Szczepionki czy ludobójstwo?

41. Data: 2009-11-20 00:43:43

Temat: Re: Szczepionki czy ludobójstwo?
Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:he43dg$rau$1@atlantis.news.neostrada.pl...
[...]
Lekarz ów zwracał też uwagę na to, że
> straszenie ludzi szczepieniami może pociągnąć za sobą zaniechanie przez
> rodziców obowiązkowych szczepień dzieci, co może spowodować niejako
> "odżycie" chorób takich jak np. Heinego-Medina, która, kiedyś częsta, dziś
> należy do rzadkości właśnie dzięki szczepieniom.
> Tak że ja bym była ostrożna z wydawaniem zdecydowanych jednoznacznych
> osądów. Trzeba być uważnym, ale nie poddawać się panice.

Może również, co moim zdaniem jest bardziej prawdopodobne zmusić koncerny
farmaceutycne do prac nad lepszymi szczepionkami. Wszak odejście od
szczepień ,to wielkie straty i samo zwiększone prawdopodobieństwo takich
działań moze już coś wymusić.
zx

42. Data: 2009-11-20 09:41:17

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> to inne choroby szaleją dzięki tym szczepionkom - cukrzyca dziecięca

> A co Ty chcesz, żebym Ci tutaj na pstrykniecie laboratorium dała do
> dyspozycji? Ja wiem, to i Ty możesz się dowiedzieć - poszukaj, poczytaj...
> Nie piszę po to, aby mnie egzaminowano. Chcesz, wierz, nie chcesz, nie
> wierz.

Z Tobą, Ikselko, jak z Bogiem.

Qra

43. Data: 2009-11-20 09:51:16

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Za to inne choroby szaleją dzięki tym szczepionkom - cukrzyca dziecięca
> zbiera żniwo, nowotwory itp. Opłacało się zamienić siekierkę na kijek.

A którą cukrzycę masz na myśli?

Qra

44. Data: 2009-11-20 17:29:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 10:41:17 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Z Tobą, Ikselko, jak z Bogiem.

Bardzo proszę, nie rób porównań, których podmiot(jeden i drugi) pozostaje
dla Ciebie nieznany.
--

Ikselka.

45. Data: 2009-11-20 17:31:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 10:51:16 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> A którą cukrzycę masz na myśli?

Na pewno tę niechcianą. Chyba, że chciałabyś którejś dla swojego dziecka -
to wtedy ma znaczenie, na pewno.

--

Ikselka.

46. Data: 2009-11-20 18:39:18

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Na pewno tę niechcianą. Chyba, że chciałabyś którejś dla swojego dziecka -
> to wtedy ma znaczenie, na pewno.

Żadna nie jest chciana. Więc nie ściemniaj, tylko odpowiedz na pytanie:
który typ cukrzycy miałaś na myśli?

Qra

47. Data: 2009-11-20 18:40:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 19:39:18 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Żadna nie jest chciana. Więc nie ściemniaj, tylko odpowiedz na pytanie:
> który typ cukrzycy miałaś na myśli?
>
> Qra

Ten niechciany, przecież mówię. Nie łapiesz tych... jaj? :-)
--

Ikselka.

48. Data: 2009-11-20 19:01:59

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Ten niechciany, przecież mówię. Nie łapiesz tych... jaj? :-)

Nie. Tym razem wyjątkowo pytam poważnie (prawda, że straszne, c'nie?).

Qra

49. Data: 2009-11-20 19:42:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 20:01:59 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Nie. Tym razem wyjątkowo pytam poważnie (prawda, że straszne, c'nie?).

Bez przesady, nie taka Qra straszna.
Który? - poszukaj sobie, pogrzeb jako Qra, nie obciążam pamięci nazwami
medycznymi.
Dla mnie żaden typ cukrzycy nie jest godny akceptacji. Nie wiem, co Ci tak
akurat o typ chodzi.

--

Ikselka.

50. Data: 2009-11-20 19:57:43

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Bez przesady, nie taka Qra straszna.
> Który? - poszukaj sobie, pogrzeb jako Qra, nie obciążam pamięci nazwami
> medycznymi.

Ale sama się obciążasz poglądami, jakimi strzelasz.

> Dla mnie żaden typ cukrzycy nie jest godny akceptacji. Nie wiem, co Ci tak
> akurat o typ chodzi.

Bo każdy ma swoje pochodzenie. Otóż inne w każdym przypadku.

Qra

HANBA
HANBA ! HANBA ! HANBA !
KIEROWCO! Bogu dziękuj, że jeszcze żyjesz... (ja nie z tych, co po rowach uciekają) - trochę długie
Zaproszenie dla Chironka.
Załamanie nerwowe po powrocie z Londynu