Szkieletczyzna...

51. Data: 2014-11-21 23:39:05

Temat: Re: Szkieletczyzna...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Nov 2014 15:56:37 +0100, krys napisał(a):

> Korwin akurat nigdy nie deklarował, że o kogokolwiek będzie dbał. On
> deklaruje, że pozwoli mi zadbać o siebie tak, jak uznam za stosowne.

Nic dodać, nic ująć.

52. Data: 2014-11-22 09:34:12

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" napisał w wiadomości grup
pl...

>BTW - Korwin akurat nigdy nie deklarował, że o kogokolwiek będzie dbał. On
>deklaruje, że pozwoli mi zadbać o siebie tak, jak uznam za stosowne.

Nie w świecie Korwina zadba o ciebie wielki kapitał, tak zadba, ze
dzisiejsze ponadnarodowe korporacje będą ci się wydawały instytucjami
charytatywnymi.

53. Data: 2014-11-22 09:52:22

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Od emocjonowania się polityką są tutaj inni.

Właśnie o to chodzi. Zakładasz emocjonowanie się. A ja mówię, że nie mam
czasu tłumaczyć odbioru emocjonalnego na odbiór logiczny. To tyle.

> I spełnia deklaracje?

Przypominam, że Korwin ma kilkuprocentowe poparcie, czyli nie ma szans na
spełnienie deklaracji.
W przeciwieństwie do ekip, które miały taką szansę i pokazały, ile warte są
ich programy, obietnice i deklaracje.

54. Data: 2014-11-22 09:55:47

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:

> [...]
>
> Nie w świecie Korwina zadba o ciebie wielki kapitał, tak zadba, ze
> dzisiejsze ponadnarodowe korporacje będą ci się wydawały instytucjami

Nie rozumiem Twojego przekazu.

55. Data: 2014-11-22 10:43:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-22 09:34, Ghost pisze:

> [...]
>
> Nie w świecie Korwina zadba o ciebie wielki kapitał, tak zadba, ze
> dzisiejsze ponadnarodowe korporacje będą ci się wydawały instytucjami

Dokładnie.
Ale niestety trudno to niektórym zrozumieć...

Ewa

56. Data: 2014-11-22 16:18:50

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:

> Użytkownik "krys" napisał w wiadomości grup
a.pl...

pl...

> Nieważne.

Ważne.
Jak ktoś coś do mnie mówi, staram się zrozumieć, co chce przekazać.

57. Data: 2014-11-22 16:55:47

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Ja _u_siebie_ nie zakładam, bo aż tak mnie polityka nie emocjonuje. To
> nie ja pisałam o tłumaczeniu z logiki na emocje.

Zakładać nie musisz, wystarczy, że reagujesz emocjonalnie.

> Widocznie jakaś projekcja.

Nie widzę związku. Między "jakąś projekcją" i "...nie mam czasu
tłumaczyć...".

> Nie ma szans, bo mu na tym widocznie nie zależy. Wie, jak osiągnąć
> _swoje_ cele bez konieczności spełniania obietnic lub tłumaczenia się z
> ich niespełniania wobec innych.

On bardzo dokładnie mówi, o co mu chodzi. Ale to trzeba posłuchać
/przeczytać jego słowa, a nie to, co na temat jego wypowiedzi
sądzą/interpretują inni.

> Nie ma żadnej pewności, że którakolwiek ekipa spełniłaby swoje
> obietnice, bez pogrążania przy okazji budżetu państwa.

Stop. Po co obiecywać cokolwiek, jeśli z góry się zakłada, że to tylko takie
gadanie?
BTW - budżet państwa dawno jest pogrążony.

58. Data: 2014-11-22 17:32:47

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

59. Data: 2014-11-22 17:48:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Nov 2014 17:32:47 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "krys" napisał w wiadomości grup
a.pl...

pl...

> Nieważne.

Precyzja twego myślenia jest porażająca - jak widać w cytowanym przez krys
powyżej przykładzie.

60. Data: 2014-11-22 18:03:42

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Mam chyba deżawi albo dokładnie taką samą rozmowę już toczyłyśmy.
> Nie chcę mi się drugi raz, szkoda czasu.

No to się zgadzamy.

Mądry Bokser. Czasem siła i mądrość idą w parze.
O manipulacji w rodzinie.
Czy polski naród debilnieje?
Teatr
Paranoja przeprowadzkowa