Szczecin - spotkanie...BYŁO, czyli się odbyło :)

11. Data: 2004-04-09 10:46:55

Temat: Re: Szczecin - spotkanie...BYŁO, czyli się odbyło :)
Od: "Alma" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie..
Spotkanko faktycznie sie odbylo.. bylo Super Ultra Mega Fajnie...
Hania olsnila caly Teatr Letni a Jangr byl czarującym uczestnikiem niezwykle
interesującej rozmowy na której przebieg wkurzonym okiem spoglądali z
ukradka kolesie, co najpierw nie chcieli sie podzielic miejscem na dworzu, a
potem za kare stali w srodku pod scianą jak zaczelo lac :)) sprawiedliwosc
musi byc!!
Mam nadzieje ze takich spotkań bedzie wiecej i i w liczniejszym gronie..
ZAPRASZAMY...
Wesolych swiat i mokrego dynguska :))

12. Data: 2004-04-09 10:50:08

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no to hajda na nasze nastepne spotkanko.

> No ze tez jangr musi tak do siebie brac, zesmy umowione byly jeszcze gdzie
> indziej (tak sie spieszylam, ze mi az kolpak odpadl, kara z nieba, czy co?
> Jangr, maczales w tym palce?)

Wywołałaś mnie do odpowiedzi, więc nie miej mi za złe, że piszę.
Chodzi mi o to, że uciekłyście w sensie przenośnym. Nie odpowiadacie na
pytania.
Nie potwierdziłyście otrzymania tekstu, który Wam miałem przesłać, ani jedna
ani druga.
Wygląda to tak, jak wygląda.
Ja rozumiem, że grupy dyskusyjne, czaty, poczta, i inne pochodne internetu
rządzą się innymi, własnymi prawami. Że charakteryzują się wielością
kontaktów,
ale siłą rzeczy bardzo powierzchownymi. Ale bez przesady. :-(

13. Data: 2004-04-09 11:27:26

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr <j...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> kontaktów,
> ale siłą rzeczy bardzo powierzchownymi. Ale bez przesady. :-(

ja to czasu po prostu nie mam, tylko to!!!\

Zdrowki
Hania

14. Data: 2004-04-09 12:02:44

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alma <a...@p...pl> napisał(a):

> [...]
> potem za kare stali w srodku pod scianą jak zaczelo lac :)) sprawiedliwosc

Och Ty! Ubieglas mnie, Boshe, z czego Ty sie kobieto odchudzasz!!!
(no i te wlooosy :))) - ale to NTG)

> Mam nadzieje ze takich spotkań bedzie wiecej i i w liczniejszym gronie..
> ZAPRASZAMY...
> Wesolych swiat i mokrego dynguska :))

:)))
Zdrowki
Hania

15. Data: 2004-04-09 12:04:43

Od: "Alma" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja to czasu po prostu nie mam, tylko to!!!\
>
> Zdrowki
> Hania

no wlasnie .. idzie tylko o czas..
ale ten sie niedlugo znajdzie a wtedy poleci piekna szczegolowa recenzja
Pozdro
Alma

a co z brzuszkiem ?
wody mineralne