Suplementy diety na wzrok

11. Data: 2012-10-23 19:30:57

Temat: Re: Suplementy diety na wzrok
Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
news:k66qnm$dqf$1@usenet.news.interia.pl...
> Prubowałam kilku - nie pamiętam , pszynajmniej dwu, faktycznie miały
> lepszy i gorszy smak.
> Skład w zarysie podobny.
> Smak czasem okropnie zajeżdżający rybami (tranem?), ale można połknąć, baz
> smakowania.
> Według mnie mocniej działał ten bez smaku.

Czytałem o tym smaku w internecie, ale kupiłem Bioluteinę, smak ma lekko
jodynowo-tranowy, ale da się łyknąć, nie taki straszny, gorzej gorzkie
brałem leki, u mnie nie powoduje odruchów wymiotnych.

12. Data: 2012-11-22 22:46:36

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości
> Słyszałem o preparatach:Vitavision i Bioluteina. Jak działają, czy mogą
> szkodzić? W internecie czytałem że Bioluteina może mieć działania uboczne a o
> Vitavision nic takiego nie było.
> Jeszcze są krople do oczu Optive

Jedz marchewkę, nie przepłacaj na farmaceutyczne koncerny.

Feromon

13. Data: 2012-11-22 22:47:50

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jodynowo-tranowy, ale da się łyknąć, nie taki straszny, gorzej gorzkie brałem
> leki, u mnie nie powoduje odruchów wymiotnych.

Ja popijam wódą i żaden lek mi krzywdy nie zrobi....

Feromon

14. Data: 2012-11-22 22:49:44

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ps.com...

> Ja kupuje Vitroft (suplement diety z pestek winogron) na poprawę ciałka
> szklistego oka. Niezle. Tylko 2 raz dziennie się bierze.

Ja jakiś głupi jestem - pestki z winogron wypluwam...

Feromon

15. Data: 2012-11-22 22:52:08

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Hemia oczu jest bardzo skomplikowa i do dziś nie do końca poznana.
> Dopiero w 87 roku ktoś dostał nagrodę Nobla za odkrycia dotyczące tego tematu
> (reakcji w siatkuwce), czyli gdy ja miałam już taką wadę jak dziś.
>
> Z praktycznego podejsćia do tematu: podgotowane związki dotyczące tego tematu
> są łatwiej pszyswajalne np pomidory, marhew.
>
> --
> Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
> sz, -ii -> -i)
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,

Chemia oczu moich dzieci to spędzanie 12 godzin przed komputerem
i maja wady wzroku i kręgosłupa. Oczu -3 i -5 dioptrii. My z zoną
mieścimy się plusminus dioptria w wieku ponad 50 lat.

Tyle.

Feromon

16. Data: 2012-11-23 08:15:45

Od: "Szczepan Bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> Chemia oczu moich dzieci to spędzanie 12 godzin przed komputerem
> i maja wady wzroku i kręgosłupa. Oczu -3 i -5 dioptrii. My z zoną
> mieścimy się plusminus dioptria w wieku ponad 50 lat.

Kiedys mowiono ze oczy sie "psuja" dzieciom od czytania.
A Dr Josephson udowodnil w 1939r. ze z braku soli w pozywieniu.

Dzieci trzeba zywic jak sportowcow i zolniezy bo sa zywe. Sportowcom nie
szczedzi sie "elektrolitow".

Prawda jest ze pojawienie sie krotkowzrocznosci powoduje koniecznosc
czytania.
Odkryl to chlopak Z USA. Jak koledzy nie chcieli wpuscic go na boisko bo nie
widzial pilki to dla zabicia czasu musial czytac.
Jak ze spozyciem soli u Twoich dzieci?
S*

Jakie badania krwi ?
ciśnienie krwi
Fizjoterapia - laser, magnetronic, ultradźwięki - ile sesji powinno się odbyć
Wyniki badania nasienia
wyrywanie brwi