Szymon Majewski - imho coraz lepszy ...

491. Data: 2010-06-01 20:36:39

Temat: Re: Szymon Majewski - imho coraz lepszy ...
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawa dyskusja?
A ja tu nie widzę żadnej dyskusji, Vilarson. :)
Sorry. ;)

Ta wymiana jest w miarę ~ciekawa tylko pod względem socjologicznym,
w moim odbiorze.

--
CB

492. Data: 2010-06-01 20:37:32

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak.
A dlaczego nie?

--
CB

493. Data: 2010-06-01 21:46:34

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> To nie wiesz tego???
> Chodzi o ptaka. :))
> Przecież. :D
>
> Napięcie i natężenie prądu oczywiście także są "podobne" dla "oświeconego"
> Chironka, jak mniemam.
>
> A na poważnie: nie osmieszaj się, w tym małpowaniem epitetów, których
> użyłem
> w odniesieniu do ciebie, a których także nie rozumiesz najprawdopodobniej.
> Powaga. ;)
>
> Bezmyślny denny Debil. :)))

1. malkontent wyraża przypuszczenie, że być może niezbyt dobrze rozumiem
pojęcie entropii.
2. ripostuję, że swojego czasu operowałem pojęciem entalpii dość często-
jestem więc z nim obznajomiony. Skoro tak- to rozumiejąc to pojęcie- niejako
"z automatu" muszę rozumieć pojęcie entropii. Podałeś przykład- jak bym
rozumiał pojęcie natężenia prądu elektrycznego, bo nim często operuję- to
nie ma możliwości, aby pojęcie napięcia było dla mnie niezrozumiałe.
3. wyskakujesz z ripostą- starasz się w moim przekonaniu ośmieszyć nie tylko
to, co napisałem, ale także mnie.
4. nie dociera do Ciebie, że zwyczajnie palnąłeś gafę- a raczej (sądząc z
obserwacji Twojej działalności tutaj)- nie dopuszczasz tego do siebie, co-
jak mi się zdaje- powoduje Twoją dosyć nerwową reakcję.
5. Twoją reakcję potęguje używanie w stosunku do Ciebie tych samych
epitetów, których Ty używasz do mnie. Ciekawe, prawda? Piszesz, że w ten
sposób się ośmieszam- no ok, tylko przecież akurat w moim przekonaniu Ty byś
tego bardzo chciał- więc Twoje pisanie ostrzegające mnie przed ośmieszeniem
jest obłudne..
6. jeśli ja nie rozumiem Twojego pisania (według Ciebie)- to jaki problem mi
to wytłumaczyć? Przecież Ty też możesz nie zrozumieć mojego- jednak ja nie
staram się być niezrozumiały. Dlaczego Ty to robisz?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

Prawda Przeciw Światu
(przysłowie celtyckie)

Jedynie prawda jest ciekawa
(Józef Mackiewicz)

494. Data: 2010-06-01 21:55:14

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

<<...Dawno temu posługiwałem się często pojęciem "entalpia",
a to bardzo podobna wielkość jak entropia...>>

Czy ty denny Debilu rozumiesz to co sam piszesz?
Mało tego: zwróciłem ci uwagę, a ty odpowiedziałeś bluzgami.

W ogóle dużo piszesz ponad to co prawdopodobnie rozumiesz.
Dlatego uważam cię za dennego Debila.

Mam nadzieję, że to jasne. :)

--
CB

495. Data: 2010-06-01 22:04:22

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał w wiadomości
>>
> 1. malkontent wyraża przypuszczenie, że być może niezbyt dobrze rozumiem
> pojęcie entropii.

jeśli moge sie odnieść :-)
nie o to chodzi ,że źle rozumiesz
tylko o to , że stosujesz nie tam gdzie trzeba

mówiąc inaczej:
rozwiązujesz równania kwadratowe
bez problemów - jednak to zadanie nie jest
na równanie kwadratowe - wiem ,że wszkole
innych nie było no i ....

A tak już na marginiesie - sam mi tłumaczyłeś
że ...... nie wybacza

To po kiego leziesz w te krzaki ?
To twoja spraw - ale jakoś
do Ciebie nie podobne ?

chyba ,że to są ćwiczenia praktyczne
z przeciązania .... ? :-))))

496. Data: 2010-06-01 22:25:47

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> <<...Dawno temu posługiwałem się często pojęciem "entalpia",
> a to bardzo podobna wielkość jak entropia...>>
>
> Czy ty denny Debilu rozumiesz to co sam piszesz?
> Mało tego: zwróciłem ci uwagę, a ty odpowiedziałeś bluzgami.

Ależ nie odpowiadam bluzgami. Proszę o przykład. Chyba że "Denny Debil" to
bluzg. Jednak uznałem, że Ty go używasz jako wyrażenia conajmniej
obojętnego, albo i nawet wyszukanego komplementu? Inaczej można by to
tłumaczyć tylko tak, że dajesz sobie prawo ubliżania innym na forum, ale
uważasz, że Tobie ubliżać nie wolno. Na to jednak nie zgadzam się.

> W ogóle dużo piszesz ponad to co prawdopodobnie rozumiesz.
> Dlatego uważam cię za dennego Debila.
Jeśli nie rozumiem- to się z tym nie kryję. Wiele jest takich spraw. Czasem
wydaje mi się, że coś rozumiem- później nachodzą mnie wątpliwości. Bywa i na
odwrót. A jak jest z Tobą? Tak uczciwie- możesz mi napisać? Czy kiedyś (jak
często?) w Twoim mniemaniu nie miałeś racji? Czy otwarcie o tym powiedziałeś
(napisałeś)?

> Mam nadzieję, że to jasne. :)
Coraz bardziej jasne...coraz więcej mi to mówi o Tobie.

497. Data: 2010-06-01 22:33:43

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malkontent" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> na równanie kwadratowe - wiem ,że wszkole
> innych nie było no i ....
>
> A tak już na marginiesie - sam mi tłumaczyłeś

Nie kryję się z tym. Cb pokazuje się w całej swojej pogardzie dla innych- i
jest zdziwiony, IMO autentycznie zdziwiony, że ktoś śmie jego nazywać tak,
jak on nazywa innych. Przecież to skandal:-). Jak dla mnie- wystarczy.
Widziałem już dość. Nie wiem tylko (i pewno się nie dowiem) jaki on jest w
realu. A Ty- jak uważasz?

498. Data: 2010-06-01 22:34:57

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fakt pozostaje faktem.
Twoja zgoda tu zbędna.
Denny, chujkowaty Debilu. :)

--
CB

499. Data: 2010-06-01 22:46:42

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wystarczy. Widziałem już dość. Nie wiem tylko (i pewno się nie dowiem)
> jaki on jest w realu. A Ty- jak uważasz?

gdyby ... był dziewczyną - to może
w ramach upatrywania .. zaczął bym się
zastanawiać - ale nie jest - zatem - wybacz -
nie pójdę z Toba ta drogą :-))))

500. Data: 2010-06-02 05:54:49

Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

In the darkest hour on Tue, 1 Jun 2010 07:00:21 +0200,
Chiron <e...@o...eu> screamed:

> Gdzie mogę zobaczyć Twój rozum? Masz jakieś zdjęcia?

Dopiero po trepanacji. Z wiadomych przyczyn nie udostępniam.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:211B ]
[ 07:54:00 user up 12456 days, 19:49, 1 user, load average: 0.30, 0.10, 0.64 ]

You might have mail.

Internetowe grupy dyskusyjne - analiza
Żeby się nie robiło zbytnio psychologicznie...
Swadomosc stolu
Cześć cześć
he he... he, he i he... Oświadczam, że...