Re: Syndrom ateusza

Data: 2008-03-05 17:15:09
Temat: Re: Syndrom ateusza
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

"Duch" <n...@n...com> wrote in message news:fqmg6o$ksf$1@news.dialog.net.pl...

> Deminizowanie religii poprzez przyklady z XV wieku to wlasnie jest
> ta nieuczciwosc o ktorej wspominam.
> To nie jest racjonalizm, tylko zacietrzewienie, o to mi chodzi!

Ale te przyklady maja miejsce do dzis...
Wlasnie muzulmanie maja w swojej aktualnej doktrynie zabijanie innowiercow.
(infidels) Jakie podloze jesli nie religijne maja samobojcy wysadzacze?
Czy 911 WTC byl w XV wieku? Czy bombardowania zachodnich placowek
na Bliskim Wchodzie odbywa sie w XV wieku czy dzis? A ma podloze religijne.

Innym przykladem jest katolicki "ekumenizm" polegajacy na zachecaniu
do pojednania w jednej religii, pod warunkiem ze ta religia bedzie
katolicyzm i podkreslaniu pogladu ze wylacznie katolicyzm prowadzi
do zbawienia a kazda inna religia jest nieprawdziwa i szkodliwa.

> Jezeli zobaczyc swiat XX wieku z punktu widzenia ruchow religijnych
> i antyreligijnych to ruchy antyreligijne wlasnie zasiane sa trupami.
> Taka jest prawda.

Nie, to nie prawda tylko Twoje religijne klapy na oczach.

> Przodujacy w ateizmie i materializmie komunizm
> zostawil ogromna ilosc ofiar i to nie tak dawno.
> Nie dosięga on do pięt w liczbie ofiar systemow religijnych.

Chyba cos z Twoja matematyka jest nie w porzadku...
Komunizm nie byl ateistyczny - komunizm byl forma religii
a liderzy partii komunistycznych pelnili role bogow.