Świecie nasz

11. Data: 2016-01-18 06:53:51

Temat: Re: Świecie nasz
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 18 stycznia 2016 06:47:06 UTC+1 użytkownik glob napisał:
> @op.pl
> >

> Koleś powtarzasz brednie z propagandy pisowskiej, to za kogo ma ciebie brać, tylko
debil kupi tą ideologie kłamstwa, bo nie ktoś kto myśli. A my tu nie chcemy tych
pisowskich pomyj.

jeśli nie chcesz pomyj, to się wylej.
tylko na zewnątrz :))) koleś :)))

12. Data: 2016-01-18 06:57:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

@op.pl
- pokaż cytowany tekst -
jeśli nie chcesz pomyj, to się wylej.
tylko na zewnątrz :))) koleś :)))

Won idioto z wodogołowiem z tymi szczynami pisowskimi bo się niedobrze robi.

13. Data: 2016-01-18 07:15:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
W dniu niedziela, 17 stycznia 2016 23:06:09 UTC+1 użytkownik FEniks napisał:

> Oczywiście - podniosą ceny.

To nie kupię u nich.
Proste.

Wszędzie będzie zdrożej a słabi zbankrutują.
Po prostu PIS podniósł podatek, bo banki i sklepy ( już podnoszą ceny) wezmą portfela
polaków. To przykro patrzeć jak ciebie w ciemnej bramie chędorzą od tylca a ty
zachwycona. Puścili wam katarynkę bolszewickiej propagandy, tamci mają im zabierzemy,
wam damy. Tylko że ci tamci obracają waszą kasą, a bilans musi być, więc wezmą od
klientów. A wy jak złodziejskie buraki, już się zachwycaliście że będzieci kradli i
mieli, rękami Pisu, a Pis podobnie jak bolszewicy, przeznaczy kasę na swoją
biurokracje podsłuchującą.

14. Data: 2016-01-18 07:29:20

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 18 stycznia 2016 06:57:22 UTC+1 użytkownik glob napisał:
> [...]
> tylko na zewnątrz :))) koleś :)))
>
> Won idioto z wodogołowiem z tymi szczynami pisowskimi bo się niedobrze robi.

to Ty koleś:) wlazłeś do czyjegoś domu,
jak zwykły cham w buciorach
krzyczysz "won" do gospodarza,
jak gestapowiec jakiś
zamiast "Dzień Dobry" powiedzieć,
"Miło się rozmawiało"
"Żegnam, mamy inne zdanie".

15. Data: 2016-01-18 08:28:19

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

j...@o...pl
- pokaż cytowany tekst -
[...]

A to jak nam media upartyniliście to teraz i pl.sci. psychologia jest twoja i ty jej
gospodarzem.? Bezczelność pisowców przekracza wszystkie granice.

16. Data: 2016-01-18 10:06:14

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.01.2016 o 00:31, j...@o...pl pisze:

> pozwól, że zacytuję siebie, he, he.
>
> "Co do zarzutu, że przerzucą koszt na nas, to tylko półprawda,
> bo praktyka pokazuje, że tylko 20%, czy jakoś tak, a 80% trafi
> do naszego (w znaczeniu państwowego) budżetu.

Skąd wzięłoby się takim razie tłumaczenie PiS o podniesieniu
konkurencyjności?

Stara "dobra" metoda - zabrać ludziom po cichu 100zł, a rozdać 20gr z
fanfarami.

Ewa

17. Data: 2016-01-18 11:33:35

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks

> [...]

konkurencyjności?

Stara "dobra" metoda - zabrać ludziom po cichu 100zł, a rozdać 20gr z

Najlepsze jednak jest to, że jeszcze wyją z nienawiści, do ludzi gdzie ci protestują,
aby im przecież też kasy nie wyjmowali z portfela, ale my to jesteśmy spisujący
bankierzy przecież.

18. Data: 2016-01-18 13:09:15

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 18 stycznia 2016 08:28:20 UTC+1 użytkownik glob napisał:
> [...]
jej gospodarzem.? Bezczelność pisowców przekracza wszystkie granice.

skądże znowu przyszło Ci to do głowy:)
czy Ty, mieszkając weźmy na to w Warszawie, całe miasto uważasz za swoje?
jednak niewątpliwie mieszkasz gdzieś, na jakiejś ulicy, pod jakimś adresem, prawda?

pozdrawiam,
jacek

ps. być może media Wam odpartyjniając - upartyjnili, a jeśli nie, to pewnie to
zrobią.
jednak jeśli masz z tym problem, zwróć się pod właściwy adres.
poza tym ludzie w większości nie ufają telewizji, więc ja tym bym się tak nie
przejmował.

19. Data: 2016-01-21 04:36:11

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 18 stycznia 2016 10:06:10 UTC+1 użytkownik FEniks napisał:

> Skąd wzięłoby się takim razie tłumaczenie PiS o podniesieniu
> konkurencyjności?

Nie wiem skąd się wzięło tłumaczenie PiS, ani czy nawet takie było.
Dla mnie najważniejsze, abym ja, sąsiad, Tomek czy Atomek, zakładając
własną firmę miał równoprawne warunki konkurencji z molochami.
Korporacje po prostu są często nieludzkie i zniewalające, praca w urzędach
też zazwyczaj strasznie ograniczająca i czym więcej ludzi będzie prowadziło
działalność gospodarczą, tym bardziej świat będzie wolny, większa niezależność
myślenia i trudniej zarządcom ludźmi sterować - ale to tylko moje prywatne
zdanie i nie zamierzam z nikim się o to spierać. Natomiast równość konkurencji
być musi, bo wówczas jest szansa, że jak już kiedyś w przyszłości rozwalą kraje,
ludzkość nie wpadnie w ręce korporacji, co będzie początkiem końca jakiejkolwiek
indywidualności.

> Stara "dobra" metoda - zabrać ludziom po cichu 100zł, a rozdać 20gr z
> fanfarami.
>
> Ewa

wiesz Ewa, jeśli przyjmujesz, że każdy rząd zawsze tak robi,
nie bardzo jak jest dyskutować o zasadności jakichkolwiek działań
każdego, w miarę racjonalnego, rozwiązania

pozdrawiam,
jacek

20. Data: 2016-01-21 08:59:22

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.01.2016 o 04:36, j...@o...pl pisze:

> Nie wiem skąd się wzięło tłumaczenie PiS, ani czy nawet takie było.

Mnie nie musisz wierzyć, ale pani premier chyba możesz?
http://podlasiak.info/podatek-od-hipermarketow-pani-
premier-wyjasnia-glowny-cel-tej-daniny/

> Dla mnie najważniejsze, abym ja, sąsiad, Tomek czy Atomek, zakładając
> własną firmę miał równoprawne warunki konkurencji z molochami.

No, to teraz będziesz miał nawet lepsze, bo prawdopodobnie* jako mały
sklepik nie będziesz musiał płacić _dodatkowego_ podatku.

*prawdopodobnie, ponieważ nie ma jeszcze pewności co do kryteriów
załapania się na dodatkowy podatek.

> wiesz Ewa, jeśli przyjmujesz, że każdy rząd zawsze tak robi

W którym momencie tak przyjęłam?

Ewa

Jak się rodzą żydzi
Rejtingi pizdingi.