Re: Świerki w doniczkach

Data: 2000-12-18 10:01:25
Temat: Re: Świerki w doniczkach
Od: <e...@y...com>

> Teraz jest chyba w Praktikerze akcja ze wypozyczaja choinki w doniczkach
> ,czy ktos ma wiecej informacji na ten temat?

Kolega mi mowil ze wypozyczasz drzewko za kaucje chyba ok 90 zl i po swietach
jak oddasz choinke z powrotem dostajesz zwrot 66.
Mysle ze jest to niezly pomysl bo jak widze te masy biednych, poucinanych
drzewek to szlag mnie trafia. Tym bardziej ze wszyscy sprzedajacy ida na ilosc
nie zwazajac ze nie maja szans sprzedac wszystego przed swietami. A
efekt...wiadomo sterty usychajacych choinek walajacych sie przy smietnikach.
Pozdrawiam,
Ewa