Szamanizm Berta Hellingera

51. Data: 2014-01-17 13:23:48

Temat: Re: Szamanizm Berta Hellingera
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-17 13:18, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Raczej w sensie drzemiącego w niej potencjału kreacji.

Próżnia według fizyków wytwarza cząstki wirtualne.Ale nie jestem
przekonany że tak jest, może kiedyś fizycy odejdą od tego. W dodatku to
nie sama próżnia a pola w niej zawarte, np. elektromagnetyczne.
Czy nie lepiej wierzyć w Boga, który jest Życiem i z nicości potrafi coś
wytworzyć?

52. Data: 2014-01-17 13:49:18

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony wrote:

> Próżnia według fizyków wytwarza cząstki wirtualne.Ale nie jestem
> przekonany że tak jest, może kiedyś fizycy odejdą od tego. W dodatku to
> nie sama próżnia a pola w niej zawarte, np. elektromagnetyczne.

Pola nieoddzielne od próżni. Światło nieoddzielne od Pustki. Zabierasz pola
i nie ma nic - czasu i przestrzeni. Nie chodzi o materializm ani eternalizm,
ale też nie o nihilizm. Będąc racjonalnym nie da się utrzymać w logice zero-
jedynkowej, bo to prowadzi do paradoksów. Przejść poza.

GATE GATE PARAGATE PARASAMGATE BODHI SVAHA

--
????
???

53. Data: 2014-01-17 14:14:57

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-17 01:14, Jakub A. Krzewicki pisze:
> I dalej --- Bóg studiował nauki Buddy i uznał, że najlepszą rzeczą, żeby
> pomóc ludziom jest ludzke wcielenie.(...)

Ale brednie.

1 P 1,18 Wiecie bowiem, że z waszego, odziedziczonego po przodkach, złego
postępowania zostali wykupieni nie czymś przemijającym, srebrem lub
złotem, 19 ale
drogocenną krwią ->Chrystusa, jako baranka niepokalanego i bez zmazy. 20
On był
wprawdzie przewidziany przed stworzeniem świata<-, dopiero jednak w
ostatnich
czasach się objawił ze względu na was.

Tak więc tylko się wygłupiłeś z tą buddą.

> I teraz pytanie, dlaczego uczniowie (...)Yesu zakazują magii,

Pwt 18,10 Nie znajdzie się pośród ciebie nikt, kto by przeprowadzał
przez ogień swego syna lub córkę, uprawiał wróżby, gusła, przepowiednie
i czary; 11 nikt, kto by uprawiał zaklęcia, pytał duchów i widma,
zwracał się do umarłych. 12 Obrzydliwy jest bowiem dla Pana każdy, kto
to czyni.

> jak cała ofiara ich nauczyciela była pierwowzorem aktów tantrycznych,(...)

A tutaj to już ci całkiem odbiło.

> (...) skoro IHShVH (gematria 666)

A co to za jakieś brednie tu wypisujesz ?
Skąd ci się w ogóle taka głupota wzięła ?
Z tych liter nijak taka liczba nie wychodzi [10+5+300+6+5=326].

http://www.hebrew4christians.com/Grammar/Unit_One/Al
eph-Bet/aleph-bet.html

Nie mówiąc o fakcie, że najstarsza wersja tego imienia była zapisywana
zupełnie inaczej :

?????

Licząc od prawej do lewej : [10+5+6+300+70=391].

Nawet najdłuższa forma wykorzystana przez rabina Kaduriego,
w jego słynnej nocie wygląda tak :

??????

[10+5+6+300+6+70=397].

Istnieje też współcześnie forma bardzo skrócona, która tym bardziej
twojej liczby nie daje

???

[10+300+6=316]. A więc wytrzasnąłeś to po prostu z sufitu.
Diabeł ci namącił w głowie, i teraz wszędzie widzisz jakieś
symbole szatańskie, nawet tam gdzie ich kompletnie nie ma.

Albo weźmy inny przykład twojej wypowiedzi :

> W Starym Testamencie w deuterokanonicznej Księdze Tobiasza anioł Rafał [u]czy
> Tobiasza posługiwać się magią naturalną w celu usunięcia demona i wyleczenia
> spowodowanej przez niego przypadłości powodującej śmierć kolejnych
> oblubieńców narzeczonej Tobiasza. Czyli magia naturalna według pism
> hebrajskich może zwalczać zło, kiedy jest używana w zgodzie z porządkiem
> boskim.

Jaka magia naturalna ? Wszelka magia ma pochodzenie demoniczne.
Wbrew temu co napisałeś, a zgodnie z tym co jest napisane w ks. Tobiasza
(Tb 8),
zapach spalanych odpowiednich wnętrzności ryby, podobny do kadzidła,
tylko odstraszył złego ducha, natomiast to anioł Rafał był tym, który
unieszkodliwił demona. Wszystkiemu temu towarzyszyła modlitwa
skierowana do Boga, nie mówiąc o fakcie, że podobne modlitwy
spowodowały w ogóle wysłanie anioła Rafała na pomoc tym ludziom.
Tak więc twoje brednie nie mają żadnego poparcia w Piśmie Św.,
i jest to tylko twoja nadzwyczaj głupia nadinterpretacja.

Jak wynika z innych twoich wypowiedzi, ciągle reklamujesz te swoje
praktyki okultystyczne, na prawo i lewo. Pewnego dnia skończy się
to tak, że siły ciemności wykręcą ci do tyłu rękę, i wystawią taki
rachunek, że się biedaku nie pozbierasz. Tak się kończą wszelkie
praktyki okultystyczne, mające zawsze źródło w bałwochwalstwie,
a zaczynają się prawdziwe problemy z dręczeniem, zniewoleniem
i opętaniem.

[BJW] Pwt 7,26 Ani wniesiesz z bałwana do domu twego, byś się
nie zstał przeklęctwem, jako i on jest.

--
Nemrod Vargardsson

"Bohaterze, przypasz do biodra swój miecz,
swą chlubę i ozdobę! Szczęśliwie wstąp
na rydwan w obronie wiary, pokory i sprawiedliwości,
a prawica twoja niech ci wskaże wielkie czyny!
Strzały twoje są ostre - ludy poddają się tobie -
trafiają w serce wrogów Króla." - Ps 45

54. Data: 2014-01-17 15:33:24

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nemrod wrote:

> A tutaj to już ci całkiem odbiło.

> A co to za jakieś brednie tu wypisujesz ?
> Skąd ci się w ogóle taka głupota wzięła ?
> Z tych liter nijak taka liczba nie wychodzi

Licz ShM IHShVH (Słowo - Yesu)

--
????
???

55. Data: 2014-01-17 15:34:34

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nemrod wrote:

> A tutaj to już ci całkiem odbiło.

> A co to za jakieś brednie tu wypisujesz ?
> Skąd ci się w ogóle taka głupota wzięła ?
> Z tych liter nijak taka liczba nie wychodzi

Licz ShM IHShVH (Imię Yesu)

--
????
???

56. Data: 2014-01-17 15:38:43

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nemrod wrote:

> [...]
> praktyki okultystyczne, mające zawsze źródło w bałwochwalstwie,
> a zaczynają się prawdziwe problemy z dręczeniem, zniewoleniem

Na razie twój demon Nemrod wykręcił ci język, pełen arymanicznych
złorzeczeń, wyzwisk i gróźb.

--
????
???

57. Data: 2014-01-17 15:41:00

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nemrod wrote:

> [...]
> i opętaniem.

Na razie twój demon Nemrod wykręcił ci język, pełen arymanicznych
złorzeczeń, wyzwisk i gróźb. Nie masz mocy zasadzić tego zła twoją mową,
niech wszystkie twoje czarnowidztwa i pesymizmy wrócą do ciebie i ugryzą cię
tam, gdzie się twoje plecy kończą.

--
????
???

58. Data: 2014-01-17 15:59:23

Temat: Re: Szamanizm smroda Nemroda, czas na kolejny egzorcyzm
Od: Święty Moriture <s...@i...co.to> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.01.2014 15:38, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Na razie twój demon Nemrod wykręcił ci język, pełen arymanicznych
> złorzeczeń, wyzwisk i gróźb.

Święty Moriture już dawno to wyczuł, że mamy tu do czynienia z demonem
smrodem-Nemrodem, który lubuje się w ekskrementach, uwielbia siać strach
opisami rzekomych cierpień i mąk oraz męk piekielnych (co mu się nie
udaje w ogóle, bo mnie np. niesamowicie rozśmiesza, a im większe
cierpienia wymyśla, tym bardziej są śmieszne), sieje nienawiść, rasizm,
zgorszenie i tak dalej.

Oczywiście wyciera sobie diabelską Nemrodowską mordę kościołem
katolickim, w celu obśmieszenia go, odwrócenia, przekręcenia i zakłamania.

Dlatego Święty Moriture odprawił już tutaj kiedyś na grupie egzorcyzmy
na demona smroda-Nemroda, ale widocznie muszę je powtórzyć, bo znowu
przylazł i smrodzi... ;)))

Święty Moriture.

59. Data: 2014-01-17 15:59:50

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-17 15:34, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Licz ShM IHShVH (Imię Yesu)

Ten twój wyraz

?????

nie oznacza wcale "Yesu" w hebrajskim.
To jakiś zlepek literek, który wymyślili nawiedzeni okultyści.

http://en.wikipedia.org/wiki/Yahshuah

"The pentagrammaton Yahshuah (Hebrew: ??????) has no support in
archeological
findings, such as the Dead Sea scrolls or inscriptions, nor in
rabbinical texts as a form
of Joshua."

Nie znaczy to więc kompletnie nic, poza objawami twej narastającej głupoty.

60. Data: 2014-01-17 16:01:26

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Święty Moriture wrote:

> [...]
>
> Dlatego Święty Moriture odprawił już tutaj kiedyś na grupie egzorcyzmy
> na demona smroda-Nemroda, ale widocznie muszę je powtórzyć, bo znowu

Nie zaszkodzi. Hail Eris!

--
????
???