Re: Świecie nasz

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 20 Jan 2016 19:36:11 -0800 (PST)
Subject: Re: Świecie nasz
From: j...@o...pl

W dniu poniedziałek, 18 stycznia 2016 10:06:10 UTC+1 użytkownik FEniks napisał:

> Skąd wzięłoby się takim razie tłumaczenie PiS o podniesieniu
> konkurencyjności?

Nie wiem skąd się wzięło tłumaczenie PiS, ani czy nawet takie było.
Dla mnie najważniejsze, abym ja, sąsiad, Tomek czy Atomek, zakładając
własną firmę miał równoprawne warunki konkurencji z molochami.
Korporacje po prostu są często nieludzkie i zniewalające, praca w urzędach
też zazwyczaj strasznie ograniczająca i czym więcej ludzi będzie prowadziło
działalność gospodarczą, tym bardziej świat będzie wolny, większa niezależność
myślenia i trudniej zarządcom ludźmi sterować - ale to tylko moje prywatne
zdanie i nie zamierzam z nikim się o to spierać. Natomiast równość konkurencji
być musi, bo wówczas jest szansa, że jak już kiedyś w przyszłości rozwalą kraje,
ludzkość nie wpadnie w ręce korporacji, co będzie początkiem końca jakiejkolwiek
indywidualności.

> Stara "dobra" metoda - zabrać ludziom po cichu 100zł, a rozdać 20gr z
> fanfarami.
>
> Ewa

wiesz Ewa, jeśli przyjmujesz, że każdy rząd zawsze tak robi,
nie bardzo jak jest dyskutować o zasadności jakichkolwiek działań
każdego, w miarę racjonalnego, rozwiązania

pozdrawiam,
jacek