Szanowni Państwo z TV!

41. Data: 2012-09-28 23:09:33

Temat: Re: Szanowni Państwo z TV!
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:jdhg4x3ohnyj.18v6qz0xmtfme.dlg@40tude
.net...

> Niczego nie trzeba robić, o ironio. Po prostu wystarczy przestać być s..ą.
> To jest dla większości pań zbyt trudne... a mnie wcale nie zaskakuje. ZNAM
> TO.

...z autopsji.

qr.a

42. Data: 2012-09-28 23:10:34

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Owszem. Solidarność w dziobaniu. O TEJ "solidarności" całe epopeje już
> napisano. Po drodze z Reymontem...

O! Jaguś!

qr.a

43. Data: 2012-09-28 23:12:44

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Suki, suki.

Suki Stakhałz.

qr.a
--
ale to już było

44. Data: 2012-09-29 00:40:27

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Wrz, 01:08, Qrczak <q...@g...pl> wrote:
> Dnia 2012-09-28 21:35, obywatel Andromeda uprzejmie donosi:

> Wi c to dobrze, Andromeda, e gospodark hormonaln masz zaburzon , bo
> mo esz by jedyn niestereotypow kobiet . Tylko pami taj, by si
> ustawia zawsze ty em.
>
> qr.a
> --
> kodowanie te by se mog a poprawi , blondynko

To ty piszesz bez literek. Czy tobie nie przytrafiło się kiedyś w
tej kurzej korporacji ,nadmuchiwanie rurką przez odbyt i z kurki
stałaś się kwoką?

45. Data: 2012-09-29 17:33:13

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jrthns7pb86j$.1shtbw8h3ofc5$.dlg@40tude.net>,
i...@g...pl says...

> Jeżeli chcecie mieć min. 15 tematów dziennie do programów, to chętnie
> przyjmę kontrakt. Bo mam już dosyć tego Waszego lurkowania, kiedy po co
> ciekawszych założonych przeze mnie wątkach pojawia się w porannym programie
> "mój" temat sprzed 2-3 dni, max tak gdzieś do tygodnia i jestem w stanie to
> udowodnić. Jak na przykład dzisiejszy poranny program o szkodliwości mleka
> i wiele innych przedtem!
> Kontakt na priv, chętnie podpiszę umowę :->

Ja tam nie chcę się za bardzo wcinać, ale to co piszesz, to
przeważnie jedynie szermierka słowna z innymi osobami lub bytami
nieujawnionymi, a nie gotowe scenariusze programów. A co do np.
szkodliwości mleka, to gdybyś więcej czytała gazet, to
zobaczyłabyś, że podobne tematy co chwilę się pojawiają. Więc
raczej nie ściągali z Ciebie. ;>

PF

46. Data: 2012-09-29 18:46:37

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-28 22:00, Andromeda pisze:

> Nie, jedno dostosowuje się do drugiego i to powoduje że prosty post i
> jego rzeczywisty emocjonalny przekaz nagle znika z oczu , a treść jest
> sensowna i prosta. Tylko trzeba przeczytać i spojrzeć od stronny
> piszącego, a przestaje to być rewolucyjne. Ikselka ma racje odnośnie
> że jest atakowana i wasze ataki tylko potwierdzają jej tezę o
> niesolidarności kobiet.

Ty swoje wiesz, ja swoje. Wszelka dyskusja na ten temat i tak nie ma sensu.

Ewa

47. Data: 2012-09-29 18:47:32

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-28 22:41, Ikselka pisze:

> Bingo! Wreszcie to zrozumiałaś.

Wreszcie to zaakceptowałaś. Pisałam o tym nie raz.

Ewa

48. Data: 2012-09-29 18:50:01

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-28 22:33, Ikselka pisze:

> Już TY się od Matki Boskiej odczep.

No tak, wszyscy ponoć jesteśmy Chrystusami. ;)

Ewa

49. Data: 2012-09-29 18:51:25

Temat: Re: Szanowni Pa?stwo z TV!
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-29 19:33, Flyer pisze:
> [...]
> szkodliwości mleka, to gdybyś więcej czytała gazet, to
> zobaczyłabyś, że podobne tematy co chwilę się pojawiają. Więc

Może właśnie czyta - gazety, fora itp. Tam co chwilę jest poruszany
temat np. mleka.

Ewa

50. Data: 2012-09-29 18:55:01

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 29 września 2012 20:51:21 UTC+2 użytkownik medea napisał:

> Może właśnie czyta - gazety, fora itp. Tam co chwilę jest poruszany
> temat np. mleka.

Ja w tej dyskusji na temat mleka nawet miałem wziąć udział, bo akurat dosłownie
dwa-trzy dni wcześniej na głównej stronie onetu (w tej części "Polecamy") był jakiś
artykuł Czy mleko szkodzi, albo jakoś tak...

Stalker, tyle, że później wyleciało mi z głowy (wzięcia udziału znaczy się) :-)

Tłum
Tłum ma zawsze rację?
Ciekawostka
Indeks ksiąg zakazanych