Świąteczne wspomnienia...

21. Data: 2011-01-03 20:20:16

Temat: Re: ?wi?teczne wspomnienia...
Od: wolim <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

andro wrote:

> Pansli ty jednak jeste? debilem, co wida? w ka?dym twoim po?cie, bo tylko Ci
> co nie maj? nic do powiedzenia krzycz? najg?osniej.Amen.

Rzadko sie to zdarza, ale tym razem popieram Panslawistę. Trafił w czuły
punkt chyba, skoro się tak obruszyłeś...

22. Data: 2011-01-03 20:24:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 03 Jan 2011 21:20:16 +0100, wolim napisał(a):

> Rzadko sie to zdarza, ale tym razem popieram Panslawistę. Trafił w czuły
> punkt chyba, skoro się tak obruszyłeś...

Tłuszcz i sosy spod pieczeni wszelkiego typu zachowuję i zamrażam w
pojemnikach - na okoliczność bigosu także poza świętami. Są jak znalazł.
Bigos bez nich jest zwykłą kapuchą :-)

23. Data: 2011-01-04 02:02:50

Temat: Re: Świąteczne wspomnienia...
Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka napisał:

> A myślisz, że łatwo mi przychodzi obrona garnka z bigosem, zanim bigos
> dostatecznie "dojrzeje"?

Jedyne rozwiązanie - bigos nieustający.

--
Darek

24. Data: 2011-01-04 02:28:09

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Jedyne rozwiązanie - bigos nieustający.

"Mąż potrafi gotować rewelacyjny bigos. Gotuje go tygodniami, a składa
się z pięciu kilo kapusty kiszonej bardziej i pięciu kilo kapusty
kiszonej mniej"

Zagadka: Kto to taki?

--
Pozdrawiam - Aicha

25. Data: 2011-01-04 07:54:39

Od: "andro" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wolim" <n...@t...pl> napisał w wiadomości

> Rzadko sie to zdarza, ale tym razem popieram Panslawistę. Trafił w czuły
> punkt chyba, skoro się tak obruszyłeś...
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Nie masz rcji ruszyła mnie , niekompetencja niby mentorów.Panslawista np.
zjada wszystko, jego sprawa że wypija wode po kaszance czy moczonych
śledziach ale niech nie bajdurzy na każdy temat. Pamiętam jak kiedyś pisał
,że proces pozyskiwania śmietany z mleka to dekantacja. Śmiech na sali
.Ponadto wyobrażam sobie jak renomowany kucharz w renomowanej restauracji
machluje resztkami.

26. Data: 2011-01-04 16:38:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Jan 2011 03:02:50 +0100, "Dariusz K. Ładziak" napisał(a):

> Jedyne rozwiązanie - bigos nieustający.

A nieno, tożby spowszedniał i nie byłoby atakujących :-)

27. Data: 2011-01-04 18:13:35

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"andro" <k...@o...eu> wrote in message

> Pamiętam jak kiedyś pisał, że proces pozyskiwania śmietany z mleka to
> dekantacja. Śmiech na sali. Ponadto wyobrażam sobie jak renomowany kucharz
> w renomowanej restauracji machluje resztkami.

Kłamczuch. Od 50 lat wiem, co to dekantacja.

28. Data: 2011-01-04 18:45:55

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message
> "andro" <k...@o...eu> wrote in message

> Kłamczuch. Od 50 lat wiem, co to dekantacja.

http://portalwiedzy.onet.pl/10614,,,,sedymentacja,ha
slo.html

Dekantacja, sedymentacja - selekcja cząstek zawiesiny pod wpływem
grawitacji lub siły odśrodkowej. Oddzielenie śmietany od mleka następuje w
wyniku małego ciężaru właściwego cząstek tłuszczu w zawiesinie wodnej lub w
wyniku siły odśrodkowej w wirówkach. Cząstki tłuszczu oddzielane są w
wirówkach na dyskach separatora.
Zbierałem śmietanę z mleka słodkiego jak i kwaśnego, ale mam do tego
także wirówki - ręczną i elektryczną.

29. Data: 2011-01-04 18:53:00

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-03 18:23, Ikselka pisze:

> Och, miód daje się w ilości symbolicznej, dla aromatu. Ma nie być
> wyczuwalny AŻ TAK :-)
> Zapewniam, że jest super, spróbuj kiedyś. Najlepszy spadziowy - do bigosu.

No może, tak z łyżeczkę od herbaty do 5- litrowego garnka bigosu
zaryzykuję dodać.

> Ale skrzydełka w miodzie, z imbirem i chilli już nie?
> :-)

A inne potrawy z miodem to już co innego. Nie jestem wrogiem miodu,
zwłaszcza tego pitnego.

30. Data: 2011-01-04 18:53:52

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-03 18:32, JaMyszka pisze:
> Nie, no... Nie żartuj! A jadłeś do obiadu kiszoną kapustę zrobioną na
> słodko?
> Pycha:D
>
> --
> Pozdrawiam :)
> JM
> http://www.bykom-stop.avx.pl/index.html
> Bezpieczny wolontariat (Nobel?): http://zwijaj.pl/

Daj spokój. Jedynie normalną kapustę trochę dosładzam

Patelnie ceramiczne
GOLABKI...
Do siego!
MALE CZARNIAWE...