Re: Syndrom ateusza

From: "Chiron" <eleuzis@nospam_polbox.com>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
Subject: Re: Syndrom ateusza
Date: Wed, 5 Mar 2008 09:43:20 +0100

news:fqjq62.n4o.0@poczta.onet.pl...

> I znowu objawiasz swoj brak wiedzy na temat jak dziala nauka.

Ale od czego stare, usenetowe znajomości. Wierzę więc, że mi wyjaśnisz, na
czym polega?

> Gdzie moge sobie z nim pogadac?
> Gdzie moge poczytac jakies naukowe rozprawy na jego temat?
powiedz- niczym nie ryzykujesz. Masz eksperyment, który sam możesz wykonać:
dawanie miłości. Boisz się czegoś, że go odrzucasz? Co konkretnie masz
przeciw temu eksperymentowi?

> Ty racjonalizmu szukasz w DEFINICJI???
> Moze Ty nie wiesz co to jest racjonalizm?
Zaraz, zaraz- to ja czegoś nie rozumiem: masz definicje- nie ma w nich
racjonalnego wytłumaczenia moralności. Mogę Ci zapodać definicję miłości- i
tam racjonalizmu nie znajdziesz. A stwierdziłeś, że możesz takie racjonalne
tłumaczenie tych pojęć podać. No to prosiłbym Ciebie o to...

> p.s. gdzie kontakty do osob ktore zmienily zdanie w rozmowie z Toba? NIE
> UCIEKAJ!

no tak...swoją drogą- rozważam to, naprawdę. Tylko jeszcze one muszą się
zgodzić. Tylko- po co Ci to?

Chiron