Re: Szkodliwość kropli do nosa w ciąży

From: "Grażyna" <l...@o...poczta.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Szkodliwość kropli do nosa w ciąży
Date: Sun, 21 Sep 2003 18:06:27 +0200

Współczuję Ci, Ja problem z zatkanym nosem miałam prawie 20 lat,(( też jak
byłam w ciąży)) bez kropli do nosa nie mogłam się obejść, brałam
Thymazen.tylko te krople przynosiły mi ulgę.Chodziłam do różnych
laryngologów, jakoś nie mogli mi pomóc,miałam przepisywane różne leki,dawali
mi jakieś zastrzyki do nosa itp.cudowanie.Kiedyś dawno temu jak byłam
nastolatką,lekarz laryngolog powiedział mi że mam skrzywioną przegrodę i jak
skończę 18 lat powinnam zdecydować się na zabieg. Jakoś zaden z następnych
badających mnie w póżniejszych latach lekarzy nie powiedział mi że mam
skrzywioną przegrodę.((dziwne co??). tylko tak chodziłam z wizyty na
wizyte,męczyłam się okropnie i traciłam pieniądze.
W końcu trafiłam na dobrego fachowca (laryngologa) zdecydowałam
się na zabieg prostowania przegrody i od tej pory (( minęło 9 lat))
zapomniałam co to są krople do nosa i problemy z oddychaniem. W tym czasie
zdążyłam urodzić 3 zdrowych dzieci. Jeżeli mam coś radzic, to zdecyduj się
na zabieg, nie jest taki straszny, a jaki po nim komfort życia.

Pozdrawiam i zyczę zdrowia
Grazyna

Użytkownik "Patryk "Fockx" Świrski" <f...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:bkju7b$rnd$1@korweta.task.gda.pl...