Szymon Majewski - imho coraz lepszy ...

11. Data: 2010-05-25 06:56:57

Temat: Re: Szymon Majewski - imho coraz lepszy ...
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zazółcon" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
news:htfr7h$r3n$1@news.onet.pl...

> Rozumiem, że Kępa z nerwosolem(czy czymś tam 'nerwo') Ci nie podchodzi ...
> ;)

Etam, niektorym Pospieszalski tylko podchodzi.

12. Data: 2010-05-25 07:12:10

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:htetdv$3tg$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
>
> No, to masz TV czy nie masz?
> I.

Dokładnie- wiele lat nie miałem. Od ponad roku- odziedziczyłem, a żona się
uparła, żeby go wziąć (chciałem wywalić). Z tego, co się orientuję- to ze 4
programy tam są- ale jak jestem w domu to trudno mi znieść włączony TV:-).
Spoko- nie pasuje mi do mieszkania, więc pewno i tak niedługo wyląduje na
śmieciach:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

Prawda Przeciw Światu
(przysłowie celtyckie)

Jedynie prawda jest ciekawa
(Józef Mackiewicz)

13. Data: 2010-05-25 07:41:18

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spoko- nie pasuje mi do mieszkania, więc pewno i tak niedługo wyląduje na
> śmieciach:-)

Złe wieści Chironie. Za wyrzucenie TV do śmietnika może grozić grzywna do 5
tysięcy złotych. Stary sprzęt trzeba oddawać do specjalnych punktów.
Druga sprawa. Czy płacisz abonament RTV ? Przypominam, że jest to opłata za
posiadanie odbiornika, a nie za oglądanie programów TV publicznej ... to tak
w ramach porannego przypierdalania się do wylosowanych osób :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

14. Data: 2010-05-25 07:53:26

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> za posiadanie odbiornika, a nie za oglądanie programów TV publicznej ...
> to tak w ramach porannego przypierdalania się do wylosowanych osób :)

Ciekawe- chyba masz rację. Jednak- jak wywaliłem poprzedni (dobry)- to nawet
5 minut nie stał na śmietniku. Jeśli chodzi o abonament- no cóż...ujmę to
tak: czy kiedyś gotowałeś sobie w baniaczku zacierek? Ot- tak, z
ciekawości, albo i dla gości? A wiesz, jaka za to kara?:-)
p.s.
jestem zwolennikiem abonamentu elektronicznego: ktoś chce mieć państwową TV-
kupuje dekoder. Jak nie płaci- to podobnie jak inne TV- wyłączą go.

15. Data: 2010-05-25 08:23:48

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe- chyba masz rację. Jednak- jak wywaliłem poprzedni (dobry)- to
> nawet 5 minut nie stał na śmietniku.

Pamiętam przez mgłę, jak byłem małym gówniarzem, tak mniej więcej bliżej
przedszkola niż podstawówki. Kurdeee - śmietnik to był wypas. Zajebiaszcze
rzeczy można było znaleść. Kawałek blachy, jakieś śrubki i inne cuda z
których później budowało się z chłopakami statki kosmiczne i miecze świetlne
;) Teraz to chyba takie numery nie przechodzą ? Rodzice zdaje się do późnych
lat nie spuszczają oka ze swoich dzieci, by broń boże na podwórku samo nie
zostało, bo mogło by wejść w kałużę. Do tego strach, że na każde podwórko
przypada dziesięciu stałych pedofili i pięciu z doskoku, dwie baby z opieki
społecznej czające się by odebrać pociechy oraz oficer dyżurny TVN-Uwaga ;)

> Jeśli chodzi o abonament- no cóż...ujmę to tak: czy kiedyś gotowałeś sobie
> w baniaczku zacierek? Ot- tak, z ciekawości, albo i dla gości? A wiesz,
> jaka za to kara?:-)

Ależ Chironie. Tu chodzi o zasadę. Tu chodzi o postawę moralno-obywatelską.
Tu chodzi o wewnętrzną potrzebę przestrzeganie prawa przez jednostkę !

> p.s.
> jestem zwolennikiem abonamentu elektronicznego: ktoś chce mieć państwową
> TV- kupuje dekoder. Jak nie płaci- to podobnie jak inne TV- wyłączą go.

No ale to jest opłata za posiadanie odbiornika, a nie za oglądanie
państwowej TV. Jeśli by to przedefiniować na nieobowiązkowy abonament za
oglądanie TVP, to moim zadaniem oznaczało by to definitywny jej koniec
(coraz mniej płacących, konkurencja w postaci bezabonamentowych TVN,
Polsatów i innych). A co z misją, ja się pytam - co z misją i z wartościami
? ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

16. Data: 2010-05-25 12:00:58

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"zazolty" <r...@x...op.pl> wrote in message

Majewski ma chumor w stylu pokolenia Dody, Wojewodzkiego, Figurskiego itp.
W sumie z nich wszystkich jest jeszcze najbardziej zjadliwy.
Ale ... nie ogladalem od roku wiec nie wiem co jest teraz - szkoda czasu na
telewizje.
Druch

17. Data: 2010-05-25 13:03:41

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch wrote:

> Ale ... nie ogladalem od roku wiec nie wiem co jest teraz - szkoda czasu
> na telewizje.

A za mną chodzi od dłuższego czasu pewna myśl. A wypowiedź Chirona i Ducha
(byłaby XL, to by pewnie zaraz "Dokładnie" dopisała), odnośnie telewizji
tylko mnie w tym utwierdza...

Wszyscy są przekonani, że walka pomiędzy kandydatami odbywa się w
obrębie tzw. głównych MEDIÓW (TV, prasa, radio). Tymczasem wszystkim
gdzieś przez palce ucieka bardzo ważny kanał komunikacji, skrzętnie
jednak i do perfekcji wykorzystywany przez PiS (Chiron wprawdzie pisze,
że nie głosuje na PiS, ale bardzo pasuje do schematu ;-) )

Chodzi mi o kanał "bezpośredni" oparty na sieci bardzo zaangażowanych
mikro-, czy też miniliderów i grup ich "znajomych". Ta komunikacja
odbywa się prawie całkowicie POZA mediami. Ba, na media "szkoda czasu",
one się zupełnie nie liczą, bo opinia na ich temat wśród miniliderów
jest jednoznaczna: kłamstwo, manipulacja i głupota.

Żeby być świadkiem takiej komunikacji trzeba przejść się pod kościół,
albo na targowisko miejskie, stanąć pod osiedlowym sklepikiem, obejrzeć
film "Solidarni 2010", albo materiał Tomasza Lisa
(http://preview.tinyurl.com/2wu3kqn), albo gdzieś w tle usłyszeć Pana
krzyczacego do BORowców Jarosława Kaczyńskiego: "Tylko dobrze go
pilnujcie, żeby znowu go nie zamordowali" (cytat prawie dosłowny)...

Plus, co moim zdaniem ważne: grupy dyskusyjne, fora, czaty (taka formę
komunikacji również uważam za "bezpośrednią")

Mikroliderzy - osobowości o silnej, ugruntowanej pozycji w swoim
środowisku mają ogromny wpływ. Wprawdzie wpływ pojedynczego mikrolidera
jest ograniczony do kilku- klikudziesięciu osób, ale mikroliderów jest
całkiem sporo :-) Charakteryzuje ich właśnie pogardliwy stosunek do
mediów i kult "swojego zdania" (takie: "A ja tam swoje wiem, nikt mi nic
nie musi mówić")*

Druga strona nie dysponuje takim kanałem komunikacyjnym i całkowicie
zdaje się na liderów medialnych, co jest jednocześnie siłą i słabością.

Jeśli PiS zdaje sobie sprawę z potęgi mikroliderów, to bardzo łatwo jest
wygenerować sytuację, w której np. Jarosław Kaczyński w MEDIACH jest
uosobieniem łagodności i spokoju, a inni złapią się w pułapkę medialnej
agresji (i będzie to łatwo i skutecznie wykorzystane przez
mikroliderów). On po prostu NIE MUSI nic mówić - mikroliderzy wiedzą
wszystko co potrzeba i są "wyzwalani" na hasła-symbole...

Stalker

* Charakterystyka mikrolidera to jest w ogóle temat na osobny wątek.
Ja np. za takiego mikrolidera uważam XL i np. bardzo duzo jej wypowiedzi
w książkowy wprost sposób pasuje do "profilu psychologicznego" takiej
osoby. Zauważcie jak np. wpisuje się tutaj sytuacja z innego wątku:
Kiedy w dyskusji powołałem sie na kilka książek, usłyszałem w
odpowiedzi, czy nie uważam powoływania się na literature problemu za
"myślowy prowincjonalizm" :-)

Najwyraźniej znajomość tematyki, o której się pisze nie powinna
komplikować pracy lidera :-) On swoje wie...

18. Data: 2010-05-25 13:18:59

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> A za mną chodzi od dłuższego czasu pewna myśl. A wypowiedź Chirona i Ducha
> (byłaby XL, to by pewnie zaraz "Dokładnie" dopisała), odnośnie telewizji
> tylko mnie w tym utwierdza...
Zaraz- może się mylę, nie chce mi się szukać- ale czy Ty, Szanowny
Stalkerze- masz TV?

> [...]
> perfekcji wykorzystywany przez PiS (Chiron wprawdzie pisze,
> że nie głosuje na PiS, ale bardzo pasuje do schematu ;-) )
Właśnie- przestrzegam Cię przed drogą na manowce: "pasuje do schematu" tam
właśnie prowadzi. Odnosisz sięw tym momencie nie do mnie, ale w zasadzie
wyłącznie do swoich uprzedzeń na mój temat.

> [...]
> zupełnie nie liczą, bo opinia na ich temat wśród miniliderów jest
> jednoznaczna: kłamstwo, manipulacja i głupota.
Masz inną opinię na temat naszych programów TV- wal śmiało. Pokaż mi
obiektywny program. Lubię sobie na youtubie czasem coś obejrzeć, jakiegoś
Pospieszalskiego dajmy na to, ale i jego nie uważam za zbytnio obiektywnego.
Kto wie- może to maksimum tego, na co mu pozwala TV?

> [...]
>
> Plus, co moim zdaniem ważne: grupy dyskusyjne, fora, czaty (taka formę
> komunikacji również uważam za "bezpośrednią")
Do tej pory w naszej policji politycznej jest (chyba odczasów UB) wydział
plotki. Wiesz, czym się zajmuje? Te SMSy wysyłane znajomym, żeby podali
dalej, te inne trochę od oficjalnych wersje, ale tak naprawdę- też polit-
poprawne, głoszone np przez Ciebie na różnych forach...

> [...]
> i kult "swojego zdania" (takie: "A ja tam swoje wiem, nikt mi nic nie musi
Uważasz, że do mnie pasuje to stwierdzenie?

19. Data: 2010-05-25 13:24:03

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Zaraz- może się mylę, nie chce mi się szukać- ale czy Ty, Szanowny
> Stalkerze- masz TV?

Mam :-)

> Właśnie- przestrzegam Cię przed drogą na manowce: "pasuje do schematu"
> tam właśnie prowadzi. Odnosisz sięw tym momencie nie do mnie, ale w
> zasadzie wyłącznie do swoich uprzedzeń na mój temat.

Ale mi te moje uprzedzenia tak pasują do Ciebie ;-)

> [...]
> podali dalej, te inne trochę od oficjalnych wersje, ale tak naprawdę-
> też polit- poprawne, głoszone np przez Ciebie na różnych forach...

Nie martw się. Swój tekst rozesłałem też sms-em :-)

> Uważasz, że do mnie pasuje to stwierdzenie?

Odnośnie stosunku do mediów, czy "swojego zdania"?
Bo pasują obydwa :-)

Stalker

20. Data: 2010-05-25 13:27:08

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
> "zazolty" <r...@x...op.pl> wrote in message
>
> Majewski ma chumor w stylu pokolenia Dody

Jestes gópi

Internetowe grupy dyskusyjne - analiza
Żeby się nie robiło zbytnio psychologicznie...
Swadomosc stolu
Cześć cześć
he he... he, he i he... Oświadczam, że...