Syrop na kaszel i nie tylko..

31. Data: 2018-02-17 23:06:52

Temat: Re: Syrop na kaszel i nie tylko..
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> Z rąk, wiesz jakie to pszyjemne?

Uhmmm. Jak usuwanie smoły. Bardzo.
?

--
XL

32. Data: 2018-02-17 23:22:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> za Gierka byłem laborantem w laboratorium na jednej z Wielkich Budów :).
> Między innymi przeprowadzaliśmy badania asfaltobetonu i z tego powodu
> mieliśmy duży baniak Tetry (cztero coś tam). Kolega kupił sobie
> elegancką koszulę z Jugosławii. miała metkę czyścic chemicznie, nie prać
> w wodzie. Więc do miski umieszczonej pod digestorium wlał tetrę, wsadził
> koszulę i zabrał się za swoją robotę. Gdy przypomniał sobie o koszuli -
> w misce pływało tylko kilka guzików :) Oj, jaka miał długą przemowę. I
> [...]

Za czasów pracy mojego ś.p. Teścia - nb. twórcy receptury najlepszego
majonezu w Polsce :-) - w kieleckim Społem produkowano m.in. (prócz
majonezu, octu, świec itd.) także mydło. Kocioł do jego gotowania miał
wielkość piętrowego domu, był od góry otwarty, wrzała w nim wciąż
mieszanina ługu i tłuszczu, a że lubiła kipieć, to ściany kotła trzeba było
doraźnie podwyższać za pomocą nasypywanych recznie łopatą kolejnych warstw
soli, która, natychmiast kamieniejąc, stanowiła zaporę przeciw wylewaniu
się spienionej, wrzącej i żrącej zawartości.
No i stało się tak, iż podczas swojej zmiany zaginął jeden z mężczyzn,
stale obsługujących ów kocioł. Po spuszczeniu kolejnej partii mydła z kotła
znaleziono na dnie parę gumowców...
Nigdy nie wyjaśniło się, czy ów człowiek zmydlił się rzeczywiście, czy
tylko w przenośni - wrzuceniem gumiaków do kotła pozorując swoje zmydlenie
rzeczywiste...
?

--
XL

33. Data: 2018-02-18 02:24:43

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uhmmm. Jak usuwanie smoły. Bardzo.

Aromat żywicy jest pszyjemny, ciepła woda lekko szumi i opływa wokoło rąk,
czego jeszcze ci tszeba do szczęścia?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

34. Data: 2018-02-18 08:50:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> Aromat żywicy jest pszyjemny, ciepła woda lekko szumi i opływa wokoło rąk,
> czego jeszcze ci tszeba do szczęścia?

Żeby żywica była osobno ?

--
XL

35. Data: 2018-02-18 19:04:42

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żeby żywica była osobno ?

Dziwne,
mi w tej sytuacji do szczęścia, bo le\śnej wycieczce,
niezbędne jest smaczne picie, pewnie jakiś sok, pszekąska,
i wygodne siedlisko - fotel wyrko lub cos podobnego.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

36. Data: 2018-02-18 20:45:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> Dziwne,
> mi w tej sytuacji do szczęścia, bo le\śnej wycieczce,
> niezbędne jest smaczne picie, pewnie jakiś sok, pszekąska,
> i wygodne siedlisko - fotel wyrko lub cos podobnego.

Każde moje wyjście na podwórko to leśna wycieczka - więc już troszkę
grymaszę ?

--
XL

Pieczona Alaska ?