Re: Szkoła orląt i kurcząt

Data: 2011-01-22 00:30:06
Temat: Re: Szkoła orląt i kurcząt
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy>

Dnia 21-styczeń-11 w ramce <news:ihd04h$355$1@news.dialog.net.pl> pędzel
Stalker zmalował:

> To jest chyba interpretacja zapisu dotyczącego lotów HEAD.
> Jednak te zapisy można też odczytać inaczej:
>
> http://www.rp.pl/artykul/559911.html
>
> Zobacz "Prezydent nie lata we mgle"

No ja odczytałem tak, że mogą do minimów, a potem już no fucking way. Jak
inaczej możesz to odczytać?
Przy okazji - czytałeś to:

"Czy komunikaty rosyjskiej wieży lotniska Siewiernyj w Smoleńsku, jakie 10
kwietnia przed lądowaniem otrzymały załogi Tu-154 i jaka-40, były podobne?
I czy obie załogi dostały od kontrolerów przyzwolenie, by zejść na wysokość
50 metrów?"
http://www.rp.pl/artykul/502942.html

?