiadomości
> Ile to jest kubik? I gdzie takie pozwolenie sie załatwia??

Poczytaj tutaj
http://dzisiaj.dziennik.krakow.pl/archiwum/dziennik/
1998/05.22/DZIENNIK/Kraj/kraj3/kraj3.htm

Pozdrawiam
Jactro

13. Data: 2003-07-02 17:33:45

Od: "Qba" <q...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> [...]
Dobór
> po
> hehe
> dawno juz nie blo o tym
> a wiec :
> woda jest wszedzie
> na przeszlo 90 % obszaru Polski znajduje sie ponizej 8 metrow glebokosci
> a rozdzkarstwo to naciaganie ludzi
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe
>
> --
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

Całe szczęście mój różkaż (radiesteta - jak zwał tak zwał) zrobił to
całkowicie za darmo. Notabene potem wywiercił studnię za którą już
zapłaciłem. :-))

Qba

14. Data: 2003-07-02 21:44:37

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2003-07-03 09:48:41

Od: "Marek" <M...@w...usun_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Że to jest trudne do zrozumienia i udowodnienia, to nie można mówić iż nie
istnieje.
Z natury jestem niedowiarkiem, lecz o prawdziwości sztuki radiestezji jestem
przekonany- sam się z tym spotkałem, bawiąc się na działce kawałkiem
zagiętego drutu.
Radzę samemu popróbować, a później weryfikować swoje opinie.
Pozdrawiam Marek.

16. Data: 2003-07-04 20:56:11

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

17. Data: 2003-07-04 22:18:18

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> a ze nie mozna wiarygodnie wytlumaczyc "zjawiska" radiestezji
> w oparciu o metody i urzadzenia wspolczesnej fizyki
> to czego nie ma - nie ma...

Znaczy nie ma wspolczesnej fizyki?-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

18. Data: 2003-07-05 14:43:33

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ze nie mozna wiarygodnie wytlumaczyc "zjawiska" radiestezji
> w oparciu o metody i urzadzenia wspolczesnej fizyki
> [...]

No to powiedz ze mi Tadziu,cy Pón Bóg jest,cy Go nie ma?

Pozdrawia boletus

19. Data: 2003-07-05 15:30:22

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> No to powiedz ze mi Tadziu,cy Pón Bóg jest,cy Go nie ma?

:)
a to zalezy
czy Bog jest Tobie potrzebny do zycia czy tez nie
:)

20. Data: 2003-07-05 16:25:27

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisał(a):

> :)
> a to zalezy
> czy Bog jest Tobie potrzebny do zycia czy tez nie
> [...]

Jeden niedowiarek powiedział: " Daj Bóg że Boga nie ma ale nie daj Bóg jak
Bóg istnieje"

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

wierzbownica drobnokwiatowa
Co za choróbsko mi zżera rośliny? proszę o poradę
Zamioculcas
swierszcze - pamietacie?:)
Salix integra 'Hakuro nishiki' - odrosty.