Swieze rybki do sushi

1. Data: 2001-02-01 10:38:25

Temat: Swieze rybki do sushi
Od: Tomasz Belka <d...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy kto z Was wie gdzie mozna dostac swieze rybki?
Tomek z Warszawy

1. Data: 2001-02-02 12:31:08

Temat: Re: Swieze rybki do sushi
Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

oj Ty z Wawy czy tylko tak napisales?:-))) w kazdym markecie rybki
wszelkiego kalibru i koloru i pochodzenia.
pozdrawiam Aga

a...@a...com.pl
http://nasze-dzieci.dobrestrony.pl/dzieci/julia_litw
in/index.htm

Uzytkownik "Tomasz Belka" <d...@w...com.pl> napisal w wiadomosci

1. Data: 2001-02-02 19:33:35

Od: TiBi <d...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozna i owszem ale tylko lososia, z tunczykiem jest makabrycznie,
widzialem tylko raz w Geancie teraz nie do dostania bo widocznie nie
idzie.(ale ten ktorego wtedy dostalem tez nie byl taki swiezy. Na poczatku
byly fajne okazy w Hypernovej w Galeri Mokotow a teraz jest makabrycznie.

Pozdrowienia Tomek

1. Data: 2001-02-05 16:58:47

Od: Marek Drabik <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam po krotkiej przerwie poswieconej relaksacji i degustacji kuchni
austriackiej :)

Tomasz Belka wrote:

> Czy kto z Was wie gdzie mozna dostac swieze rybki?
> Tomek z Warszawy

Radze bardzo uwazac, bo do sushi rybka naprawde musi byc swieza. Ja nie
mialem odwagi nidgy uzyc prawdziwie surowej poza lososiem. Poniewaz
mowimy o rybkach morskich, nie mam zaufania do supermarketow. Jedyne
miejsce w Wa-wie, gdzie mozna sprobowac to w przejsciu pod Dworcem
Centralnym LIM, gdzie dostawy sa codzienne, ale i tak nie mialem odwagi.

Pozdr, MDR

1. Data: 2001-02-05 22:13:32

Od: "Danka" <j...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

A ci, ktorzy nie trawia zapachu ( np. jak ja, miewam problemy ) swiezej
ryby, tudziez krewetek czy innych takich stworkow, to moga zrobic sobie
sushi z warzywami zamiast ryby.
Wychodzi ladne kolorowe i smaczne.

Pozdr.,
Danka

1. Data: 2001-02-05 22:34:04

Od: "Art (Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 5 Feb 2001 23:13:32 +0100, "Danka" <j...@z...nl>
wrote:

>A ci, ktorzy nie trawia zapachu ( np. jak ja, miewam problemy ) swiezej
>ryby, tudziez krewetek czy innych takich stworkow, to moga zrobic sobie
>sushi z warzywami zamiast ryby.
>Wychodzi ladne kolorowe i smaczne.

Racja.
Jedna uwaga - swieza ryba nie powinna pachniec - moze leciutki
zapaszek swiezego ogorka - rybe ktora pachnie "ryba" mozna zostawic w
spokoju... ;-#
Art (Gruby)
(Maniak na punkcie sushi)

1. Data: 2001-02-07 02:28:27

Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy kto z Was wie gdzie mozna dostac swieze rybki?
> Tomek z Warszawy

Czesc Tomku.
Jezeli mieszkasz w Warszawie i poszukujesz
wylacznie,totalnie,absolutnie swiezych morskich
rybek to zapytaj na grupie pl.rec.akwarium ,
niektorzy z kolegow maja akwaria typu
rafa koralowa (z morskimi rybami).
Mozesz kupic zywe=swieze ale kilogram moze
kosztowac tyle co pelne taczki lososia:-)))
Pozdrowienia
Marek,glodny zreszta.

Pokaz Naczyn AMC+Prezent
skrzydelka kurczaka