Re: Szkoła podstawowa i gimnazjum w jednym

From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Szkoła podstawowa i gimnazjum w jednym
Date: Tue, 17 Apr 2012 20:42:24 +0200

> Nie wiem co palisz ale rzuć to... szkodzi Ci.
> Do Twojej durnej, wynikającej z lenistwa pseudo-ortografii zdążyłam się
> już przyzwyczaić, taka ciekawostka na zasadzie wiejskiego głupka...
> - ale takich pierdół już dawno nie widziałam O_o

Ty byś dzieciaka wysłała do innego wojewudztwa do szkoły z renomą,
pod pretekstem obawy o tego dzieciaka,
by zająć mu czas na dojazdy,
a faktycznie by mieć nad nim pełną kontrolę
(dziecię z braku własnego czasu , nie ma możliwości samodzielnego myślenia,
a więc i możliwości wymagania i krytycznego spojżenia na rodzicuw, i albo
pozostałą resztkę czasu poświęci na naukę, albo od razu zrezygnuje z nauki i
wpadnie w ręce subkultur narkomanuw itp.) .
Wiem , bo ja byłam tym dzieckiem.

Dziecko powinno uczyć się w najbliższej szkole, i dopiero jak coś złego
zacznie się dziać jest moment by zastanowić się czy warto zmienić szkołę.
Jak coś się zacznie dziać, dziecko będzie wiedzieć dlaczego ponosi ogromne
dla niego koszty dojazdu - zmęczenie, czas, narażenie na horoby i
niebezpieczeństwa samego dojazdu (wypadki , huligani), zanik wszelkiej
pszyjaźni - znowu z braku czasu.
To w czasie powrotu ze szkoły "z renomą", pszy 18 stopniowym mrozie
słyszałam komunikat "pszedwczorajszy pociąg z Pragi, wjedzie na tor..., pszy
peronie...", w tym że dniu 3km pszed moją stacją zerwała się sieć trakcyjna,
dalej szłam pieszo.

Wysyłanie dziecka "na zapas", "na wszelki wypadek", " bo szkoła ma złą
opinię" dalej niż do najbliższej szkoły jest .... nie skomentuje.

http://reforma.ortografi.w.interia.pl/