Re: Syndrom ateusza

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
Subject: Re: Syndrom ateusza
Date: Wed, 5 Mar 2008 08:28:40 -0600

"Duch" <n...@n...com> wrote in message news:fqlqsq$53l$1@news.dialog.net.pl...

> A widzisz, wiec jednak nie jestes tolerancyjny.

Nie jestem tolerancyjny dla ich wyboru bo uwazam, ze nie maja wyboru?
Czy Ty sie slyszysz?

> Ok, sugerujesz jakies krzywdy ktorej ktos rzekomo wyrzadza komus.

Tak jest, sugeruje psychologiczna manipulacje i wykrzywienie
sposobu postrzegania rzeczywistosci przez opowiadanie mlodym
ludziom basni 1000 i jednej nocy jakby byly prawda objawiona.

> Byles tam, obracales sie wsrod tych ludzi, wiesz czy sa szczesliwi czy nie?
> Wiesz co sie dzieje w Iraku gdy "racjonalni" amerykanie zaczeli robic
> tam "porządki"?
> Wiesz ile krzywd wyrzadzil racjonalny komunizm? Miliony trupow.
> Porownywales ile trupow pozostalo po ruchach anty-religijnych (faszyzm, kominuzm)
> w porownaniu do ruchow religijnych, ktore de facto reguluja zasady zycia
spolecznego?

Chodzi Ci moze o krucjaty i rzezie "pogan" i innowiercow
w imie tolerancji i przewagi jedynej slusznej religii? :-)

123?2544760337

> Smieszne.
> Ale czy to sa te wielkie krzywdy ktore te osoby doznaja?

Krzywda umyslowa jest tu chyba oczywista i wyrazna?

> To przed takimi "krzywdami" chcesz bronic tych ludzi?
> I powiadasz, jestes racjonalista? Nie widze tego.
> Czy chcesz zakazac powstawaniu meczetow we Francji?
> Czy to Cie denerwuje ze one powstaja?

Nie denerwuje mnie ze one powstaja - nie wmawiaj mi znowu nerwow.
Nie chce zakazywac powstawania meczetow, nie chce zadnych ludzi
bronic przed krzywda - po prostu PASYWNIE komentuje sytuacje jako
nieuczciwa wzgledem ich dzieci ktore wychowuja sie w atmosferze
oszustwa i zaklamania generowanej przez ich wlasnych rodzicow.
Dokladnie tak samo nie podoba mi sie chrzest noworodkow czy
posylanie 6-7 latkow na pranie mozgow na religii w Polsce.
Uczenie dzieci religii uznaje za wyrzadzanie im krzywdy, jest
to moim zdaniem forma znecania sie psychologicznego nad dziecmi.

> Zadaje niewygodne pytanie zeby pokazac na jakich zasadach dzialasz,
> a z czego nie zdajesz sobie sprawy - nic w tym zlego, malo kto zdaje
> sobie sprawe jak dziala.

Nie ma tu niczego niewygodnego dla mnie w Twoich pytaniach.
Co jest irytujace to niekaczace sie zarzuty ze sie niby
denerwuje tym co piszesz albo tym co robia muzulmani...
Jeszcze raz powtorze zatem, ze mnie to nie denerwuje. Capisci? :-)