Szczoteczka elektryczna vs tradycyjna

1. Data: 2002-12-15 21:03:37

Temat: Szczoteczka elektryczna vs tradycyjna
Od: "Joanna" <j...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze ktos mi doradzi czy warto kupic szczoteczke elektryczna.
Teraz mam "tradycyjna". Jezli warto to jaka i czym sie sugerowac przy kupnie

Pozdrawiam Joanna

1. Data: 2002-12-15 21:08:56

Temat: Re: Szczoteczka elektryczna vs tradycyjna
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <j...@k...lm.pl> napisał w wiadomości
> Moze ktos mi doradzi czy warto kupic szczoteczke elektryczna.
> Teraz mam "tradycyjna". Jezli warto to jaka i czym sie sugerowac przy
kupnie

Dostaliśmy Brauna w prezencie (3D czy coś takiego;) i teraz sobie nie
wyobrażam innej szczoteczki. Kwestia przyzwyczajenia;) Acha, wcześniej mąż
kupił w jakiejś promocji Blenda Med, część szczoteczki była nieruchoma,
część się obracała - totalne nieporozumienie. Odradzam zdecydowanie.

Tak więc, wychodzi na to, że przy kupnie w dużej mierze należy kierować się
ceną:((((((

Ewa

1. Data: 2002-12-15 21:34:28

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ehm zdecydowanie lepje czysci zeby
i po prostu czuje ze sa wymyte :-)
podobniej najlepsze sa brauna - moj brat taka posiada i jest zadowolony
Ja natomiast mam clatronic i tez nie narzekam .
Oboje mamy ladowane indukcyjnie, ciekawi mnie czy te na baterie sa rownie
funkcjonalne.
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2002-12-15 21:48:17

Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaRoLa" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
>Oboje mamy ladowane indukcyjnie, ciekawi mnie czy te na baterie sa rownie
> funkcjonalne.

Niestety te na baterie to straszny błąd :(((. Baterie baaardzo szybko się
wyczerpują. Lepiej więc wydać więcej i kupić taką co się naładuje. Teraz to
już wiem, a na razie nie mam kasy na nową elektryczną nie na baterie :(

Pozdrawiam,
ESka

1. Data: 2002-12-15 22:01:26

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna" <j...@k...lm.pl> wrote in message news:atiqmt$ph7$1@news.tpi.pl...
> Moze ktos mi doradzi czy warto kupic szczoteczke elektryczna.
> Teraz mam "tradycyjna". Jezli warto to jaka i czym sie sugerowac przy kupnie

szczoteczka elektryczna wcale nie przewyzsza szczoteczki recznej.
sprawdza sie tylko w sytuacjach kiedy manulane zdolnosci sa ograniczone
np uposledzenie fizyczne itp
jesli dobrze sie czysci zeby recznie nie ma zupelnie potrzeby kupowac
elektrycznej.
iwon(k)a

1. Data: 2002-12-15 22:53:18

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 15 Dec 2002, Iwon(k)a wrote:

> [...]
> np uposledzenie fizyczne itp
> jesli dobrze sie czysci zeby recznie nie ma zupelnie potrzeby kupowac

Umiejętne wykorzystanie szczoteczki elektrycznej znacznie podnosi
skuteczność szczotkowania zębów. Inna sprawa, że mało który posiadacz
szczoteczki elektrycznej robi to umiejętnie.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-12-15 22:53:37

Temat: Odp: Szczoteczka elektryczna vs tradycyjna
Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna <j...@k...lm.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:atiqmt$ph7$...@n...tpi.pl...
> [...]
kupnie

> Pozdrawiam Joanna
>
> Osobiście taką szczoteczke posiadam od 2 lat. Model Brauna 3D, gdy go
kupowałam był tzw. de luxe. Teraz weszły na rynek nowe modele 3 D excell.
Moją szczoteczką świetnie czyści się zęby. Ręcznie nikt nie da rady zrobić
20000 ruchów (pulsacyjnych-dociskających) i 20000 (rotacyjnych-obrotowych).
Te nowe modele mają 40000 (!!!). Moja to chyba przeżytek :))) Nie, nie,
uważam że jest naprawde wystarczająca. Inne firmy np. Philips mają po 4, po
5 razy niższe obroty.Jednak Braun w tym sprzeciku specjalizuje się
najlepiej.
Nie trzeba kupowac od razu takiego drogiego modelu, bo kosztuje 300 zł.
wystraczająco dobry, bez kilku zbędnych bajerków mozna już kupić za 150 zł.
wybór optymalny.Te droższe poza wyższymi obrotami (naprawdę 20000 jest
wystarczające) mają np. kilka prędkości (ja i tak używam tylko max),
czujniki nacisku, timery sygnalizujące mijajace 2 minuty mycia zabków,
pojemniczki na szczoteczki itp. Kupiłam taki dobry model bo mnie
zachwycił,nie mogłam się oprzeć. teraz połowy funkcyjek i tak nie
używam.Zawsze się napale na coś extra.
Polecam model D9525 (159zł, z pojemniczkiem na szczoteczki), D9511(139zł)
i dla bardziej wymagających o obrotach wiekszych o 1/3 od ww modeli D15525
(219zł z pojemniczkiem), D15511(179zł).
Jednak taka szczoteczka niesie za soba koszty. co dwa miesiące wymienia się
szczoteczki. Dwie sztuki sa w komplecie i kosztuja 40 zł.
Naprawdę polecam, jestem już uzalezniona od takiego systemu mycia. Wiele
moich kolezanek tez używa i opinia jest taka sama.
Warto się przekonać.

Anka

1. Data: 2002-12-15 23:11:47

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Sun, 15 Dec 2002 23:53:37 +0100, "Anka" <a...@o...pl>
wyskrobal sobie:

>Polecam model D9525 (159zł, z pojemniczkiem na szczoteczki), D9511(139zł)

wlasnie chyba ten drugi model ale w specjalnej wersji
zarowiasto-zielonej dostane pod choinke :-) (byly jeszcze rozowe,
granatowe, seledynowe)
dzis zostala oficjalnie zakupiona w mediamarkcie (Wrocław) - promocja:
79zl
niestety dopiero w wigilie wyprobuje bo nie pozwolila mi rodzinka
rozpakowac :-(

(byly tez za ok 40 zl szczoteczki brauna na baterie- sprzedawczyni
wyjasnila ze maja wiecej obrotow (9600 zamiast 7600 ale mniejszy kat
obrotu - 30 st zamiast 60 st - powiedziala ze to istotna roznica -
dlatego wybralam akumulatorka :-) )

>Jednak taka szczoteczka niesie za soba koszty. co dwa miesiące wymienia się
>szczoteczki. Dwie sztuki sa w komplecie i kosztuja 40 zł.

w mediamarkcie i na to jest promocja :-) - mozna kupic opakowanie z 3
szt w cenie ok 40 zl.

m3duz4

1. Data: 2002-12-15 23:18:28

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam Brauna 3D i nie wyobrażam sobie bez niej życia!!!
Jest rewelacyjna!!!
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2002-12-15 23:25:20

Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m3duz4 <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@4...com..
.
> [...]
> granatowe, seledynowe)
> dzis zostala oficjalnie zakupiona w mediamarkcie (Wrocław) - promocja:

Za 79zł owszem są najtańsze szczoteczki Brauna ale w promocji (zwykle ponad
100zł).Więc to na pewno nie model D95.. tylko D8011.

> [...]
> wyjasnila ze maja wiecej obrotow (9600 zamiast 7600 ale mniejszy kat
> obrotu - 30 st zamiast 60 st - powiedziala ze to istotna roznica -

A poza tym sprzedawczyni się chyba mało znała bo na baterię mają mniejsze
obroty.Ja w poscie wczesniej pisałm o wartościach rot i puls. Jeslki chodzi
o te obroty o których ty piszesz to można i tak. ale jest pewien niuans. A
mianowicie Model D8011 (ten za 79) ma 2800, modele D9511, D9525 maja 3800. A
obroty 7600 mają modele D15511 i D15525.m Niestety ale to duży błąd.Nie
zawsze sprzedawca ma kompetencje. Warto poczytać ulotki i katalogi.

> w mediamarkcie i na to jest promocja :-) - mozna kupic opakowanie z 3
> szt w cenie ok 40 zl.
Ja tez w takiej promocji kupiłam w Euro za 35,50 3 szt.

Ciesze się że bedziesz używała takiej szczoteczki. Do Wigilii wytrzymasz.
Zobaczysz że warto taka właśnie elektryczna mieć.Super myję się ząbki.
Taki model tez jest niezły. Lepszy niż zwykla szczoteczka, lepszy niż te
wszystkie Clatronici i szczoteczki na baterię.
W takim razie miłego szczotkowania (ja tak to lubię robić że 4 minuty co
najmniej). Na pewno ci sie spodoba.

Anka

Zdrowie zebow a wypryski
Gdzie w Gdańsku????