Szczepionki czy ludobójstwo?

371. Data: 2009-11-23 23:11:04

Temat: Re: Szczepionki czy ludobójstwo?
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hef34i$qfo$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> widzenia
> Twoja teza jest nie do przyjęcia. Chyba nie proponujesz charytatywnego
> prowadzenia badań i produkcji leków. Bo niby kto miałby pokrywać koszty i
> komu chciałoby się to robić.
> Spiskowa teoria tłumaczy wszystko: Nie wiesz i się nie dowiesz, ręka rękę
> myje, wszyscy są manipulantami, zabójcami, cwaniakami. Tylko dowódów w
> tajemniczy sposób nie ma. No bo są tuszowane albo przykrywane odwracaniem
> uwagi.
> Dla mnie jest to myślenie nie do zaakceptowania.

PYTANIA:
1. Kto konkretnie został ukarany w aferze talidomidowej?
2. Czy prodecnt tego leku stracił markę- spadły mu obroty?
3. Co to znaczy "spiskowa teoria"? Ile ważnych wydarzeń w historii świata
nie jest owocem spisków (wymień)?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

372. Data: 2009-11-23 23:11:35

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Jaka czarna? Jaka czarna? To potwarz!
> (hmmm... a może nie po-twarz)

Szwarctwarz.

michał

373. Data: 2009-11-23 23:11:55

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Zostawmy to. Pozwól mi się nadal z Ciebie nabijać! :)
michal- niczego_nie_zrozumiałeś.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

374. Data: 2009-11-24 01:20:32

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:

> Stwierdziłeś,że gdyby nie moja podłość, brzydota i głupata to była bym
> cudowną kobieta.
> Pytam zatem, za co wedłóg ciebie po odebraniu mi tego wszystkiego
> można by mnie kochać(uważać nadlal za cudną) i potrzebować w całym
> tego słowa znaczeniu?
> No...wyjaśnij mi zawodówie, panie PMMM :)
> ___
> Iza

Im bardziej będziesz głupiutka, słabsza, tym bardziej będziesz
powabna.
Kiedyś ideałów, na przykład piękna, poszukiwano w górnych sferach.
Pochodziły z wysoka; to było piękno Madonn Rafaela. Ale człowiek
współczesny wie, że piękno wywodzi się z dołu, z nizin. Piękno to
niższość. Człowiek dojrzały nie potrzebuje być piękny. Wdzięku, którym
do nas apelują, pragną nas wzruszyć, potrzebują kobieta, dziecko,
istota słabsza.
Dziecko kochane , jesteś po prostu rozczulająca w tej swojej głupocie.

Ps; a myślisz dlaczego Polańskiego zauroczyła młoda lolitka, on
zapragnął piękna i nieważne że nielegalnego.

375. Data: 2009-11-24 01:23:49

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

376. Data: 2009-11-24 01:25:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

377. Data: 2009-11-24 01:25:01

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

378. Data: 2009-11-24 02:57:54

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message

Na trzaskające i blokujące się stawy polecam ArthroStop Rapid, przy
zakupie 180 tabletek dodaja jeszcze w kremie warto kupić jeszcze dwa kremy.
Firma Walmark. Jest też klub zdrowia i obniżki, dobrer preparaty dla kobiet,
warto.

379. Data: 2009-11-24 08:04:26

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lis, 23:55, Iza <k...@p...onet.pl> wrote:

> Pytam cię zatem na jakiej podstawia twierdzisz, że mnie lubisz skoro
> jesteś na Usenecie od kilku dni?

Hehe, dobre dobre.
Niech zyje psp, najlepszy poprawiacz humoru :)

380. Data: 2009-11-24 08:18:53

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

i-haribo-i-parowka-na

> Dzięki Qra, pękłam ze śmiechu:
>
> "Strzelanie w stawach, które według Mistrza prowadzi do trwałych
> uszkodzeń, należy leczyć jedząc po dwa miśki Haribo trzy razy dziennie.
> Widać od razu, że Mistrz jest zwolennikiem rozwiązań leczniczych nie
> obciążających zbytnio portfela i dostępnych lokalnie, najlepiej w
> pobliskiej ,,Żabce"."

Dlatego zanabyłam dziś w pobliskiej "Żabce" 4 opakowania miśków (oczywiście
tylko Haribo, bo tylko one mają te magiczne właściwości) i zamierzam je
zjeść od razu wszystkie, by zrekompensować ten wieloletni brak w organizmie
składnika łagodzącego strzelanie.

> "Sam zastosowałem antybiotyki, gdy niemiłosiernie napuchłem w trakcie
> kuracji Detoxem+. I nie chodziło o to, że opuchlizna zagrażała w
> jakikolwiek sposób mojemu życiu, ale po prostu ,,z taką gębą" nie mogłem
> pokazać się między ludźmi, a musiałem."
>

> No i moja złota myśl od dzisiaj:
> "pamiętajcie, Mistrz zna się na wszystkim"
>
> Czy Mistrz nie jest klonem XL vel odwrotnie?

Ewo, Mistrz jak matka - jest tylko JEDEN.

Qra

HANBA
HANBA ! HANBA ! HANBA !
KIEROWCO! Bogu dziękuj, że jeszcze żyjesz... (ja nie z tych, co po rowach uciekają) - trochę długie
Zaproszenie dla Chironka.
Załamanie nerwowe po powrocie z Londynu