Odp: Szczoteczka elektryczna vs tradycyjna

From: "Anka" <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Odp: Szczoteczka elektryczna vs tradycyjna
Date: Sun, 15 Dec 2002 23:53:37 +0100
Sender: a...@o...pl@212.106.159.130

Użytkownik Joanna <j...@k...lm.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:atiqmt$ph7$...@n...tpi.pl...
> Moze ktos mi doradzi czy warto kupic szczoteczke elektryczna.
> Teraz mam "tradycyjna". Jezli warto to jaka i czym sie sugerowac przy
kupnie

> Pozdrawiam Joanna
>
> Osobiście taką szczoteczke posiadam od 2 lat. Model Brauna 3D, gdy go
kupowałam był tzw. de luxe. Teraz weszły na rynek nowe modele 3 D excell.
Moją szczoteczką świetnie czyści się zęby. Ręcznie nikt nie da rady zrobić
20000 ruchów (pulsacyjnych-dociskających) i 20000 (rotacyjnych-obrotowych).
Te nowe modele mają 40000 (!!!). Moja to chyba przeżytek :))) Nie, nie,
uważam że jest naprawde wystarczająca. Inne firmy np. Philips mają po 4, po
5 razy niższe obroty.Jednak Braun w tym sprzeciku specjalizuje się
najlepiej.
Nie trzeba kupowac od razu takiego drogiego modelu, bo kosztuje 300 zł.
wystraczająco dobry, bez kilku zbędnych bajerków mozna już kupić za 150 zł.
wybór optymalny.Te droższe poza wyższymi obrotami (naprawdę 20000 jest
wystarczające) mają np. kilka prędkości (ja i tak używam tylko max),
czujniki nacisku, timery sygnalizujące mijajace 2 minuty mycia zabków,
pojemniczki na szczoteczki itp. Kupiłam taki dobry model bo mnie
zachwycił,nie mogłam się oprzeć. teraz połowy funkcyjek i tak nie
używam.Zawsze się napale na coś extra.
Polecam model D9525 (159zł, z pojemniczkiem na szczoteczki), D9511(139zł)
i dla bardziej wymagających o obrotach wiekszych o 1/3 od ww modeli D15525
(219zł z pojemniczkiem), D15511(179zł).
Jednak taka szczoteczka niesie za soba koszty. co dwa miesiące wymienia się
szczoteczki. Dwie sztuki sa w komplecie i kosztuja 40 zł.
Naprawdę polecam, jestem już uzalezniona od takiego systemu mycia. Wiele
moich kolezanek tez używa i opinia jest taka sama.
Warto się przekonać.

Anka