Szukam łagodzącego środka do higieny intymnej

21. Data: 2015-12-18 15:59:31

Temat: Re: Szukam łagodzącego środka do higieny intymnej
Od: Grażyna <G...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości
news:56740025$0$691$65785112@news.neostrada.pl...

> żelowe kapsułki (które trzeba trzymać w lodówce) wszystko jedno jakiej
> firmy. po podmyciu się tą korą czy nagietkiem,
Z Twojego poprzedniego newsa rozumiałam, że mam zrobić sobie środek
do podmywania z kory i z nagietka, a nie z kory czy nagietka.
Czy na opakowaniach są przepisy przygotowania naparu do podmywania?
I co będzie lepsze = delikatniejsze: napar z kory i/lub napar z nagietka
lub napar z rdestu ptasiego, o którym wspominałaś wcześniej?

> bez ceregieli przekłuwasz ampułkę i natłuszczasz krocze. nie jestem
> lekarzem ale to stosuję z dobrym _dla mnie_ skutkiem. ty, sama zadecyduj
> czy warto ryzykować.
A w Twoim przypadku olej z wiesiołka na co konkretnie pomaga z dobrym
skutkiem?

Dziękuję i pozdrawiam
Grażyna

22. Data: 2015-12-18 16:19:42

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-18 o 15:59, Grażyna pisze:
> [...]
> do podmywania z kory i z nagietka, a nie z kory czy nagietka.
> Czy na opakowaniach są przepisy przygotowania naparu do podmywania?

a co ty jesteś z jowisza czy innej gromady galaktyk? :-D

> [...]
> lub napar z rdestu ptasiego, o którym wspominałaś wcześniej?

> A w Twoim przypadku olej z wiesiołka na co konkretnie pomaga z dobrym

poczytaj o oleju wiesiołka i przestań zadawać banalne pytania ;-)

> Dziękuję i pozdrawiam
> Grażyna

EOT

--
nie mam już palca na capslocka . . .

23. Data: 2015-12-21 22:37:50

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lub napar z rdestu ptasiego, o którym wspominałaś wcześniej?

> A w Twoim przypadku olej z wiesiołka na co konkretnie pomaga z dobrym

Pewnie na potencję ;-)

24. Data: 2015-12-24 16:26:16

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mogę zgadnąć c zemu upatrujesz źródła probnlemu w wodzie! (z resztą
różni producenci mają totalnie różne źródła wody .. )
Chyba masz pojęcie o roli PH w tym zakresie przede wszystkim - (może
cytologią i innymi badaniami potwierdzałaś pierw, czy z florą bakeryjną
pochwy jest OK)
Istnieją kobiety wrażliwe i wrażliwsze - w takim przypadku objawy powinny
ustępować jakiś czas po myciu .. jeśli efekty są zbyt dolegliwe to może
zdecydowanie być coś więcj nie tak z ph / florą w środku. Możesz też mieć po
prostu skłonność do trochę kiepskiego PH (nie bez powodu oczywiście - czy to
z z podowu słodyczy czy wieeeeelu! innych) - kup sobie kilka butelek sobrego
ŻYWEGO soku z kiszonej kapuchy - i pij dziennie po 1-2 szklanki, zbacz czy
się coś zmieniło. Kiszonka robi porządek lepszy niż cała apteka i to w całym
organiźmie. Jakieś inny probiotyki też nie zaszkodzą.

Też kiedyś róbowałam różnych takich jak Iladian (niby dla kobiet w ciąży - a
szczypał). Lactacyd nie szczypie i nie drażni mnie.
Ale przede wszsytkim DIETA nie sprzyjajaca środowiskom przyjaznym grzybicom.
Trzedba być pozytywnie skolonizowanym :)

25. Data: 2016-02-09 16:05:27

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.12.2015 o 17:06, Grażyna pisze:
> Szukam jakiegoś baaardzo łagodzącego środka
> do higieny intymnej.
> Próbowałam już takie środki jak: Iladian,
> Intimea, Ziaja, My Intima, Rumianek i mydło
> Biały Jeleń - przeciwuczuleniowe.
> Wszystkie powodują bardzo bolesne podrażnienia.
> Wydaje mi się, że składnikiem, który powoduje
> największe podrażnienie jest sama woda używana
> w powyższych przypadkach.
> Ma ktoś jakiś pomysł?
>
> Pozdrawiam
> Grażyna

Przesadzasz z higieną i skutecznie wyeliminowałaś własną florę
bakteryjną która powinna stanowić ochronę przed infekcjami i podrażnieniami.

Jak przywrócić stan normalny tylko na priv :)

--
Wiesiaczek (dziś z ??????a - Białoruś)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

26. Data: 2016-02-09 19:19:53

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-09 o 16:05, Wiesiaczek pisze:

> Przesadzasz z higieną i skutecznie wyeliminowałaś własną florę
> bakteryjną która powinna stanowić ochronę przed infekcjami i
> podrażnieniami.
>
> Jak przywrócić stan normalny tylko na priv :)

LOL

--
animka

27. Data: 2016-02-10 06:10:07

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2016 o 21:19, Animka pisze:

> LOL

Nie mów, że zazdraszczasz:)
Czyżbym jeszcze Cię nie zaprosił na piwo, kawę etc.? :)

28. Data: 2016-02-10 20:40:42

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-10 o 06:10, Wiesiaczek pisze:

> Nie mów, że zazdraszczasz:)
> Czyżbym jeszcze Cię nie zaprosił na piwo, kawę etc.? :)

Nie zaprzeczam.

--
animka

29. Data: 2016-02-19 21:04:09

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.02.2016 o 22:40, Animka pisze:

> Nie zaprzeczam.

No to na co czekasz? Nie lepiej pogadać przy piwie zamiast stukać
bezproduktywnie klawiszami? :)

30. Data: 2016-02-21 11:57:59

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-19 o 21:04, Wiesiaczek pisze:

> No to na co czekasz? Nie lepiej pogadać przy piwie zamiast stukać
> bezproduktywnie klawiszami? :)

Weź się nie wygłupiaj, A na piwo idź z kumplami :-)

--
animka

NFZ, lek Agnieszkę Sulich i Bożenę Tymińską dyr przychodni w Wołominie Piętnuję
Padaczkę dziecięcą leczą marihuaną ...
Szukam formu o lekach...
Re: Witamina D a nerki i wątroba , pytanie
Re: Witamina D a nerki i wątroba , pytanie