Swedzenie glowy

1. Data: 2003-09-06 21:35:38

Temat: Swedzenie glowy
Od: "Marcin" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku tygodni swedzi mnie glowka :(,lupiezu chyba raczej nie mam.Prosze o
opinie.

2. Data: 2003-09-07 08:55:53

Temat: Re: Swedzenie glowy
Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Od kilku tygodni swedzi mnie glowka :(,lupiezu chyba raczej nie mam.Prosze
> opinie.
>
> Pozdrawiam

Może to kwestia szamponu, żelu........
Spróbuj zmienić na inny, najlepiej z jakiejś linii dla alergików lub
dzieci.....
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

3. Data: 2003-09-07 10:01:30

Od: "Marcin" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola"

> Może to kwestia szamponu, żelu........
> Spróbuj zmienić na inny, najlepiej z jakiejś linii dla alergików lub
> dzieci.....

Wczesniej takich problemow nie mialem:(,chcociaz ostatnio uzywam szampon
wsmacniajacy Dercos,jeszcze jedno mieszam czesto sobie szampony:) i myje
glowke.

4. Data: 2003-09-07 11:29:53

Od: La Luna <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętnego dnia Sat, 6 Sep 2003 23:35:38 +0200, "Marcin"
<k...@g...pl> wystukał/a złowieszcze słowa:

>Od kilku tygodni swedzi mnie glowka :(,lupiezu chyba raczej nie mam.Prosze o
>opinie.

Sprawdz wlosy pod katem wszy - niby malo sie o tym teraz mowi - ale te
paskudztwa mozna zalapac jak najbardziej - chocby w autobusie,
pociagu.
Na szczescie teraz istnieja fajne preparaty do zwalczania tych milych
stworzonek - wiec nawet jesli sie je zalapie - to zadna tragedia
wielka :)

Pozdrawiam
Agnieszka Mockałło
http://www.zwierzeta.cisza.pl/
Odpisujac na priv, usun "wytnij_to" z adresu

5. Data: 2003-09-07 19:00:23

Od: Kaja <m...@b...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło, że Sun, 7 Sep 2003 10:55:53 +0200 *Jola*
<bjert3$3l1$1@news.onet.pl> napisał-a:

> Może to kwestia szamponu, żelu........
> Spróbuj zmienić na inny, najlepiej z jakiejś linii dla alergików lub
> dzieci.....

I po umyciu,na koniec popłukać głowę przegotowaną wodą (najlepiej z filtra).

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

6. Data: 2003-09-07 19:07:07

Od: Kaja <m...@b...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło, że Sun, 7 Sep 2003 12:01:30 +0200 *Marcin*
<bjevnp$kt7$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał-a:

> Wczesniej takich problemow nie mialem:(,chcociaz ostatnio uzywam szampon
> wsmacniajacy Dercos,jeszcze jedno mieszam czesto sobie szampony:) i myje
> glowke.

To nie mieszaj szamponów.Może szampony,których używasz Ci szkodzą.
Mnie na ogół zawsze swędzi głowa jak zjem sera żółtego lub coś z cebulą (po
cebuli to nawet plecy mnie swędzą).
Kup sobie szampon FRUCTIS-wzmacniający-do częstego stosowania-włosy tłuste.
Wbrew pozorom nie wysusza włosów,ale to chyba dobrze.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

próba
jak przytyć??
Zamrażanie przy chorych stawach
[pilne] Dziwne objawy - ból głowy. Zapalenie mózgu?
Puchniecie nóg