Szumczyk forever!

21. Data: 2013-10-23 18:41:03

Temat: Re: Szumczyk forever!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Oct 2013 18:34:35 +0200, Ikselka napisał(a):

> Ofiary już nie żyją. Zostały tam, na podłodze, jak to dziecko, o którym
> pisał Sołżenicyn. I temu dziecku, tej kobiecie - należy się pamięć.
>
> I żaden to argument, że dzieci będą pytać rodziców, "co ten pan robi tej
> pani?"
> Niech rodzice tłumaczą to swoim dzieciom na miarę ich pojmowania, a potem
> kiedy

dzieci

> podrosną, niech mają tłumaczone dokładnie - po wsze czasy.

j.w.

--
XL
Szumczyk forever!

22. Data: 2013-10-23 21:11:25

Od: ikka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-23 16:23, FEniks pisze:

> Hołk!
>
> Ewa

chcesz z NIA porozmawiac, myszko?

:)))))

23. Data: 2013-10-23 21:28:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-23 21:11, ikka pisze:

> chcesz z NIA porozmawiac, myszko?

Chociaż jestem myszka mała,
w 10% nie zmieszczę się cała.

Ewa

24. Data: 2013-10-23 21:51:26

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chociaż jestem myszka mała,
> w 10% nie zmieszczę się cała.

Popracuj nad objętością

25. Data: 2013-10-23 22:01:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-23 21:51, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-10-23 21:28, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Popracuj nad objętością

Muszę się w takim razie bardziej skupić.

Ewa

26. Data: 2013-10-23 22:53:09

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-23 21:51, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-10-23 21:28, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Popracuj nad objętością

moze tancowanie brzuchem na rowerze

--
"Rozczarowania, spotykają nas na różnych etapach życia. Żeby im
całkiem nie ulec, wystarczy zrozumieć, że świat, inni ludzie nie są

27. Data: 2013-10-23 22:57:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Oct 2013 22:53:09 +0200, <^zazu^> napisał(a):

> moze tancowanie brzuchem na rowerze

Aktualnie ćwiczenia z obciążeniem - dobrze kształtują mięśnie, redukując
tkankę tłuszczową, polecam.

28. Data: 2013-10-24 09:37:24

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-23 18:29, Ikselka pisze:

> A gdzie Ty tam widzisz "wyzwoliciela"?

Gwiazda na hełmie tej postaci gwałciciela ma na celu sianie nienawiści
do Armii Czerwonej. Tobie i temu Szumczykowi zdaje się takie dopalacze
nie są do niczego potrzebne.

29. Data: 2013-10-24 09:37:55

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-23 18:31, Ikselka pisze:

> I to jest powód, aby usprawiedliwiać i przemilczać, "bo wszyscy gwałcą"???
> To ma być norma jakaś?
> To oddaj złodziejowi swój samochód i mieszkanie, bo wszędzie kradną :->

W złym guście (bardzo złym ) jest upamiętnianie tego w ten sposób,
zwłaszcza że juz na tym świecie niewielu bohaterów tamtych wydarzeń.

30. Data: 2013-10-24 09:38:41

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-23 18:34, Ikselka pisze:

> [...]
> Niech rodzice tłumaczą to swoim dzieciom na miarę ich pojmowania, a potem
> kiedy podrosną, niech mają tłumaczone dokładnie - po wsze czasy.

Nie w tym rzecz - napisałaś "pamiętamy", a tak w sumie co pamiętacie?
Zabrzmiało to tak jakbyś doświadczyła tego osobiście, i właśnie stąd
moje pytanie.

Cuda istnieją
stare zapomniane
Wstyd, epopeja Michalika cd
takie rodzenie to ja rozumiem
Będziemy gwałcić nadal. Epopeja Michalika cd